שלום יקרות
בין אם את בודדה במשרד, נעולה בחדר ועובדת – כשברקע קולות של חופשה… או סתם הגחת למייל לבדוק אולי בנאס"א מבקשים את עזרתך :
מקווה ששלומך טוב ואת מצליחה לנשום עמוק לתוך כל נימי הגוף והנפש מהמצרך החיוני הזה ששמו 'התאווררות'!
אני יודעת שאת עמוסה, החיים מציפים אותנו מכל הכיוונים… ועכשיו, נוסף על כל העול של העבודה – יש לנו גם מטלה ששמה "חופש":)
הפרשה הזאת, היא בדיוק בשביל היום:)
כל-כולה פסוקים משיבי נפש.
טוב, כל מילה בתורה היא כזאת – אבל לפעמים צריך השגות מאד גבוהות כדי לחוש את זה. פרשת 'ואתחנן' מלאה באוצרות נפלאים שאפילו אנחנו יכולות להתענג על כל כך הרבה פסוקים, 'רש"י-ים' והמון הארות ממפרשי התורה הקדושים.
מביאה כאן משהו שעבורי הוא היה חידוש מלהיב.
הכרתי רעיון דומה בשם ה'נפש החיים' , על כך שאם בעולם יהיה רגע אחד ללא לימוד תורה – לא יהיה קיום כלל. אבל בואו תשמעו מה אומר הגאון על ה-פסוק שלנו כעם:
"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד" (דברים ו' ד)
"… ואילו יעדר ח"ו, אפילו רגע אחד, שלא יהיה ח"ו מי שיכיר כבודו וגודלו – היה נשאר העולם הזה כלא היה. אך מעולם אין ריק מזה ח"ו. כי אין לך דור ודור שלא יהיו יראי ד' שהם דבקים ביראתו הרוממות ואהבתו בלי הפסק זה או זה, שאין רגע אחד שיהיה נפסק ח"ו דבקות ה' מישראל, ובזה נתקיים העולם.
קיום העולם תלוי – גם בכל אחת ואחת מאיתנו!
בדבקות הגבוהה, באהבת ה' וביראת רוממתו.
ועוד משהו יקר-
זה לא דרגות של דורות עברו שהיו ואינם. זה קיום של כל דור ודור.
אנחנו.
היום.
בדור הקשה שלנו.
עוד דבקות בבורא,
עוד אהבה,
עוד ייחוד אלוקים וקריאת "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד"-
זה מה שמחזיק את העולם.
לגברים יש דרכים משלהם להידבק בבורא. אנחנו, ה'עזר כנגדו' מכינות את הקרקע.
כשאנחנו מזקקות יותר את הקשר עם בורא עולם – אנחנו משיגות כפליים, גם אפשרות לעוד תורה בעולם וגם דבקות בה' וקיום כל העולם כולו.
מה עושה לנו את ה'אהבה' הזאת?
מה מביא את הדבקות והחיבור?
בטוחה שגם את מרגישה את כוחה של הקהילה בתוספת עוד כבוד שמים בעולם.
דווקא לאחרונה, כשאני מנסה לגייס חסויות ולרתום שותפים,
בוערת בעוצמה יותר ההרגשה כי בעולם של שקר ותוהו-
יש משהו שכלום לא יכול לו – האמת הפנימית שבוערת עמוק בתוך הלב.
מקווה שבעז"ה בימים הקרובים נוכל לשתף בפרטים מדויקים יותר,
ועד אז?
עד אז את יכולה לקחת חלק במגזין שיופק בעז"ה בעשרת אלפי עותקים
וכך להגיע לפרסום משמעותי של מה שיש לך להציע
וגם להגדיל שם שמיים בעולם!
את שואלת איך?
או על ידי פרסום עסק / מוצר / שירות שלך:
-נכנסת ועדיין לא חזרו אליך?
בעז"ה… עוד נגיע:)
-נכנסת ועכשיו את רוצה פרטים יותר מדויקים?
הנה הפרטים
-עוד לא נכנסת?
זה הזמן להיכנס….
אפשרות שניה היא להיות שותפה בפרסום חברות המחפשות לגייס עובדות (כמובן חברות המותאמות לחברות השמורה) על ידי פרסום במגזין.
לחצי כאן לשליחת פרטי החברה שאת עובדת בה
ובזכותך נחזק את הקהילה.
שבת של "מנוחת אהבה ונדבה"
שבת שלום,
לאה
שלום יקרות
בין אם את בודדה במשרד, נעולה בחדר ועובדת – כשברקע קולות של חופשה… או סתם הגחת למייל לבדוק אולי בנאס"א מבקשים את עזרתך :
מקווה ששלומך טוב ואת מצליחה לנשום עמוק לתוך כל נימי הגוף והנפש מהמצרך החיוני הזה ששמו 'התאווררות'!
אני יודעת שאת עמוסה, החיים מציפים אותנו מכל הכיוונים… ועכשיו, נוסף על כל העול של העבודה – יש לנו גם מטלה ששמה "חופש":)
הפרשה הזאת, היא בדיוק בשביל היום:)
כל-כולה פסוקים משיבי נפש.
טוב, כל מילה בתורה היא כזאת – אבל לפעמים צריך השגות מאד גבוהות כדי לחוש את זה. פרשת 'ואתחנן' מלאה באוצרות נפלאים שאפילו אנחנו יכולות להתענג על כל כך הרבה פסוקים, 'רש"י-ים' והמון הארות ממפרשי התורה הקדושים.
מביאה כאן משהו שעבורי הוא היה חידוש מלהיב.
הכרתי רעיון דומה בשם ה'נפש החיים' , על כך שאם בעולם יהיה רגע אחד ללא לימוד תורה – לא יהיה קיום כלל. אבל בואו תשמעו מה אומר הגאון על ה-פסוק שלנו כעם:
"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד" (דברים ו' ד)
"… ואילו יעדר ח"ו, אפילו רגע אחד, שלא יהיה ח"ו מי שיכיר כבודו וגודלו – היה נשאר העולם הזה כלא היה. אך מעולם אין ריק מזה ח"ו. כי אין לך דור ודור שלא יהיו יראי ד' שהם דבקים ביראתו הרוממות ואהבתו בלי הפסק זה או זה, שאין רגע אחד שיהיה נפסק ח"ו דבקות ה' מישראל, ובזה נתקיים העולם.
קיום העולם תלוי – גם בכל אחת ואחת מאיתנו!
בדבקות הגבוהה, באהבת ה' וביראת רוממתו.
ועוד משהו יקר-
זה לא דרגות של דורות עברו שהיו ואינם. זה קיום של כל דור ודור.
אנחנו.
היום.
בדור הקשה שלנו.
עוד דבקות בבורא,
עוד אהבה,
עוד ייחוד אלוקים וקריאת "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד"-
זה מה שמחזיק את העולם.
לגברים יש דרכים משלהם להידבק בבורא. אנחנו, ה'עזר כנגדו' מכינות את הקרקע.
כשאנחנו מזקקות יותר את הקשר עם בורא עולם – אנחנו משיגות כפליים, גם אפשרות לעוד תורה בעולם וגם דבקות בה' וקיום כל העולם כולו.
מה עושה לנו את ה'אהבה' הזאת?
מה מביא את הדבקות והחיבור?
בטוחה שגם את מרגישה את כוחה של הקהילה בתוספת עוד כבוד שמים בעולם.
דווקא לאחרונה, כשאני מנסה לגייס חסויות ולרתום שותפים,
בוערת בעוצמה יותר ההרגשה כי בעולם של שקר ותוהו-
יש משהו שכלום לא יכול לו – האמת הפנימית שבוערת עמוק בתוך הלב.
מקווה שבעז"ה בימים הקרובים נוכל לשתף בפרטים מדויקים יותר,
ועד אז?
עד אז את יכולה לקחת חלק במגזין שיופק בעז"ה בעשרת אלפי עותקים
וכך להגיע לפרסום משמעותי של מה שיש לך להציע
וגם להגדיל שם שמיים בעולם!
את שואלת איך?
או על ידי פרסום עסק / מוצר / שירות שלך:
-נכנסת ועדיין לא חזרו אליך?
בעז"ה… עוד נגיע:)
-נכנסת ועכשיו את רוצה פרטים יותר מדויקים?
הנה הפרטים
-עוד לא נכנסת?
זה הזמן להיכנס….
אפשרות שניה היא להיות שותפה בפרסום חברות המחפשות לגייס עובדות (כמובן חברות המותאמות לחברות השמורה) על ידי פרסום במגזין.
לחצי כאן לשליחת פרטי החברה שאת עובדת בה
ובזכותך נחזק את הקהילה.
שבת של "מנוחת אהבה ונדבה"
שבת שלום,
לאה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.