יש לי SAY על המילה שלי?

נכון שזה עכשווי ומעודכן לדבר במונחים אוניברסליים?

לבחור ערכים כאלו, משותפים, לא מזיקים, שווים לכל נפש.

בואו נדבר על צחצוח שיניים (חשוב!), קיימות (גם!) ובטח, איך שכחנו "החור באוזון".

זה מה שהם מנסים לעשות לנו, לגרור אותנו למגרש שלהם ולהראות לנו שבעצם, העגלה שלהם לא כל כך ריקה, ושלא נחשוב… גם להם יש ערכים.

דווקא בגלל השיח 'המחבר' הזה,

יש לי הנאה מיוחדת כשאני מגלה פסוקים כאלה שדווקא מחדדים לנו את ההבדלים הגדולים בין מי ששומר תו"צ לבין מי שלא.

אז מה 'עשה לי את זה' השבוע?

כשקראתי את הפסוקים בענייני נדרים של בת / אישה.

אתן קולטות כמה זה מיוחד?

תראו לי מישהי אחת שלא מחוברת לדרך התורה, שמוכנה לכך שכשהיא אומרת מילה, אז אביה או בעלה יכולים לבטל את הדברים במחי משפט!

אין! והן לעולם לא תבנה את זה!

הן לא יכולות לקלוט את ה-ה-נ-א-ה שיש לנו, הנשים היהודיות, מעצם הידיעה שאנחנו משניות בהיררכיה. את העונג שמסבה לנו ההרגשה שבעצם יש משהו הנוטל חסות, גם על ההבטחות שאנחנו מפזרות בפינו.

גם בקמפיין הנוכחי חווינו את זה…

אמנם הגענו לסכום מרשים במיוחד,

אך היעדים שנלקחו מראש – היו גבוהים יותר, ונחוצים בהחלט…

היו חברות רבות שרצו להירתם יותר, אך חזרו אלינו שהבעלים לא חושבים כמותן…

ובעיני, זה אחד הדברים היפים פה!

תעזבו את זה שנכון יותר לשתף בעלים בשוטף, ואז אין ספק שהם ידחפו אתכן להחזיק את הארגון ולא ההפך,

תעזבו את זה שאנחנו לא סיפקנו חומרי הסברה למעגל השני,

זאת לא הנקודה, ולא על זה אני רוצה לכתוב עכשיו.

אני רוצה לכתוב שבעיני זה מדהים עצם העובדה שאישה מקבלת את מה שבעלה מחליט!

*****

אז מה?

אין לי רצונות משלי?

אין לי say אפילו לא על הדיבור שלי?…

ממש לא! יש לך אוהו מילה, הרבה יותר ממה שאת מאמינה!

רק שהדרך להשיג אותה היא לפעמים קצת אחרת.

אנחנו עובדות על זה להביא בקו שיעורים בנושא,

אבל בכל זאת שני דברים אני כותבת כאן,

שמי שמאמצת אותם כדרך חיים – עושה את הצעד הנכון!

  1. ההבנה שדרך התורה והדרך הנכונה והמתגמלת היא זאת המציבה את הבעל בראשות המשפחה, הפסוקים בפרשה שלנו זאת עוד הוכחה לכך…
  2. שיתוף, לאורך כל הדרך. מי שמשתפת לאורך כל התהליך – הסיכוי שבעלה יסכים למה שחשוב לה, גבוה עשרת מונים.

 

יש עוד המון מה לכתוב על זה, ולדבר, ולחשוב ולעשות.

אנחנו עושות מאמץ להביא בקו עוד שיעורים ואני מזכירה לכן שוב שהרבנית ולדמן מדברת על זה המון, וגרמה למהפך של ממש באלפי בתים.

אני מצרפת גם לינק לאתר דף הבית,

היה גליון נושא נפלא בשנה שעברה על העניין הזה,

ומאחר והחודש הגליון יתפרסם רק אחרי תשעה באב,

הא לכן מגזין זה לרענון:)

 

בימים הללו אנחנו נכנסים עמוק יותר לימי האבילות על החורבן.

חורבן הבית.

הדרך שלנו לחזק,

עוברת דרך חיזוק, ביסוס, פיתוח – הבתים האישיים שלנו.

והבית האישי של כל אחת,

חזק הרבה יותר

כשיש אישה – בירכתיו…

 

כל טוב ושבת שלום,

לאה

באור פניך

יש לי SAY על המילה שלי?

פרשת

מאת: לאה ראם

נכון שזה עכשווי ומעודכן לדבר במונחים אוניברסליים?

לבחור ערכים כאלו, משותפים, לא מזיקים, שווים לכל נפש.

בואו נדבר על צחצוח שיניים (חשוב!), קיימות (גם!) ובטח, איך שכחנו "החור באוזון".

זה מה שהם מנסים לעשות לנו, לגרור אותנו למגרש שלהם ולהראות לנו שבעצם, העגלה שלהם לא כל כך ריקה, ושלא נחשוב… גם להם יש ערכים.

דווקא בגלל השיח 'המחבר' הזה,

יש לי הנאה מיוחדת כשאני מגלה פסוקים כאלה שדווקא מחדדים לנו את ההבדלים הגדולים בין מי ששומר תו"צ לבין מי שלא.

אז מה 'עשה לי את זה' השבוע?

כשקראתי את הפסוקים בענייני נדרים של בת / אישה.

אתן קולטות כמה זה מיוחד?

תראו לי מישהי אחת שלא מחוברת לדרך התורה, שמוכנה לכך שכשהיא אומרת מילה, אז אביה או בעלה יכולים לבטל את הדברים במחי משפט!

אין! והן לעולם לא תבנה את זה!

הן לא יכולות לקלוט את ה-ה-נ-א-ה שיש לנו, הנשים היהודיות, מעצם הידיעה שאנחנו משניות בהיררכיה. את העונג שמסבה לנו ההרגשה שבעצם יש משהו הנוטל חסות, גם על ההבטחות שאנחנו מפזרות בפינו.

גם בקמפיין הנוכחי חווינו את זה…

אמנם הגענו לסכום מרשים במיוחד,

אך היעדים שנלקחו מראש – היו גבוהים יותר, ונחוצים בהחלט…

היו חברות רבות שרצו להירתם יותר, אך חזרו אלינו שהבעלים לא חושבים כמותן…

ובעיני, זה אחד הדברים היפים פה!

תעזבו את זה שנכון יותר לשתף בעלים בשוטף, ואז אין ספק שהם ידחפו אתכן להחזיק את הארגון ולא ההפך,

תעזבו את זה שאנחנו לא סיפקנו חומרי הסברה למעגל השני,

זאת לא הנקודה, ולא על זה אני רוצה לכתוב עכשיו.

אני רוצה לכתוב שבעיני זה מדהים עצם העובדה שאישה מקבלת את מה שבעלה מחליט!

*****

אז מה?

אין לי רצונות משלי?

אין לי say אפילו לא על הדיבור שלי?…

ממש לא! יש לך אוהו מילה, הרבה יותר ממה שאת מאמינה!

רק שהדרך להשיג אותה היא לפעמים קצת אחרת.

אנחנו עובדות על זה להביא בקו שיעורים בנושא,

אבל בכל זאת שני דברים אני כותבת כאן,

שמי שמאמצת אותם כדרך חיים – עושה את הצעד הנכון!

  1. ההבנה שדרך התורה והדרך הנכונה והמתגמלת היא זאת המציבה את הבעל בראשות המשפחה, הפסוקים בפרשה שלנו זאת עוד הוכחה לכך…
  2. שיתוף, לאורך כל הדרך. מי שמשתפת לאורך כל התהליך – הסיכוי שבעלה יסכים למה שחשוב לה, גבוה עשרת מונים.

 

יש עוד המון מה לכתוב על זה, ולדבר, ולחשוב ולעשות.

אנחנו עושות מאמץ להביא בקו עוד שיעורים ואני מזכירה לכן שוב שהרבנית ולדמן מדברת על זה המון, וגרמה למהפך של ממש באלפי בתים.

אני מצרפת גם לינק לאתר דף הבית,

היה גליון נושא נפלא בשנה שעברה על העניין הזה,

ומאחר והחודש הגליון יתפרסם רק אחרי תשעה באב,

הא לכן מגזין זה לרענון:)

 

בימים הללו אנחנו נכנסים עמוק יותר לימי האבילות על החורבן.

חורבן הבית.

הדרך שלנו לחזק,

עוברת דרך חיזוק, ביסוס, פיתוח – הבתים האישיים שלנו.

והבית האישי של כל אחת,

חזק הרבה יותר

כשיש אישה – בירכתיו…

 

כל טוב ושבת שלום,

לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.