|
שלום כולן, בדרך כלל כשאני באה לכתוב על הפרשה, אני אוהבת לקרוא את הפסוקים עם פירוש רש"י הקדוש.
אבל… ככל שעוברים הימים, ומערך הביטחון התעשת, והדגלים המונפים בכל מקום, והמילים 'כוחותינו' נשמעות ברקע – משהו כבר דורש התייחסות יותר רצינית… עכשיו זאת החכמה להכיר בכך שהכל בידי שמיים… דברים פשוטים, אבל תמיד טוב להתחזק מחדש. אז הנה, אני מצטטת 'להגנתינו' פסוק ורש"י מפורש (בראשית כ"ז, מ') בברכות יצחק לעשיו: לא כשיעלה הימין או השמאל לשלטון, לא כשיהיה צבא חזק או חלש, לא כשמנהיגי העולם יהיו לצידינו או נגדינו – יש דבר אחד הנותן פתחון פה לעשיו לגבור על יעקב: כשיעברו ישראל על התורה… וזהו? אז אמנם, מלכתחילה רציתי רק לכתוב את הרש"י הזה וזהו. להזכיר לנו מה באמת הגורם המשפיע על המערכה הזאת… אז ראשית, אנחנו אמורות לחזק בעצמנו שוב ושוב, שכל חיזוק שלנו – הוא חיזוק כללי לאומה! מקווה שעכשיו חברותי המוציאות לאור תקבלנה את 'אות הסיום שלי":)) מאחלת לכולנו שבת שלום לאה
נ.ב.: השבוע, גם לרגל הולדתם של התאומים, שאמן כה חששה שמא יוולדן 'פוסחים על שני הסעיפים' דבר ראשון רציתי להודות על כל מה שאתם עושים שולחים ומחזקים!!! רציתי להעיר בזהירות, אני בטוחה שלא זו הייתה הכוונה, אבל אולי יש פה נקודה לחשוב עליה…. שבת שלום!! |
|
שלום כולן, בדרך כלל כשאני באה לכתוב על הפרשה, אני אוהבת לקרוא את הפסוקים עם פירוש רש"י הקדוש.
אבל… ככל שעוברים הימים, ומערך הביטחון התעשת, והדגלים המונפים בכל מקום, והמילים 'כוחותינו' נשמעות ברקע – משהו כבר דורש התייחסות יותר רצינית… עכשיו זאת החכמה להכיר בכך שהכל בידי שמיים… דברים פשוטים, אבל תמיד טוב להתחזק מחדש. אז הנה, אני מצטטת 'להגנתינו' פסוק ורש"י מפורש (בראשית כ"ז, מ') בברכות יצחק לעשיו: לא כשיעלה הימין או השמאל לשלטון, לא כשיהיה צבא חזק או חלש, לא כשמנהיגי העולם יהיו לצידינו או נגדינו – יש דבר אחד הנותן פתחון פה לעשיו לגבור על יעקב: כשיעברו ישראל על התורה… וזהו? אז אמנם, מלכתחילה רציתי רק לכתוב את הרש"י הזה וזהו. להזכיר לנו מה באמת הגורם המשפיע על המערכה הזאת… אז ראשית, אנחנו אמורות לחזק בעצמנו שוב ושוב, שכל חיזוק שלנו – הוא חיזוק כללי לאומה! מקווה שעכשיו חברותי המוציאות לאור תקבלנה את 'אות הסיום שלי":)) מאחלת לכולנו שבת שלום לאה
נ.ב.: השבוע, גם לרגל הולדתם של התאומים, שאמן כה חששה שמא יוולדן 'פוסחים על שני הסעיפים' דבר ראשון רציתי להודות על כל מה שאתם עושים שולחים ומחזקים!!! רציתי להעיר בזהירות, אני בטוחה שלא זו הייתה הכוונה, אבל אולי יש פה נקודה לחשוב עליה…. שבת שלום!! |
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.