שלום יקרות
שמעתי על הרבה משרות נוצצות בהייטק עשרות אלפי שקלים, תנאים מפליגים, צ'ופרים ובונוסים שהם לבד כמו משכורת או משכורת וחצי של בנאדם מן הישוב… אבל על כ-ז-ה חוזה שמן מעולם לא שמעתי.
המעסיק מתחייב שכל משכורת תשוכפל אוטומטית גם לילדים
כן כן… בלי כוכביות ואותיות קטנות
אין הגבלה במספר ילדים וגם לא בגיל שלהם!
עשר אלף לך – עשר אלף למוישי, לחיים, לשירה, לרינוש, לגילי, לשאולי, לדיתי, לשרוליק, לאיציק ולמינדי
וזה עוד לא הכל:
לכל אחד מהילדים שלהם – שכפול של אותם תנאים בדיוק…
חושבות שאני מגזימה?
ממש לא!
יש מעסיק כזה
והאמת, התנאים שלו הרבה יותר טובים בבסיס – הרבה יותר מעשר אלף שקל….
הנה:
שמר ושמעת את כל הדברים האלה אשר אנכי מצוך למען ייטב לך ולבניך אחריך עד עולם כי תעשה הטוב והישר בעיני ה' אלוקיך (דברים י"ב כ"ח)
אז מה הם תנאי ההעסקה לתגמול השווה והמגרה הזה?
"שמור" – זו משנה שאתה צריך לשמרה בבטנך שלא תשכח כענין שנא' 'כי נעים כי תשמרם בבטנך' ואם שנית אפשר שתשמע ותקיים (ספרי) הא כל שאינו בכלל משנה אינו בכלל מעשה "את כל הדברים" – (שם) שתהא חביבה עליך מצוה קלה כמצוה חמורה "הטוב" – בעיני השמים "והישר" – בעיני אדם
סליחה אם יש כאן מזוכיסטים בין קוראי הדיוור,
כי המילים שלנו כאן הם בהחלט בעד מפלגת ה'להנות מהחיים'!
יש כאן הבטחה מפורשת לחיים טובים, ויש לנו דרך לקבל את זה: שמירת תורה ומצוות!
לא הבטחה לשכר עתידי או משהו כזה,
לא על בסיס של עבודה מעצבנת כל החודש – והעיקר שבסוף החודש מחכה תלוש וכסף בבנק… זה יחסי עבודה אחרים לגמרי:
תעשה – ותהנה, תתוגמל – ויהיה לך טוב!
לך
לבניך
לבני בניך…
עד עולם!!!
איך נגיע לזה?
אם נשכיל לחיות חיי "חיבוב מצווה"
מה שנקרא 'לצחוק כל הדרך אל הבנק':)
רוצה לזכות בכל הטוב המדהים הזה? בבקשה… אין בעיה… רק תדאג להיצמד לתנאי העבודה,
שזה אומר – תאהב את הדרך… לא רק את המטרה…
תחבב את העשייה היומיומית שלך!
איזה 'כיף' לנו שמה שנדרש מאיתנו זה לעשות משהו מתוך 'חיבוב'…
ומה יותר מתאים מלסיים במילים המענגות של הרמב"ם בספר המצוות (מ"ע ג'):
"וציוונו באהבתו יתעלה, וזה שנחשב ונתבונן במצוותיו ובמאמריו ופעולותיו עד שנשיגהו ונהנה בהשגתו בתחלית ההנאה, וזאת היא האהבה המחייבת"!!!!
חברות, החיים יפים:)
מה שה' רוצה מאיתנו זה גם שנתענג בתכלית ההנאה
וגם שנקבל על זה שכר בתשואה משתלמת במיוחד…
אולי חלקכן חושבות לעצמכן…
רגע, זה אמיתי?
זה לא סיסמא בעלמא?
מזמינה אתכן לשמוע את דבריו המרגשים של אביה של שבי פלאי בקו שמועה
אפשר לשמוע בחוש איך חיים של אהבת ה' – הם חיים שנותנים כח עצום לשאת את משא החיים,
ואתגרים יש תמיד ברמה זו או אחרת…
לשמוע ולהתחזק!
קדימה, בואו נתחיל לעשות חיים:)
ואגב, זה גם מהפרשה-
"ובחרת בחיים"
שבת שלום,
לאה
שלום יקרות
שמעתי על הרבה משרות נוצצות בהייטק עשרות אלפי שקלים, תנאים מפליגים, צ'ופרים ובונוסים שהם לבד כמו משכורת או משכורת וחצי של בנאדם מן הישוב… אבל על כ-ז-ה חוזה שמן מעולם לא שמעתי.
המעסיק מתחייב שכל משכורת תשוכפל אוטומטית גם לילדים
כן כן… בלי כוכביות ואותיות קטנות
אין הגבלה במספר ילדים וגם לא בגיל שלהם!
עשר אלף לך – עשר אלף למוישי, לחיים, לשירה, לרינוש, לגילי, לשאולי, לדיתי, לשרוליק, לאיציק ולמינדי
וזה עוד לא הכל:
לכל אחד מהילדים שלהם – שכפול של אותם תנאים בדיוק…
חושבות שאני מגזימה?
ממש לא!
יש מעסיק כזה
והאמת, התנאים שלו הרבה יותר טובים בבסיס – הרבה יותר מעשר אלף שקל….
הנה:
שמר ושמעת את כל הדברים האלה אשר אנכי מצוך למען ייטב לך ולבניך אחריך עד עולם כי תעשה הטוב והישר בעיני ה' אלוקיך (דברים י"ב כ"ח)
אז מה הם תנאי ההעסקה לתגמול השווה והמגרה הזה?
"שמור" – זו משנה שאתה צריך לשמרה בבטנך שלא תשכח כענין שנא' 'כי נעים כי תשמרם בבטנך' ואם שנית אפשר שתשמע ותקיים (ספרי) הא כל שאינו בכלל משנה אינו בכלל מעשה "את כל הדברים" – (שם) שתהא חביבה עליך מצוה קלה כמצוה חמורה "הטוב" – בעיני השמים "והישר" – בעיני אדם
סליחה אם יש כאן מזוכיסטים בין קוראי הדיוור,
כי המילים שלנו כאן הם בהחלט בעד מפלגת ה'להנות מהחיים'!
יש כאן הבטחה מפורשת לחיים טובים, ויש לנו דרך לקבל את זה: שמירת תורה ומצוות!
לא הבטחה לשכר עתידי או משהו כזה,
לא על בסיס של עבודה מעצבנת כל החודש – והעיקר שבסוף החודש מחכה תלוש וכסף בבנק… זה יחסי עבודה אחרים לגמרי:
תעשה – ותהנה, תתוגמל – ויהיה לך טוב!
לך
לבניך
לבני בניך…
עד עולם!!!
איך נגיע לזה?
אם נשכיל לחיות חיי "חיבוב מצווה"
מה שנקרא 'לצחוק כל הדרך אל הבנק':)
רוצה לזכות בכל הטוב המדהים הזה? בבקשה… אין בעיה… רק תדאג להיצמד לתנאי העבודה,
שזה אומר – תאהב את הדרך… לא רק את המטרה…
תחבב את העשייה היומיומית שלך!
איזה 'כיף' לנו שמה שנדרש מאיתנו זה לעשות משהו מתוך 'חיבוב'…
ומה יותר מתאים מלסיים במילים המענגות של הרמב"ם בספר המצוות (מ"ע ג'):
"וציוונו באהבתו יתעלה, וזה שנחשב ונתבונן במצוותיו ובמאמריו ופעולותיו עד שנשיגהו ונהנה בהשגתו בתחלית ההנאה, וזאת היא האהבה המחייבת"!!!!
חברות, החיים יפים:)
מה שה' רוצה מאיתנו זה גם שנתענג בתכלית ההנאה
וגם שנקבל על זה שכר בתשואה משתלמת במיוחד…
אולי חלקכן חושבות לעצמכן…
רגע, זה אמיתי?
זה לא סיסמא בעלמא?
מזמינה אתכן לשמוע את דבריו המרגשים של אביה של שבי פלאי בקו שמועה
אפשר לשמוע בחוש איך חיים של אהבת ה' – הם חיים שנותנים כח עצום לשאת את משא החיים,
ואתגרים יש תמיד ברמה זו או אחרת…
לשמוע ולהתחזק!
קדימה, בואו נתחיל לעשות חיים:)
ואגב, זה גם מהפרשה-
"ובחרת בחיים"
שבת שלום,
לאה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.