כנראה שלא רק אני ראיתי,
ספסלים מקושטים, מכריזים בשחצנות
"יש לנו על מי להישען!"
ולצידם מוטבעים משולש ישר ומשולש הפוך,
בגווני כחול לבן…
כנראה שלא רק לעזות מצח אין גבול, גם לטמטום…
הנה עיני ה' אלוקים בממלכה החטאה
והשמדתי אתה מעל פני האדמה
בחרב ימותו כל חטאי עמי
האמרים לא תגיש ותקדים בעדינו הרעה.
יום יבוא ובורא עולם יתן את עיניו באותם הסומכים על כוחם ועוצם ידם
וימחה את ממלכת החטא והכפירה,
הבטוחים שלא תגיע ותתקדם אליהם הרעה.
אפס כי לא השמיד אשמיד את בית יעקב נאם ה'
ויישאר עם ישראל, הבוטח, המאמין, הנשען על אלוקיו.
ביום ההוא אקים את סכת דוד הנופלת
וגדרתי את פרציהן
והריסותיו אקים ובניתיה כימי עולם
ושבתי את שבות עמי ישראל
ונטעתים על אדמתם
ולא ינתשו עוד מעל אדמתם אשר נתתי להם
אמר ה' אלוקיך
בקרוב, בימינו, לעינינו.
אותי זה ממש חיזק.
אותך?
אשמח לשמוע HB.Haya.Bar@gmail.com
כנראה שלא רק אני ראיתי,
ספסלים מקושטים, מכריזים בשחצנות
"יש לנו על מי להישען!"
ולצידם מוטבעים משולש ישר ומשולש הפוך,
בגווני כחול לבן…
כנראה שלא רק לעזות מצח אין גבול, גם לטמטום…
הנה עיני ה' אלוקים בממלכה החטאה
והשמדתי אתה מעל פני האדמה
בחרב ימותו כל חטאי עמי
האמרים לא תגיש ותקדים בעדינו הרעה.
יום יבוא ובורא עולם יתן את עיניו באותם הסומכים על כוחם ועוצם ידם
וימחה את ממלכת החטא והכפירה,
הבטוחים שלא תגיע ותתקדם אליהם הרעה.
אפס כי לא השמיד אשמיד את בית יעקב נאם ה'
ויישאר עם ישראל, הבוטח, המאמין, הנשען על אלוקיו.
ביום ההוא אקים את סכת דוד הנופלת
וגדרתי את פרציהן
והריסותיו אקים ובניתיה כימי עולם
ושבתי את שבות עמי ישראל
ונטעתים על אדמתם
ולא ינתשו עוד מעל אדמתם אשר נתתי להם
אמר ה' אלוקיך
בקרוב, בימינו, לעינינו.
אותי זה ממש חיזק.
אותך?
אשמח לשמוע HB.Haya.Bar@gmail.com
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.