שלום כולן,
בתור בית וגנית, דקה נסיעה מבית החולים שערי צדק, שחוותה על בשרה את העמידה בפקקים האדירים שהצטברו בעקבות הבולען הענק שנפער שם השבוע -, הרגשתי פרפור קטן בלב כשפתחתי את החומש וגיליתי שהשבוע פרשת קרח.
אדמה שפוערת את פיה ובולעת מכל הבא ליד – זה מסר! הקב"ה אומר לנו ומדבר איתנו שוב, ושוב ושוב… וכשזה קורה בפרשת קורח, זאת אמירה נוקבת שבעתיים.
אז השבוע… איך אפשר שלא לקחת את הדיבור למקום של אחדות!
הפקקים המדוברים תפסו אותי בדרך למפגש ראשון שפתח סדרה מופלאה של ערבי חוויה אחרת.
דווקא משום שכל כך התרגלנו לדיבור דיגיטלי, היה לי חשוב שאת תשפ"ב אנחנו בונות יחד איתכן, ככה 'פייס-טו-פייס' סביב שולחנות וחיוכים ואור בעיניים שלא יכול לעבור בשום פס תקשורת, רחב ככל שיהיה:)
אני ארחיב על זה טיפונת יותר בדף הבית שתקבלנה היום בעז"ה,
אבל קול אחד מהמפגש אני כן רוצה להציף כאן.
במסגרת הדיון המשתתפות מקבלות שני קלפים, אחד מתוך ערימת סוגי לבבות, והשני סוגי נעלים.
כל אחת בוחרת ועונה על שתי שאלות:
מהו הדבר בשמורה אותו את אוהבת ואליו את מתחברת.
והשני, לאן היית רוצה שהשמורה תצעד…
התשובות – מהממות! אחת אחת… ואחת שחוזרת על עצמה שוב ושוב בהרבה וריאציות, זה העובדה שכאן בקהילה יש חיבור עמוק לבורא עולם.
ואתן יודעות מה?
זה בדיוק הכח הזה של הקהילה הכל כך מחוברת – גם בתוכה.
כי זה נקרא 'אחדות' אמיתית, ה'חבר אני לכל אשר יראוך'.
סיסמאות וקלישאות של חיבור, לא באמת מחזיקות מים – ודאי שלא שלום.
אם כל אחד רוצה 'שיתאחדו' אליו, אז באמת זאת משימה בלתי אפשרית.
אבל כשכולנו יחד מתקבצות סביב אותה אמת אלוקית אחת,
בוערת,
מחממת,
ומלכדת
אז לא משנה איזה שטריימל או כובע בעלי לובש,
לא משנה לאיזה מוסד אני שולחת את הילדים,
ולא לאיזה קהילה ספציפית אני שייכת,
אנחנו כולנו כאן במכנה המשותף המוצק והאהוב שלנו – על הקרקע הכי יציבה ותומכת שיש-
מתחת כסא כבודו יתברך.
הרב רייך ציין פעם באחד הכנסים את העובדה שכאן בקהילה יש מכל הסוגים והסגנונות של כלל ישראל, וזה בדיוק זה – אנחנו כולנו מחוברות יחד בדיוק משום שהמגנט אליו כולנו נמשכות זה בורא עולם.
אני מודה בכל יום מחדש לבורא עולם,
שצמחה לה קהילה תומכת כל כך,
שמאפשרת לי להרגיש חיבור עמוק ואחדות אמיתית עם כל כך הרבה בנות יקרות ואהובות שלו!!!
בעז"ה,
תשמענה מאיתנו המון בשבועיים הקרובים
ה'שמורה' יוצאת בפעילות בהיקפים גדולים מבעבר
וכולי תפילה
שנזכה תמיד, בכל רגע ורגע
לעשות כל שנוכל למען שמו
באהבה,
מקווה להתראות גם איתכן בקרוב,
לאה
שלום כולן,
בתור בית וגנית, דקה נסיעה מבית החולים שערי צדק, שחוותה על בשרה את העמידה בפקקים האדירים שהצטברו בעקבות הבולען הענק שנפער שם השבוע -, הרגשתי פרפור קטן בלב כשפתחתי את החומש וגיליתי שהשבוע פרשת קרח.
אדמה שפוערת את פיה ובולעת מכל הבא ליד – זה מסר! הקב"ה אומר לנו ומדבר איתנו שוב, ושוב ושוב… וכשזה קורה בפרשת קורח, זאת אמירה נוקבת שבעתיים.
אז השבוע… איך אפשר שלא לקחת את הדיבור למקום של אחדות!
הפקקים המדוברים תפסו אותי בדרך למפגש ראשון שפתח סדרה מופלאה של ערבי חוויה אחרת.
דווקא משום שכל כך התרגלנו לדיבור דיגיטלי, היה לי חשוב שאת תשפ"ב אנחנו בונות יחד איתכן, ככה 'פייס-טו-פייס' סביב שולחנות וחיוכים ואור בעיניים שלא יכול לעבור בשום פס תקשורת, רחב ככל שיהיה:)
אני ארחיב על זה טיפונת יותר בדף הבית שתקבלנה היום בעז"ה,
אבל קול אחד מהמפגש אני כן רוצה להציף כאן.
במסגרת הדיון המשתתפות מקבלות שני קלפים, אחד מתוך ערימת סוגי לבבות, והשני סוגי נעלים.
כל אחת בוחרת ועונה על שתי שאלות:
מהו הדבר בשמורה אותו את אוהבת ואליו את מתחברת.
והשני, לאן היית רוצה שהשמורה תצעד…
התשובות – מהממות! אחת אחת… ואחת שחוזרת על עצמה שוב ושוב בהרבה וריאציות, זה העובדה שכאן בקהילה יש חיבור עמוק לבורא עולם.
ואתן יודעות מה?
זה בדיוק הכח הזה של הקהילה הכל כך מחוברת – גם בתוכה.
כי זה נקרא 'אחדות' אמיתית, ה'חבר אני לכל אשר יראוך'.
סיסמאות וקלישאות של חיבור, לא באמת מחזיקות מים – ודאי שלא שלום.
אם כל אחד רוצה 'שיתאחדו' אליו, אז באמת זאת משימה בלתי אפשרית.
אבל כשכולנו יחד מתקבצות סביב אותה אמת אלוקית אחת,
בוערת,
מחממת,
ומלכדת
אז לא משנה איזה שטריימל או כובע בעלי לובש,
לא משנה לאיזה מוסד אני שולחת את הילדים,
ולא לאיזה קהילה ספציפית אני שייכת,
אנחנו כולנו כאן במכנה המשותף המוצק והאהוב שלנו – על הקרקע הכי יציבה ותומכת שיש-
מתחת כסא כבודו יתברך.
הרב רייך ציין פעם באחד הכנסים את העובדה שכאן בקהילה יש מכל הסוגים והסגנונות של כלל ישראל, וזה בדיוק זה – אנחנו כולנו מחוברות יחד בדיוק משום שהמגנט אליו כולנו נמשכות זה בורא עולם.
אני מודה בכל יום מחדש לבורא עולם,
שצמחה לה קהילה תומכת כל כך,
שמאפשרת לי להרגיש חיבור עמוק ואחדות אמיתית עם כל כך הרבה בנות יקרות ואהובות שלו!!!
בעז"ה,
תשמענה מאיתנו המון בשבועיים הקרובים
ה'שמורה' יוצאת בפעילות בהיקפים גדולים מבעבר
וכולי תפילה
שנזכה תמיד, בכל רגע ורגע
לעשות כל שנוכל למען שמו
באהבה,
מקווה להתראות גם איתכן בקרוב,
לאה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.