איך אומרים אצלינו? "שכויח אייבישטער"!!! אני ממש מרגישה חיבוק משמיים …
אנחנו מתפללים לישועה בנושא מסוים וקיבלתי על עצמי לא להיכנס לפורום במשך כשבוע, מחר מסתיים השבוע שלי, ונתת לי כח להמשיך לשבוע נוסף, ועד בכלל בעזרת ה'.
תודה על החיזוק !!!
***
יואו. "כל פעם שעולה כאן סיפור על פורום מקצועי שקצת נגרר ונמרח, אני משערת שכולנו מכוונות לאותו פורום." גם אני חשבתי על זה… זה המון נסיונות…. אחרי תקופה של דשדוש שם שמתי לב מה זה עושה לאישיות.. ופשוט הפסקתי….
מחזק לשמוע על עוד כאלה!
***
אני חושבת שיש לתת את הדעת ולהעלות למודעות של ההורים שקיימת היום תופעה שמתחזקת בעיקר בתקופת הקורונה של "וואטסאפ ארצי". למשל: וואטסאפ לכל הטתיות מהארץ – וגם שם מקושרות בנות מכל הסגנונות עם דעות שאינן תואמות לעולמן הפנימי של בנותינו שלא היינו רוצים שבנותינו ישתפו את דעותיהן או ישמעו מהן.
יישר כח
***
כל הכבוד!!!! אשריך!!!! את גיבורה אמיתית!
גם אני הייתי בדיוק באותה דילמה לפני כשנה. נהנתי מהפורום אפילו רק מלקרוא ולא מלהגיב. אבל אז החלטתי שזה לא מתאים לי!!! אני רוצה שהילדים שלי יתחילו מנקודת פתיחה יותר גבוהה מזה
וחשוב לציין שתמיד אחרי כזו קבלה בימים הראשונים קשה אבל אח"כ זה רק תענוג רוחני אמיתי.
***
דבר ראשון- תודה על האפשרות להיות שמורה :)
אני לא יודעת אם זה רלוונטי למעצבות אבל אם כן- אולי זו תשובת המשקל לפורום המדובר- ישנה קבוצה במייל למתכנתות- לשאלות, הצעות עבודה ואפילו טרמפים. הקבוצה מנוהלת עם כללים ברורים, לפי הנחיות אחד הרבנים. לכל שאלה יש הרבה מגיבות ועוזרות….
אולי כדאי לפתוח כזו למעצבות
***
וואו! ריגשת אותי מאוד! אילו כוחות יש בך שאת מצליחה להתגבר!! זה הרי סוחף כל כך
בת מלך אמיתית! גיבורת רוח!
***
אני רוצה להודות לשמורה שבזכות הקהילה שלכם בנטפרי, הפסקתי את התקשורת עם אותו פורום
***
היכן האיגרת המחזקת של אותו גאון, מרבותיו של הרב וואזנר זצוק"ל ועוד?
***
מסכימה עם כל מילה!!
המלצה אישית: ברב החסימות קיימת אפשרות להגדרת רשימה שחורה. הכניסי לשם את הפורום המדובר, וכך רמת הקושי והמאבק היומיומי ירד.
***
גם אני הייתי "מכורה" לפורום מסויים, לשמחתי מאז שאני מחוברת לקהילת השמורה של נטפרי שבה אין גישה לפורומים השונים החיים יפים יותר בכל המובנים!!!
***
כדי להתחזק גם , נשמח לקבל את המקור לדברי ר' שמעון זליחובר הי"ד, באיזה ספר כתוב.
תודה
***
א. יש לנטפרי חסימה לאתרים מהסגנון הזה (תחת הכותרת אתרים ממכרים או משהו כזה)
ב. אשמח מאד אם כותבת הסיפור תוכל לשלוח את האיגרת של ר' שמעון זליחובר הי"ד. או שתציין את הספר שבו היא מופיעה.
תודה רבה
***
אם זה אותו פורום שאני חושבת שזה- אז באמת שרפתי בו שעות יקרות… והכל באמתלת — לצרכי עבודה… גם אני החלטתי יום אחד שאני לא פותחת אותו… מקווה להחזיק מעמד – למרות שזה לעתים קיצר לי הליכים וכו', אבל מסתדרת גם בלי זה
— ובאמת כדאי לחסום אותו למי שלא חיייייב אותו
***
תודה רבה על הכל!!
בנטפרי יש אופציה לחסום את כל הפורומים. אמנם את יכולה לפתוח אחר כך- אבל זו פרוצדורה… כך שלי זה ממש עזר, אחרי שהחלטתי לא להכנס לפורום- חסמתי ונחסכה ממני ההתלבטות של "אולי רק לשניה"
***
וואו,כל מילה. גם אצלי הפורום הנ"ל הוא היצר הרע הגדול שלי ברשת. משתדלת שלא להכנס לשום אתר שאינו לצרכי עבודה, אבל בפורום הזה הנפילה שלי. יש שם הרבה תחומי עניין שרלוונטיים לי, ואני מוצאת את עצמי נכנסת שוב ושוב למרות שעד לא מזמן חייתי יפה גם בלעדיו..
תמשיכו לעורר, ואולי זה יתן כח להתמודד.
***
לנעמי יקירתי- רק לחזק ידיך!!!
תמשיכי כך… אין לך מושג כמה נחת רוח את עושה לבורא עולם!! אין לך שיעור לשכר שאת מקבלת על כל רגע שאת נמנעת!!! מברכת אותך לשפע ברכה והצלחה!!!!
חיזקת אותי מאוד, ועל אף שאני ב"ה לא נכנסת לפורום ההוא, זה יעזור לי להמנע מלפתוח חסימות (כשרות כמובן) אחרות – שבאמת באמת… אין צורך בהם….
חיזקי ואמצי!!
***
אני גם חושבת שאני מבינה באיזה פורום מדובר, ודרך אגב אפשר לחסום אותו בנטפרי תחת התווית- אתרים ממכרים (מה שנכון..)
***
תגובה לבחורה, שהגיבה השבוע בתגובות המצורפות לסיפור של שבוע שעבר, (על הפורומים וצ'אט ושות')
נפעמתי מעוז רוחך ומנשמתך העשירה, מחכמת החיים ומהתובנות שהגעת אליהן – בגילך הצעיר. את צודקת בכל מילה ובכל הרגש שכתבת. מקבלות את דבריך ומחזקות את ידיך. שמרי לך את מה שכתבת ועייני בו מידי פעם, זה יתן לך כח לעמוד בכבוד בנסיונות המשחרים לפתחנו.
בהצלחה ו… תזכי לזכות את הרבים.
***
היא כ"כ צודקת. אני בטוחה שאם נפנה לחסימות לא רק באופן יחידי אלא כמות רצינית של נשים שאיכפת להם אז זה יהיה להם כח מול כל הפונים לפתיחה גורפת של הפורום
***
ממש לא מסכימה יש אלפי נשים שהפורום עוזר להם מכל מיני סיבות שהם. ולפנות לחסימות שונות יהיה מבחינת תפסת מרובה לא תפסת.
החמרת על עצמך עלי והצליחי
***
לא יודעת למה את אומרת שהפורום לא חסום בכל החסימות.
אני חסומה על ידי נטפרי ושם לא הצלחתי אף פעם להכנס לפורום המדובר (שאני בטוחה שעליו את מדברת…)
תבדקי את זה…
***
בקשר לנ.ב. אני יודעת שבנט פרי לדוג' יש מסלולים שבהם את יכולה לבקש בדיוק מה את לא רוצה… והם יחסמו לך את הגישה לזה… (אגב, זה מומלץ גם למה שכן צריך. עושים חושבים יום אחד ורואים מה בדיוק צריך, וכל השאר אם יש צורך דחוף אז שולחים פניה… זה מטופל בד"כ די מהר)
תודה רבה.
***
אני בהחלט חושבת ש'שמורה' הוא גוף שיוכל להרים את הכפפה ולחסום את הפורומים מנטפרי וכדו'.
***
יש משהו שלא הבנתי בכל התגובות לגבי החסימה- בהגדרות ברירת המחדל של נטפרי, הפורום הנ"ל חסום לגמרי. מי שפתוח לה, משמע היא פתחה אותו כשהגדירה את החסימה שלה.
ואגב, בקלות אפשר לחסום חזרה או למי שצריכה לצרכי עבודה – להגדיר שעות ספציפיות בהן הפורום יהיה פתוח.
***
מהמם, אפשר לדעת מה זה איגרת של ר' שמעון זליחובר הי"ד – איפה אפשר למצוא אותה? הייתי מאוד שמחה לקרוא את האיגרת ואת התוכן הספציפי הזה בפרט.
תזכו למצות! תודה!
***
בעקבות כל מיני טפטופים על בעיות עם הפורום הזה, כשחיברתי את המחשב שלי לנטפרי- מיד הגדרתי שזהו אחד האתרים שיהיה חסום אצלי. וזה לא פשוט, כי בהרבה חיפושים על נושאים שונים שקשורים לציבור שלנו. כמו "איפה משיגים…" "מי מכיר…" וכו' הפורום יכול מאד לעזור.
אבל בעקבות המיילים של השמורה – אני נזהרת מהמקום הזה מאד ופשוט מנותקת ממנו!! תזכו לחזק אותנו עוד ועוד!
***
אשרייך!
היתה תקופה שהיה לי בבית אינטרנט נטפרי שהוא אינטרנט עם סינון בדרגה ממש גבוהה. והפורום הזה היה פתוח שם… די הופתעתי שנטפרי פותחים פורום כזה שזה כמו איזו קבוצת וואטסאפ ענקית, שכל מי שרוצה משתתף וההתכתבויות שם חופשיות. כאילו מה, אס אם אסים זה אסור אבל פורום כזה פתוח כן? אני התנתקתי כבר מהאינטרנט כי אני כבר לא צריכה אבל תגדיל וטוב שתעשה זאת שתפנה לנטפרי ותסביר להם את הסכנה הרוחנית שבפורום זה.
***
אשמח מאוד אם לפעם הבאה יהיה מצורף גם האיגרת המדוברת, אני חושבת שזה יהיה לטובת כולן.
תודה רבה!
***
בדיוק היום מישהי ביקשה שאכנס לבדוק לה משהו בפורום ולחפש איזשהו בעל מקצוע… אף פעם עוד לא ניסיתי את הפורום הזה. ועכשיו שאני קוראת אני מחליטה לא להכניס את עצמי לניסיון. אני חושבת שאמצא דרכים חלופיות….
תודה ענקית על החיזוק!!!!!!!!! בהצלחה בהחלטתך…
***
וואו! את ממש ממש גיבורה! זה לא קל. אשרייך!! שיעמוד לך לזכות. הלוואי שאני גם אצליח….תודה חיזקת אותי :)
באמת חושבת שאולי כדאי שיחסמו אותם בסינונים המחמירים.
***
למרות שבקשתם לחשוב קצת לפני שמגיבים, אני מגיבה בלי לחשוב… כל שבוע מחדש, יש לי חשק לבקש ברכה מגיבורת הסיפור השבועי…
איזה עוצמות!!!!!!!! תדעו לכן שזה ממש מחזק!!!
***
מסכימה לחלוטין. נעמי – לא הזכרת את הלשון הרע שיש בפורום הזה. לשמחתי למקצוע שלי אין לקוחות שם, אבל פעם קיבלתי לשם קישור הישר להוצאת שם רע מזעזעת. מאז יש לי על הפורום הזה דעה שלילית, וקשה לשנות רושם ראשוני…
הרבה הצלחה לכל הניגמלות!
***
תודה על הדעת תורה שהבאת, היא פשוט פותרת את כל הספקות וההתחמקויות…. גם בנושאים שלא קשורים לפורומים, אלא אפילו סתם שיחות עם כל מיני נשים בעבודה…..
תודה!
***
רק רציתי לומר שאת מדהימה. ואני כל כך מבינה את המקום שלך- המתלבט- מצד אחד זה בסדר- אבל נודף מזה ריח אחר…. מעריכה מאוד, מזדהה איתך ומחזקת אותך. בדברים האלה- צריך ללכת עם הלב, בסופו של דבר הוא יודע הכי טוב את האמת….
***
אולי יש אפשרות לשתף אותנו גם באיגרת של ר' שמעון זליחובר עצמה? יעזור לי מאוד, ובטוחה שלעוד המון!
***
יש לי נטפרי בלי שבחרתי קבוצה קהילה מיוחדת כלומר הבררית מחדל וזה סגור שם…. אז זה לא נכון שכל הסנונים פותחים את זה
***
רק רציתי לומר שאני בנטפרי, ויש אפשרות של חסימה לפי תגיות, יש תגית של אתרים ממכרים וכשחוסמים את התגית הזו זה חוסם את הפורומים.
***
נראה לי שהמאמר הזה יכול להיות רלוונטי עבורי. אודה מאוד לכותבת שתכתוב מהו הספר שבו אפשר לקרוא את האיגרת של ר' שמעון זליחובר הי"ד, או לחילופין לסרוק אותו. תודה
***
כל מילה. הייתי שם, ויצאתי משם.
טיפ קטן: בנטפרי ניתן לחסום באופן אישי על ידי התגיות. תוסיפי את התגית "אתרים ממכרים" (כן אפילו נטפרי מודעים לכך..) וזהו. את מסודרת. (ליתר ביטחון תוכלי לאפשר שינויים רק באמצעות סיסמה שתהיה שמורה אצל מישהו אחר וכך לגמרי תהיי רגועה.) מניסיון- זה פשוט גומר את הניסיון.
בהצלחה לכולנו.
***
תודה על הכח. מזמן רציתי לעשות את זה שוב, אחרי שפעם עשיתי את זה למשך תקופת החגים, והרגשתי עם זה כל כך טוב.
כל הזכויות שמורות לי, אבל תודה לכל אחת שנתנה לי כח לעשות זאת שוב. בלי נדר רוצה לשמור על הפורום סגור עד זאת חנוכה.
ואני כותבת את זה פה, כי זה יחייב אותי!
***
חיזקת אותי מאד!!!!! איזה דקויות, דבר שכ"כ לא נראה בעייתי, עוד אפשר לאמר ההפך, שישמעו דעות טובות.. דע מה שתשיב..
שתמשיכי להצליח!
***
תודה רבה על הסיפורים המחזקים, אני מחכה בצפיה כל יום שלישי לחיזוק השבועי. מקנאה ממש בעולם הבא שלכן!!!
אולי יש לכן איזה סיפור מחזק בנושא תפילה? מרגישה צורך חזק להתחזק בנושא. לצערי פוגשת את ה' רק מתוך חוסר אונים כשאיזה קש שבר את גב הגמל… אז פתאום אני נזכרת בו… מחפשת דרך להתחזק בנידון
תודה רבה ויישר כוח
***
מיוחדת. ממש מרגש. כל הכבוד. זה קשהההה! מעריכה.
אגב, הפורום ״הזה״ בנטפרי לכתחילה הוא סגור, ורק מי שיגדיר שיפתח אצלו אז זה יפתח. מזה כבר מבינים שזה בעייתי…. הוא מוגדר בנטפרי כ״אתר ממכר״ ורק מי שמגדירה שלא יחסום לה אתרים ממכרים אז נפתחים לה הפורומים האלו.
***
אלופה!! פשוט אלופה אמיתית!! היכולת לא להכנס לפורום כשהוא במרחק לחיצה על העכבר- היכולת להתגבר- פשוט מביאה לכולנו את המשיח- תודה!!
***
מסכימה עם כל מילה, ב"ה התנתקתי מפורום מסוים כבר מזמן (חסמתי אותו ברשימה שחורה), ההתחלה היתה קשה, שיעמום וריקנות, ואחרי תקופה ב"ה כבר נהיה קל. מה שכן כדאי למצוא משהו אחר נחמד במקום או חברה או משהו אחר להתמלא. בהצלחה!
***
סיפור מיוחד ראוי לכל הערכה!!! כל הכבוד לך, זה כ"כ לא פשוט להתנתק. שתהיה לך פרנסה בשפע
ותזכרי ש"אין שומע לי ומפסיד"! הרבה סע"ד ויישר כח על השיתוף!
***
כל הכבוד לך! קודם כל – על זה שהפסקת, אין ספק שזה קשה וקורע, והשכר שמור..
ובית – על הדרך היפה שעשית וששיתפת אותנו בה, יישר כוח!
***
אשמח לקבל את הדברים הכתובים באיגרת של ר' שמעון זליחובר הי"ד. תודה על הסיפור המחזק!
***
וואווו נעמי, סיפור של גבורה יהודית!
דווקא במקומות הדקים האלה, שכביכול זה נכנס להגדרה של מותר לצורכי עבודה, כמו שתיארת יפה – רוח קרירה ודקה. דווקא בזה להתקדש ולהתקרב עוד לד'
ריגשת אותי מאד! מחזק ונותן כח!
***
גיבורה! המשיכי והחזיקי חזק!
עם נשים כמוך אפשר להבין למה נאמר שבזכות נשים צדקניות נגאלנו ובזכותן אנו עתידים להגאל!!!!!!
***
אני לא מהמגיבות, אבל הפעם אני חייבת, סוף סוף הנושא הזה עלה….!!!!
ברור שרוח חכמים אינה נוחה מהפורום הזה, אין ספק בכלל, וכ"כ הרבה נשים לתומן (בהתחלה לתומן אח"כ כבר לא…. וזה עצובבבבב) משתתפות פעילות שם, תמשיכו לדבר על זה, אל תורידו את הנושא מסדר היום, בבקשה!
מצדיעה לך נעמי ! תחזיקי מעמד בקבלה הענקית שלך.
***
יישר כח ענק! יעמוד לך לזכות ויבואו לך כל הישועות!!! את מחזקת את כולם שמקבלים קבלה עוד לפני שמגיע איזה פיצוץ שבגללו צריך לקבל…
יישר כח!!!
***
וואאוו
אני כותבת למרות שכבר יום חמישי… פשוט מבינה ומזדהה כ"כ. איזה יופי שיש עוד נשים שמרגישות כמוני. ממש מחזק אותי, ונותן לי הרבה חומר למחשבה
תודה על הבמה החשובה …….!
***
כל הכבוד לך חזקי ואמצי..
***
כמה נכון! מחזקת את ידייך שתזכי לשמור על כך הלאה!
***
גיבורה ממש! ה' גאה בך!!!
***
וואו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***
צמרמורות!!! איזה גיבורה!!!
***
ווואו!! כל הכבוד! גבורה!!
***
אין כמוך! זה בטח קשה כ"כ!!!!!!