עוד תגובה חשובה שהגיעה עכשיו רגע לפני היציאה לבין הזמנים:
בוקר טוב,
אשתדל לקצר, לטובת כל הצדדים.
אז תודה ענקית על כל הפעילויות, השתדלות, והמסרים המחזקים! – אני מתכוונת לרוחניים שבהם.
הרב פינקוס באחת משיחותיו בשנותיו האחרונות אמר, כי אם לא מעריכים מצוה, אז נלקחת מאיתנו הזכות והאפשרות לקיימה.
הוא עוד אמר, על מספר תופעות בערכי העולם הזה מול ערכי התורה שחדרו אלינו
(הדוגמאות והשיחות מופיעות בנפש שמשון, והמדובר הינו על דקויות שלוואי ונזכה להן.)
אז לא תהיה ברירה ויקחו לנו את הכוללים וישיבות.
חכם עדיף מנביא..
כבר יצאו בקריאה גדולי ישראל, ומרן הרב גרשון אדלשטיין שליט"א בראשם – כי כעת דווקא, כשימי בין הזמנים עומדים לפתחינו. ויש קטרוגים גדולים דווקא בנושא לימוד התורה
– לקבוע זמן קבוע שבו הבעל יוכל ללמוד דווקא בימי בין הזמנים.הווה ונתאמץ כל אחת ממקומה – לאפשר לבעל קביעות יומית בימי בין הזמנים ללימוד ללא הפרעה.
ונזכה בקרוב לראות בהרמת קרן התורה, ובנין ירושלים, אמן.
עוד תגובה חשובה שהגיעה עכשיו רגע לפני היציאה לבין הזמנים:
בוקר טוב,
אשתדל לקצר, לטובת כל הצדדים.
אז תודה ענקית על כל הפעילויות, השתדלות, והמסרים המחזקים! – אני מתכוונת לרוחניים שבהם.
הרב פינקוס באחת משיחותיו בשנותיו האחרונות אמר, כי אם לא מעריכים מצוה, אז נלקחת מאיתנו הזכות והאפשרות לקיימה.
הוא עוד אמר, על מספר תופעות בערכי העולם הזה מול ערכי התורה שחדרו אלינו
(הדוגמאות והשיחות מופיעות בנפש שמשון, והמדובר הינו על דקויות שלוואי ונזכה להן.)
אז לא תהיה ברירה ויקחו לנו את הכוללים וישיבות.
חכם עדיף מנביא..
כבר יצאו בקריאה גדולי ישראל, ומרן הרב גרשון אדלשטיין שליט"א בראשם – כי כעת דווקא, כשימי בין הזמנים עומדים לפתחינו. ויש קטרוגים גדולים דווקא בנושא לימוד התורה
– לקבוע זמן קבוע שבו הבעל יוכל ללמוד דווקא בימי בין הזמנים.הווה ונתאמץ כל אחת ממקומה – לאפשר לבעל קביעות יומית בימי בין הזמנים ללימוד ללא הפרעה.
ונזכה בקרוב לראות בהרמת קרן התורה, ובנין ירושלים, אמן.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.