וואו התחזקתי ממש, ואיזה כיף זה שהקב"ה החזיר לך נשיקה במקום… וזה מזכיר לי משהו שאשה חכמה אמרה לי בנוגע להנהגה בכל הדברים האלה: כי כולם אומרים שבסוף זה יכנס,.. וכבר לכל הציבור יש…, ואם כבר יש אז למה לא להשתמש… והיא אמרה לי נכון, זה אולי יכנס, אבל למה שלא ננסה להיות *האחרונים *שהנגע מגיע לבית שלהם??
***
כמה שזה נכון!! בדיוק השבוע הגיע לידינו ממש עניין שכזה וגם לנו היה מאוד מאוד לא קל- כי הרי בוויז אין בעיה, אז אם המכשיר יכיל עוד כמה אפליקציות מוגדרות מראש, מה לא בסדר? אבל הרגיש לי אכן לא בסדר, שמחה לשמוע את הדיוק בהגדרות לנושא הזה
***
סיפור מתוק ומרענן מאד אהבתי חידד שוב את העובדה שגיל חשוב להמשיך לשמור על עצמינו ק"ו שאנו משמשים דוגמא לילדים שלא מבינים בדקויות
***
אני חושבת שמי שחשוב לו השמירה על הכללים קונה מכשיר עם וויז בלבד למה להכניס את המלחמה היומיומית -כן להשתמש עם המצלמה/איזושהי אפליקציה כזו או אחרת או לא?
***
גאה בך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***
ואוא כ"כ מעריכה!!!! איזה זכות!! ככה לזכות להיתגבר ולקדש שם שמים בסתר!! אשרייך!!!!! ותודה ששיתפת אותנו!
***
כל כך התחברתי. תודה לבעלת הסיפור! אני גם בדרך לקנות מכשיר וויז לאחר תקופה ארוכה שבה הלוותי מגמ"ח לפני הצורך. אני כ"כ מזדהה עם מה שכתבת.. מה שמונע ממני לקנות מכשיר וויז מייל זה לדמיין שהילדים שלי הסתובבו ויצלמו עם זה, או שאני אסתובב עם המכשיר לכל מקום כדי לצלם. מצלמה זה מצלמה ווויז הוא טוב כשהוא לעצמו — *המשך יום טוב….:)* *חני*
***
וואו, בדיוק קיבלתי מתנה כזה מכשיר והיה לי רגע של התלבטות לגבי המצלמה ועברה לי מחשבה, בדיוק כמו המתוארת והנה קיבלתי חיזוק אפילו לא לבדוק איך פותחים שם את המצלמה. המכשיר יישאר באוטו לניווטים בלבד.
***
וואו מסר מיוחד! איזו זכות להישמר ולהחזיק מעמד בדבר שלכאורה הוא באמת לא איסור מעריכה אותך מאד! וכיף שגם זכה במצלמה, ממש ד"ש משמים…
***
תקשיבי איזה כוח אדיר זה יכול לתפוס אותנו על השנייה להחליט שרק עכשיו וזהו…….. וזה מדהים אותי איזה כוח זההה…… שה' ישפיע עלייך רק טוב מזה אמן.
***
איזה יפה! ממש מחזק זה נותן כח, כי היום בכל משפחה מורחבת כמעט יש את האילה שמכותבים ביניהם עם המכשיר וזה לא תמיד קל להיות מחוץ לעניינים, הרי אנו לא מזוהים עם המכשיר אז יישר כח על החיזוק תודה רבה!
***
כמה שסיפורך מחנך ומרגש! דווקא הסיפורים האלו, בשטח האפור- לבן הם אלו שמחזקים ונותנים כח לנצח בשחור. דמיינתי את עצמי במקום שלך, טיול! לצפון! לעיתים נדירות…. ובטח את גם אוהבת תמונות. לי יהיה ממש קשה לעמוד בזה, אבל לאחר שקראתי את סיפורך, אני בטוחה שאצליח. (למרות שאני באמת באמת לא מבינה , לנסוע לטיול *בלי מצלמה*?!…)
***
התגובה הראשונית שלי היא קצת כעס: מה את כזאת קיצונית? אבל האמת מבצבצת… אולי אני קצת מקנאה? כל הכבוד לך, על כלל הברזל שלך והשליטה העצמית. אין לי ספק שאני לא במקום כזה וצריכה לעבוד על עצמי אפילו כדי להעריך את המשמעת שלך. אשרייך.
***
ממש התרגשתי… ויתור שבכלל לא ברור מאליו!!!! אשריך!!! והאפי אנד משלים הכל…. מויתור לא מפסידים!!!!
***
ואוו, מדהים! כמה רגישות צריך בשביל לשים לב לדברים הקטנים…
***
פיתוי !!! מוכר לי מאוד, כשאני קוראת על ההצלחה אני מקבלת כוח להצליח!
***
אני ממש מעריכה ומבינה את הכותבת אבל נראה לי שבעוד כמה שנים המכשירים האלו יהיה בכל בית ובית בהכשרים שונים ומשונים… הטכנולוגיה רק מתפתחת ולא יוותרו על לקוח כל-כך יקר כמו הציבור החרדי…
***
זה עשה לי צמרמורת… אמיתי כמה נדיררררררררררר לצערינו גם במשפחות הכי טובות… אשריכם ישראל!!! עוד לא השתגענו לגמרי ב"ה תודה לך על השיתוף המחזק!! -נשלח ממחשב חסום כפי הוראת הרבנים-
***
יישר כח. אני גם חושבת כך למרות שאני בטוחה שיש שתתגדנה.
***
כמה נכון!!!!!!! לא אסור או מותר פשוט: רגישות! אשרייך חיזקת אותי!
***
זה בדיוק הנושא של היוונים להשכיחם לאט לאט עם כל מיני טענות מה הבעיה וזה הרי כשר עם תעודה כל הכבוד ממש רגשות יהודיים חמים
***
כל סיפור שנשלח מחזק יותר ויותר כי התחושה היא שאנחנו לא לבד במערכה, יש עוד נשים חזקות והידיעה הזו לכשעצמה מחזקת. תמשיכו להיות שליחים לדברים ברומו של עולם ולרומם את בנות ישראל!
***
איזו רמה ! אלופה !
***
וואו!!!!!!!!! כמה נכון כמה חשוב….
***
נהנתי מאד מהמעשה זו גבורה אמיתית לשם שמירה על קדושה במקום שלכאורה היה אפשר להחליק בקלות מעריצה אותך! שנזכה שם שמיים יקודש על ידינו תמיד!
***
גבורה אמיתית, מעשה שנראה קטן כביכול מחזיק את כל העתיד הרוחני שלנו ושל ילדינו.
***
מסכימה מאד עם התובנה הזו, ויחד עם זה – מרגישה שזה ניסיון כל פעם מחדש. לא רק במכשיר הוויז, אלא גם באינטרנט- לזכור שהוא רק לצרכי עבודה…
***
מהממת!!!!! איזה כוח שליטה אדיר!!! נתת לנו המון כוחות וראיה אמיתית לחיים!!! יישר כח וישלם השם הטוב שכרך בכפל כפליים.
***
עוצמתי מאוד, מדהים לקרוא את נקודת המבט המדויקת, של הבחירה ברגע של ניסיון מתוך "הבנה"!!!!! לא מתכחשת ולא מובלת למציאות החיים נח או פאנטי וכו' אלא בוחרת!!!!
***
עזרת לי מאד! יש לי סמרטפון שאני משאירה בעבודה וכל פעם זו התגברות לא לקחת אותו אפילו חד פעמי כדי לצלם לשמוע שיעורים וכו'..
***
כאחת שעבדה מהבית בתקופה האחרונה, עקב הקורונה, אני חושבת שכדאי לשים לב לעשות הפרדה: האם אני משתמשת באינטרנט לצורך העבודה ובשעות העבודה או שפתאום אני מוצאת את עצמי מסדרת ובודקת עוד הרבה דברים באינטרנט, כי במילא יש לי בבית… אם הייתי בעבודה, לא הייתי חוזרת אחרי צהריים לבדוק זאת…
***
אשרייך!!! אני מצדיעה לך ! כמה קשה לשים את האצבע ולדעת לעשות סטופ להשתמש בשביל הצורך ולא עם כל מה שמעבר. חיזקת אותי! תזכי למצוות
***
מקסים!!! מרגש ביותר! התחזקתי!!- תודה!!
מדהים! מדהים! ומחזק! תודה ענקית על הכתבה! חיזקת אותי מאד, מרגש לראות כמה אמונה וביטחון יש בך,
בתור אחת שממתינה לשידוך נתת לי הסתכלות חדשה על ההמתנה ועל התפילה, ישר כח גדול!
***
אשריך! אשריך! אשריך! אשריך!
פשוט קטנתי, אני מלאה מלאה הערכה אליך!! ומקנאה במקום שלך בגן עדן!!! חיזקת אותי מאאד!
***
תודה רבה על החיזוק!! יעמוד לך לזכות.
אני בטוחה שבעז"ה תספרי לנו גם בשורות טובות, ישועות ונחמות.