איך אני נראית?

אז זהו,

רגע אחרי שהכל סגור קיבלתי את הפניה – להזכיר שוב את הקבלות 'להגנה בימי בין הזמנים'.

האמת… לא היה לי הרבה כח…
כל כתיבה דורשת ממני הרבה כוחות נפש-
ודי התחשק לי כבר 'להוריד הילוך' ולצעוד לאיטי לכיוון תשעה באב…

 

אבל אז
קראתי קצת את הקבלות המרגשות שמאות 'שמורות' קיבלו על עצמם ביום שלישי…
וזה היה באמת מרגש.
מתלבטת בתוכי אם לפרסם חלק מהקבלות – או שאולי הצניעות יפה להם – אבל בכל מקרה, בורא עולם המכיר צפונות ליבנו ודאי יודע ומחשיב כל קבלה וקבלה.

רוצה לכתוב כאן שתי סיפורי חורבן. חורבן אישי אמנם אבל כאלו שגילו לנו את האור בגדול שיכול לנבוע ממנו.

סיפור ראשון סיפרה לי ביתי בשם מורה שלה שסיפרה כך:
היתה לי תלמידה שאתגרה אותנו לאורך שנות הלימודים בנושאי תקנון ושות'… התוצאה: כשהיא עזבה אותנו היא נראתה בהתאם. דהיינו – לא מתאים…

יום אחד פגשתי אותה באוטובוס. הופתעתי עד מאד, ולטובה.
היא היתה במראה מכובד וחינני, ואני תמהתי מה גרם לה לשינוי.

העזתי לשאול אותה… וזה מה שהיא ענתה לי:

המורה זוכרת את הפיגוע שהיה ב…? המחבל שהוציא פתאום אקדח והתחיל לירות לכל כיוון?
ובכן, אני הייתי שם.
עמדתי קרוב מאד למחבל, ראיתי את המבט הרצחני בעיניים, שמעתי את שריקות הכדורים והרגשתי את היד המנופפת באקדח – ממש לידי.
ידעתי שזה הסוף שלי.
הבנתי שעוד רגע קט ואני עומדת בפני בית דין של מעלה.
לא יודעת איך להסביר לעצמי למה ומדוע – אבל באותה שנייה מלאת אימה הבטתי רגע על עצמי.
ופתאום הרגשתי בעוצמה הרגשה איומה: ככה? עם הבגדים האלו אני אגיע לבית דין של מעלה???

 

איני יודעת להסביר איך ומדוע, אבל ב"ה ניצלתי.
ניצלתי, והמחשבה הראשונה שהרגשתי כשחדרה להכרתי ההצלה היתה:
אני רוצה להיראות כך, שכשיבוא היום, ונזכה שמשיח צדקינו יבוא ויגאלנו –
לא אתבייש להופיע בפניו…

הרגשתי את זה אז, ואני מרגישה את זה בכל יום מחדש-
אני רוצה להיות מוכנה –
בכל יום שיבוא!

 

וסיפור שני?

סיפור שני שכולכן מכירות,
אבל בואו ניזכר בו שוב.
זוכרות את רגעי התופת של שנה שעברה?
הרגעים הללו שמתוך שעות ההמולה הכי שוקקת של לב 'שמגר' פתאום מדרדר האוטובוס וקוטע באחת את חיה של הצדקת שושי גלושטיין ע"ה

ועולה על רגליה של חברתינו המתוקה שבי פלאי.

הרבה אפשר לכתוב על הנשמות הגבוהות שנאספו לעולמן,
ועל עמידתה בגבורה של שבי במסעה המפרך בדרל לבריאות המיוחלת…

אבל סיפור קטן אני רוצה להזכיר עכשיו.

עדות של איש ההצלה שהגיע לזירה וטיפל בשבי המיוסרת.
מתוך שאול הייסורים הגדולים, הכאב החותך עד כדי כמעט עילפון-
היא דאגה למשהו אחד –
שרגליה ישארו מכוסות…

 

****

יש משהו משותף לשני הסיפורים.
ההכרה שבתוך הקושי והכאב הגדול – נמצאת אור האמת.
וברגעי האמת הללו, פורצת מליבנו הרגשה פנימית של רצון להתחזק בנקודה הכי חשובה לנו כבנות ישראל.

 

בין רגעים של חורבן לימים של פורקן
ננסה לקבל על עצמנו משהו קטן של הגנה.
הגנה על העם
הגנה על הציבור
ובעיקר – הגנה על נשמתינו שלנו!

 

המהפכה המטורפת העוברת על יושבי הארץ הזאת מוכיחה עד כמה גדול כוחו של הציבור.
מחאות עממיות יכולות להתלהט לאש גדולה.

אנחנו ניתן את תשובת המשקל.

נעביר לעוד ועוד חברות את הקריאה לקבלה אחת
שתלווה אותנו בעז"ה בימים הללו
תגן עלינו,
תביא בעז"ה לבניין בית המקדש
ובכל מקרה כוחה גדול –
להביא לבניין הבתים האישיים של כל אחת ואחת מאיתנו.

 

בתפילה מעומק הלב לגאולה השלמה בקרוב

לאה

באור פניך

איך אני נראית?

פרשת

מאת: לאה ראם

אז זהו,

רגע אחרי שהכל סגור קיבלתי את הפניה – להזכיר שוב את הקבלות 'להגנה בימי בין הזמנים'.

האמת… לא היה לי הרבה כח…
כל כתיבה דורשת ממני הרבה כוחות נפש-
ודי התחשק לי כבר 'להוריד הילוך' ולצעוד לאיטי לכיוון תשעה באב…

 

אבל אז
קראתי קצת את הקבלות המרגשות שמאות 'שמורות' קיבלו על עצמם ביום שלישי…
וזה היה באמת מרגש.
מתלבטת בתוכי אם לפרסם חלק מהקבלות – או שאולי הצניעות יפה להם – אבל בכל מקרה, בורא עולם המכיר צפונות ליבנו ודאי יודע ומחשיב כל קבלה וקבלה.

רוצה לכתוב כאן שתי סיפורי חורבן. חורבן אישי אמנם אבל כאלו שגילו לנו את האור בגדול שיכול לנבוע ממנו.

סיפור ראשון סיפרה לי ביתי בשם מורה שלה שסיפרה כך:
היתה לי תלמידה שאתגרה אותנו לאורך שנות הלימודים בנושאי תקנון ושות'… התוצאה: כשהיא עזבה אותנו היא נראתה בהתאם. דהיינו – לא מתאים…

יום אחד פגשתי אותה באוטובוס. הופתעתי עד מאד, ולטובה.
היא היתה במראה מכובד וחינני, ואני תמהתי מה גרם לה לשינוי.

העזתי לשאול אותה… וזה מה שהיא ענתה לי:

המורה זוכרת את הפיגוע שהיה ב…? המחבל שהוציא פתאום אקדח והתחיל לירות לכל כיוון?
ובכן, אני הייתי שם.
עמדתי קרוב מאד למחבל, ראיתי את המבט הרצחני בעיניים, שמעתי את שריקות הכדורים והרגשתי את היד המנופפת באקדח – ממש לידי.
ידעתי שזה הסוף שלי.
הבנתי שעוד רגע קט ואני עומדת בפני בית דין של מעלה.
לא יודעת איך להסביר לעצמי למה ומדוע – אבל באותה שנייה מלאת אימה הבטתי רגע על עצמי.
ופתאום הרגשתי בעוצמה הרגשה איומה: ככה? עם הבגדים האלו אני אגיע לבית דין של מעלה???

 

איני יודעת להסביר איך ומדוע, אבל ב"ה ניצלתי.
ניצלתי, והמחשבה הראשונה שהרגשתי כשחדרה להכרתי ההצלה היתה:
אני רוצה להיראות כך, שכשיבוא היום, ונזכה שמשיח צדקינו יבוא ויגאלנו –
לא אתבייש להופיע בפניו…

הרגשתי את זה אז, ואני מרגישה את זה בכל יום מחדש-
אני רוצה להיות מוכנה –
בכל יום שיבוא!

 

וסיפור שני?

סיפור שני שכולכן מכירות,
אבל בואו ניזכר בו שוב.
זוכרות את רגעי התופת של שנה שעברה?
הרגעים הללו שמתוך שעות ההמולה הכי שוקקת של לב 'שמגר' פתאום מדרדר האוטובוס וקוטע באחת את חיה של הצדקת שושי גלושטיין ע"ה

ועולה על רגליה של חברתינו המתוקה שבי פלאי.

הרבה אפשר לכתוב על הנשמות הגבוהות שנאספו לעולמן,
ועל עמידתה בגבורה של שבי במסעה המפרך בדרל לבריאות המיוחלת…

אבל סיפור קטן אני רוצה להזכיר עכשיו.

עדות של איש ההצלה שהגיע לזירה וטיפל בשבי המיוסרת.
מתוך שאול הייסורים הגדולים, הכאב החותך עד כדי כמעט עילפון-
היא דאגה למשהו אחד –
שרגליה ישארו מכוסות…

 

****

יש משהו משותף לשני הסיפורים.
ההכרה שבתוך הקושי והכאב הגדול – נמצאת אור האמת.
וברגעי האמת הללו, פורצת מליבנו הרגשה פנימית של רצון להתחזק בנקודה הכי חשובה לנו כבנות ישראל.

 

בין רגעים של חורבן לימים של פורקן
ננסה לקבל על עצמנו משהו קטן של הגנה.
הגנה על העם
הגנה על הציבור
ובעיקר – הגנה על נשמתינו שלנו!

 

המהפכה המטורפת העוברת על יושבי הארץ הזאת מוכיחה עד כמה גדול כוחו של הציבור.
מחאות עממיות יכולות להתלהט לאש גדולה.

אנחנו ניתן את תשובת המשקל.

נעביר לעוד ועוד חברות את הקריאה לקבלה אחת
שתלווה אותנו בעז"ה בימים הללו
תגן עלינו,
תביא בעז"ה לבניין בית המקדש
ובכל מקרה כוחה גדול –
להביא לבניין הבתים האישיים של כל אחת ואחת מאיתנו.

 

בתפילה מעומק הלב לגאולה השלמה בקרוב

לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.