'דברנית'? הנה ההזדמנות שלך…

ראיתם פעם 'ניידת' של אסם או שטראוס או איזו שהיא חברה, עומדת בכיכר השכונה ומחלקת 'מתנות'? את הניידת ממש אין סיכוי שנראה, זה כבר מוגזם ממש, אבל את כמויות הילדים הצובאים עליה לקבל את הקליק או הביסלון או המדבקה שמחלקים – בהחלט אפשר לראות גם למרחק של קילומטר…

מחלקים משהו – כולם באים לקחת. בטח!!!

אז הנה, הנה, ההזדמנות שלנו

הקב"ה בכבודו ובעצמו כאן,

ירד עד אלינו ומחלק לנו ברוב רחמיו וחסדיו – את הכח לשוב בתשובה.

לא ניקח???

אז הנה, היום יום רביעי מתוך עשר.

עדיין אנחנו לא בחצי הדרך… אפשר עוד להספיק המון

והנה כאן בפרשה שלנו הכלי יקר מחדד לנו, מה הדבר הזה שעלינו 'לקחת':

"קחו עמכם דברים"

דווקא אנחנו, שנטלנו 'תשעה קבין של דיבור' יש לנו בזה יתרון גדול לעניין התשובה:

"וילך משה וידבר את הדברים האלה" (דברים ל"א א')

"רצה משה לזרזם על התשובה אשר עיקרה בדברים, כמ"ש (הושע יד, ג) קחו עמכם דברים ושובו אל ה'… וכן כאן אמר לכולם ענין התשובה התלויה בדברים,.. על כן אמר וילך משה שהוא הלך מאהל לאהל אל כל אחד מישראל והיה מדבר על לבו את הדברים האלה היינו עניני התשובה התלויה בדברים והוא מוסב על מ"ש למעלה כי קרוב אליך הדבר מאד בפיך. דהיינו ענין קחו עמכם דברים… כי הוא הלך אחריהם וזרזם על התשובה ועל הדרכים המסבבים התשובה דהיינו … הן דברי וידוי בין אדם למקום, הן דברי פיוס בין אדם לחברו, כי על שניהם נאמר קחו עמכם דברים ושובו אל ה'"

ביננו, הרבה פעמים אנחנו מצֵרות על התכונה הזאת… אוף! למה אמרתי? למה הוספתי משפט? למה לא שתקתי?…

היום, זאת ההזדמנות שלנו לתקן!

אנחנו ביום הרביעי מתוך עשרת הימים המוקדשים לתשובה ולחזרה "עד ה' אלוקינו"

ואיך הדרך לתשובה?

קרבנות, לצערינו הרב, אין לנו…

אבל כן יש "ונשלמה פרים שפתינו" כמובן בתפילה, אבל לא רק.

עניין התשובה, על פי הכלי יקר, כפול בעניין ה'דברים'

גם בעניין וידוי הפה לפני ה', ממש לדבר ולהגיד לה', כל אחת במילים שלה, אחרי שלב עזיבת החטא והחרטה – פשוט וידוי דברים (משאירה לכל אחת למלא את הרשימה שלה…). כי באמת, כולנו רוצות בתשובה, אבל לא תמיד אנחנו זוכרות שהדרך עוברת גם בשלב הזה של דיבור הדברים כפשוטם…

ויש עוד שימוש משמעותי מאד לכושר הרטורי שניחנו בו: "פיוס בין אדם לחברו".

פשוט לחפש למי אפשר לפנות ולפייס בדברים ולהרבות שלום בעולם.

 

רוח הטהרה והתשובה נושבת באוויר,

זה הזמן שלנו לנצל את ההזדמנות ו'לקחת דברים'

והלוואי ונזכה כולנו להיות בדרגה של "שובו אל ה'"

 

שבת שלום ומבורך,

לאה

באור פניך

'דברנית'? הנה ההזדמנות שלך...

פרשת

מאת: לאה ראם

ראיתם פעם 'ניידת' של אסם או שטראוס או איזו שהיא חברה, עומדת בכיכר השכונה ומחלקת 'מתנות'? את הניידת ממש אין סיכוי שנראה, זה כבר מוגזם ממש, אבל את כמויות הילדים הצובאים עליה לקבל את הקליק או הביסלון או המדבקה שמחלקים – בהחלט אפשר לראות גם למרחק של קילומטר…

מחלקים משהו – כולם באים לקחת. בטח!!!

אז הנה, הנה, ההזדמנות שלנו

הקב"ה בכבודו ובעצמו כאן,

ירד עד אלינו ומחלק לנו ברוב רחמיו וחסדיו – את הכח לשוב בתשובה.

לא ניקח???

אז הנה, היום יום רביעי מתוך עשר.

עדיין אנחנו לא בחצי הדרך… אפשר עוד להספיק המון

והנה כאן בפרשה שלנו הכלי יקר מחדד לנו, מה הדבר הזה שעלינו 'לקחת':

"קחו עמכם דברים"

דווקא אנחנו, שנטלנו 'תשעה קבין של דיבור' יש לנו בזה יתרון גדול לעניין התשובה:

"וילך משה וידבר את הדברים האלה" (דברים ל"א א')

"רצה משה לזרזם על התשובה אשר עיקרה בדברים, כמ"ש (הושע יד, ג) קחו עמכם דברים ושובו אל ה'… וכן כאן אמר לכולם ענין התשובה התלויה בדברים,.. על כן אמר וילך משה שהוא הלך מאהל לאהל אל כל אחד מישראל והיה מדבר על לבו את הדברים האלה היינו עניני התשובה התלויה בדברים והוא מוסב על מ"ש למעלה כי קרוב אליך הדבר מאד בפיך. דהיינו ענין קחו עמכם דברים… כי הוא הלך אחריהם וזרזם על התשובה ועל הדרכים המסבבים התשובה דהיינו … הן דברי וידוי בין אדם למקום, הן דברי פיוס בין אדם לחברו, כי על שניהם נאמר קחו עמכם דברים ושובו אל ה'"

ביננו, הרבה פעמים אנחנו מצֵרות על התכונה הזאת… אוף! למה אמרתי? למה הוספתי משפט? למה לא שתקתי?…

היום, זאת ההזדמנות שלנו לתקן!

אנחנו ביום הרביעי מתוך עשרת הימים המוקדשים לתשובה ולחזרה "עד ה' אלוקינו"

ואיך הדרך לתשובה?

קרבנות, לצערינו הרב, אין לנו…

אבל כן יש "ונשלמה פרים שפתינו" כמובן בתפילה, אבל לא רק.

עניין התשובה, על פי הכלי יקר, כפול בעניין ה'דברים'

גם בעניין וידוי הפה לפני ה', ממש לדבר ולהגיד לה', כל אחת במילים שלה, אחרי שלב עזיבת החטא והחרטה – פשוט וידוי דברים (משאירה לכל אחת למלא את הרשימה שלה…). כי באמת, כולנו רוצות בתשובה, אבל לא תמיד אנחנו זוכרות שהדרך עוברת גם בשלב הזה של דיבור הדברים כפשוטם…

ויש עוד שימוש משמעותי מאד לכושר הרטורי שניחנו בו: "פיוס בין אדם לחברו".

פשוט לחפש למי אפשר לפנות ולפייס בדברים ולהרבות שלום בעולם.

 

רוח הטהרה והתשובה נושבת באוויר,

זה הזמן שלנו לנצל את ההזדמנות ו'לקחת דברים'

והלוואי ונזכה כולנו להיות בדרגה של "שובו אל ה'"

 

שבת שלום ומבורך,

לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.