שלום יקרות…
מרגש לי עוד יותר לכתוב אליכן עכשיו, אחרי האינטראקציה החמה שלנו בעשרת הימים
האחרונים…
אישית מה שמרגש אותי, מעבר לעוצמה הקהילתית המדהימה והרוח הנושבת בה,
זה ההכרה כמה אינסופית עוצמת העונג שאפשר לחוש בקרבת אלוקים.
בכל פסגה נפתח בפנינו אופק חדש…
היש אושר גדול מזה, כשמבינים שזה האושר שזכינו בו???
רציתי אמנם להיפגש עם כולכן, או לפחות עם 7,000 – לציון 7 שנות 'שמורה' המתקרבים השבוע…
אבל חמשת אלפים נשים ובנות שהשתתפו איתנו בכנסים,
זאת עוצמה אדירה בכל מקרה!!!
ברוך ה', בעזרת ה' וכה יתן לנו ה' הטוב כח להוסיף ולהגדיל כבוד שמיים עוד ועוד…
כשניגשתי למחשב לכתוב, ראיתי את דבריה של עדן, הכותבת הנפלאה מ'חלקינו'
(שאגב, חיכיתי מאד לכנס כדי להכירה ולהוקירה)
כל כך התרגשתי ממה שכתבה,
שהחלטתי-
לפנות לה את מקומי…
עוד נדבר יחד על מה שחווינו בעז"ה:)
כל טוב ושבת שלום,
לאה
שלום יקרות…
מרגש לי עוד יותר לכתוב אליכן עכשיו, אחרי האינטראקציה החמה שלנו בעשרת הימים
האחרונים…
אישית מה שמרגש אותי, מעבר לעוצמה הקהילתית המדהימה והרוח הנושבת בה,
זה ההכרה כמה אינסופית עוצמת העונג שאפשר לחוש בקרבת אלוקים.
בכל פסגה נפתח בפנינו אופק חדש…
היש אושר גדול מזה, כשמבינים שזה האושר שזכינו בו???
רציתי אמנם להיפגש עם כולכן, או לפחות עם 7,000 – לציון 7 שנות 'שמורה' המתקרבים השבוע…
אבל חמשת אלפים נשים ובנות שהשתתפו איתנו בכנסים,
זאת עוצמה אדירה בכל מקרה!!!
ברוך ה', בעזרת ה' וכה יתן לנו ה' הטוב כח להוסיף ולהגדיל כבוד שמיים עוד ועוד…
כשניגשתי למחשב לכתוב, ראיתי את דבריה של עדן, הכותבת הנפלאה מ'חלקינו'
(שאגב, חיכיתי מאד לכנס כדי להכירה ולהוקירה)
כל כך התרגשתי ממה שכתבה,
שהחלטתי-
לפנות לה את מקומי…
עוד נדבר יחד על מה שחווינו בעז"ה:)
כל טוב ושבת שלום,
לאה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.