אלופה!!! כל הכבוד לך! יש כ"כ הרבה פעמים שאנחנו נתקלות בנסיונות שהיצר מייצג אותן בתדמית טובה וכשרה, במבט ראשון לא נראית שום בעיה…. נדרשת מאיתנו ערנות מוגברת– ולוואי ונזכה לעלות בהר ה' לנשום את חווית ההצלחה מלא ראותינו, אוויר ההצלחה האמיתית.
***
אני נמצאת במקום עבודה חרדי קטן, כאשר יש מספר עובדות חרדיות ובוס אנחנו כל הזמן עומדות מול השאלות האלו – מה מותר, מה אסור, מה אפור אבל אסור ומה אפור וניתן להתיר אותו. מחזקת את ידייך על העירנות, כי מניסיון לא תמיד שמים לב למוקשים.
***
מדהים!!! ואני חושבת שאחד הדברים היפים בסיפור זה – שאין לו הפי אנד… אולי יהיה לו. בטוח יהיה לו, אולי נראה את זה, אבל כן, היה נסיון, עמדת בו ועדיין את לא רואה את השכר! כל הכבוד!!! שד' ישלם לך!!!
***
סיפור קטן -גדול מהחיים!!! הכי אהבתי את הפשטות המתוקה שמנשבת בין השורות כאן! כמה קטן… וכאילו סתמי כזה… אין פה איזה "קריעת ים סוף…" ככה זה ענק!!! כי מצעדים קטנים נבנה האדם הגדול…! אשריך ואשרינו!
***
מעריצה, זה ניסיון, ואני חושבת שההחלטה נבונה. יש כל כך הרבה כללים וגדרים על שהיה עם גברים או עם אנשים שלא שומרי תורה ומצוות, וההתרחקות מהזירה היא העצה הטובה ביותר נגד היצר. פשוט לא להיכנס לשאלה במקום…
***
תודה. התחזקתי. מקווה שגם לי יהיה את הכוח לעמוד בניסיון כזה. אני כל כך אוהבת לטייל שזאת היתה יכולה להיות ממש מלחמה קשה… אבל עוררת בי נקודה חשובה אז תודה רבה!
***
אשרייך!! ודווקא בגלל שזה כ"כ גבולי… הרי זה טיול עם "רוחניות" ועוד במקום שומר שמיטה!! היצר הרע מתחפש לצדיק….
***
חזקי ואמצי! אין ספק שאווירה קלילה של טיול גרועה יותר ממקום העבודה הרשמי! ואין ספק, שכל וויתור שלנו מחזק אותנו, וזה מה שאנחנו רוצות, לא?
***
ווווווווווווואו חיכיתי לזה כל השבוע!!!!! אתמול פתחתי את המייל והתאכזבתי לגלות שרק יום שני…. תודה מיוחדת על פרשת המן.
***
סיפור כל כך עוצמתי שרשום בכזו פשטות, לפעמים הצורך ביציאה ואיורור היא קריטית, כך שויתור כזה זה בהחלט דבר ענק!! כדאי לזכור להתאוורר בצורה מותרת כשצריך!
***
אהבתי את הפשטות של גיבורת הסיפור. באיזו שלוה ובהירות היא עושה את מה שנראה לה הכי נכון מבחינתה, עלי והצליחי…
***
בטח שטיול זה זמן מועד לאווירה קלילה מדי. כל הכבוד שנזהרת מלהיכנס לאווירה כזאת!
***
בקצרה, מאלפת, את ממש יודעת לשים את הגבולות בזמן! כל הכבוד! מעריכה מאוד!
בקצרצרה
אשרייך! קשה לעמוד על עקרונות כשיש "קבוצה חרדית" שלא מבינה מה הבעיה. מעריכה!
***
איזו רגישות!!! כל הכבוד! אשרייך! ממש לקנא!
***
אשרייך! את נותנת כוח לעוד הרבה כאלו סיפורים….
***
מרגש ביותר!!!! אשריך! נתת כוח
***
איזה חמודה את!!! כל הכבוד!
***
אשרייך בת מקסימה של אבא!!!
***
אשרייך, לא פשוט להיות לבד
***
אני מקנאה בך. איזו רמה!!
***
כל הכבוד!!!!! מעריכה!
***
אשרייך!!