תוך כדי הרצה של פקודה ארוכה בעבודה, דפדפתי למייל האישי לראות אם התקבל משהו מעניין.
בדיוק בזמן נכנסת לי הודעה מגיסתי המוערכת עם סרטון, וכמה מילים ממליצות על כמה שהסרטון נתן לה 'פרספקטיבה וחיזוק', כלשונה. מצוין! אנצל את ההפוגה הקטנה שלי בעבודה כדי להיטען בכוחות רוחניים.
הסתכלתי בסרטון, וראיתי משהו שנראה תמים וטוב אבל בקטע קטן שלכאורה מחזק לקרבת ד', הרגשתי צרימה..
מה זאת צרימה? מין הרגשה שמרגישים שמישהו זייפן מאוד מנסה לשיר "קה אכסוף", הרגשה דומה שאוכלים משהו שנראה טעים אבל הטעם לוואי מדגדג בקצה הלשון וכנראה שמשהו פה מקולקל.
בדיקה מהירה וקלה מחשיכה את עיניי.
המפיץ הרשמי של הסרטון הוא לא פחות ולא יותר. כנסיה. והמרצה – גוי עם קוקו! עוד קצת עבודת בלשות ואני מגלה ששולחת הסרטון הראשונה היא "גיורת" שעובדת במשרד מוכר.
מייד שלחתי את הסרטון ואת הממצאים ל"יד לאחים".
אך עדיין התחושות הקשות לא עוזבות אותי. כיצד יכול להיות שהתכנים הנוראיים האלה שלכאורה "רוחניים" נכנסים אלינו?
הרגשתי חובה לזעוק בכל כוחותי, אנא! בדקו כל דבר בשבע עינים. בדיוק כמו שברור לנו שאוכלים ללא הכשר, כך גם לא צורכים מדיה ממקור לא ברור.
***
ופתאום חשבתי על עוד משהו..
על ביטול הקומה הכשרה. ומי הולך לדחוף לנו כל מיני תכנים "מעוררים" ו"מחזקים" ו"נותנים פרספקטיבה" ד' ישמור ויציל!
והכל בטלפון שלי שלך של הנערים והנערות שלנו.
אני יודעת שהרבנים מורים עכשיו על איסוף חתימות ביטול מותנה. יש מצב שהשמורה מנגישה לנו את זה?
אני רוצה לחתום, אבל תכל'ס, ללכת למוקד – לא הספקתי:(