למה ראיתי את המייל הזה? מהחמצה למצה

שלום כולן,
בעיקרון,
אנחנו אמורות להרגיש קצת חמיצות… למה פתחתי את המייל?
למה בכלל אני כאן?
אז או שאת בעבודה
(איפה סבתא שהיתה במטבח כל החיים? איפה אמא המורה הדגולה שחופשיה חפפו לחופשינו?…:(
או… או שאת בבית ונכנסת לכמה שניות של התעדכנות…
(אוף… למה נסחפתי?:(
כך או כך, כולנו מרגישות שזה לא המקום הטבעי שלנו!
ואתן יודעות מה, כל המקום הזה שלנו בעולם, הוא לא המקום הטבעי שלנו!
כי בדיוק כמו שאנחנו יודעות להגיד היום על אבותינו שבמצרים,
אלו שנולדו וחיו לתוך מציאות איומה ובלתי נסבלת, אבל היה נראה להם ש'ככה החיים'…
עד לרגע בו עלתה שוועתם והם זכו לגאולה הגדולה,
יבוא יום, בעז"ה בקרוב,
ונדע כולנו שהכל גלות אחת איומה וגדולה…
"ולא יאמרו עוד חי ה' אשר העלה את בני ישראל מארץ מצרים: כי אם חי ה' אשר העלה ואשר הביא את זרע בית ישראל מארץ צפונה ומכל הארצות אשר הדחתים שם וישבו על אדמתם" 
(ירמיה כ"ג י'-י"א)
אז לא משנה עד כמה אנחנו טובעות בטיט ובבוץ-
הכמיהה לגאולה צריכה תמיד ללוות אותנו.
היא תגיע בעז"ה…
שמעתי מרבי אלימלך בידרמן שליט"א רעיון יפה על אכילת מרור:
המרור נאכל ללא הסבה. מדוע?
כי זה מר! הנפש לא מסוגלת 'להסב' תוך כדי האכילה הזאת.
אבל, שמכניסים את המרור בין המצות,
בין המצווה הגדולה המסמלת לנו את האמונה, הקדושה ה'אי החמצה' של היצר-
אפשר להסב! אפשר 'לעכל' גם את המרורות הקשות…!
כשאנחנו יודעות שהמציאות היא רק כיסוי שעוטף אותנו,
משהו שבורא עולם העמיד כדי להצליח מול הנסיונות
הכל נראה קל יותר!!!
אז גם אם אנחנו במציאות קשה, של עבודת פרך העוטפת אותנו לגמרי…
נזכור שהכל רק נסיון…
הכל רק מציאות וירטואלית מול המציאות האמיתית!
ורגע לפני שאנחנו נפרדות לחוג את הימים הגדולים בבית-
רוצה להזכיר למי שעדיין לא בחרה לעצמה רגעי חירות…
כמעט 3,000 חברות נכנסו להגרלה הגדולה
מידי יום יש מעל 4,000 שעות של חיבור אמיתי ליופי של החיים:)
באזור האישי שלך ב'שמורה' (בסוף המייל) תראי את הלינק האישי שלך:
אם לא הצטרפת? זה הזמן…
הצטרפת? תוכלי להתעדכן שם במספר הנקודות שלך
מאחלת לכל אחת ואחת מאיתנו ימי רוממות
הלוואי ונזכה כבר השנה לחוג בירושלים הבנויה
ועד אז-
ליהנות מאותם דברים מתוקים שבורא עולם מביא לנו…
ימי התעלות וקיום מצוות שמטעינים אתנו בכוחות מתוגברים לעוד שנה של עשייה…
שבת שלום
ופסח כשר ושמח!!!
לאה

באור פניך

למה ראיתי את המייל הזה? מהחמצה למצה

פרשת

מאת: לאה ראם

שלום כולן,
בעיקרון,
אנחנו אמורות להרגיש קצת חמיצות… למה פתחתי את המייל?
למה בכלל אני כאן?
אז או שאת בעבודה
(איפה סבתא שהיתה במטבח כל החיים? איפה אמא המורה הדגולה שחופשיה חפפו לחופשינו?…:(
או… או שאת בבית ונכנסת לכמה שניות של התעדכנות…
(אוף… למה נסחפתי?:(
כך או כך, כולנו מרגישות שזה לא המקום הטבעי שלנו!
ואתן יודעות מה, כל המקום הזה שלנו בעולם, הוא לא המקום הטבעי שלנו!
כי בדיוק כמו שאנחנו יודעות להגיד היום על אבותינו שבמצרים,
אלו שנולדו וחיו לתוך מציאות איומה ובלתי נסבלת, אבל היה נראה להם ש'ככה החיים'…
עד לרגע בו עלתה שוועתם והם זכו לגאולה הגדולה,
יבוא יום, בעז"ה בקרוב,
ונדע כולנו שהכל גלות אחת איומה וגדולה…
"ולא יאמרו עוד חי ה' אשר העלה את בני ישראל מארץ מצרים: כי אם חי ה' אשר העלה ואשר הביא את זרע בית ישראל מארץ צפונה ומכל הארצות אשר הדחתים שם וישבו על אדמתם" 
(ירמיה כ"ג י'-י"א)
אז לא משנה עד כמה אנחנו טובעות בטיט ובבוץ-
הכמיהה לגאולה צריכה תמיד ללוות אותנו.
היא תגיע בעז"ה…
שמעתי מרבי אלימלך בידרמן שליט"א רעיון יפה על אכילת מרור:
המרור נאכל ללא הסבה. מדוע?
כי זה מר! הנפש לא מסוגלת 'להסב' תוך כדי האכילה הזאת.
אבל, שמכניסים את המרור בין המצות,
בין המצווה הגדולה המסמלת לנו את האמונה, הקדושה ה'אי החמצה' של היצר-
אפשר להסב! אפשר 'לעכל' גם את המרורות הקשות…!
כשאנחנו יודעות שהמציאות היא רק כיסוי שעוטף אותנו,
משהו שבורא עולם העמיד כדי להצליח מול הנסיונות
הכל נראה קל יותר!!!
אז גם אם אנחנו במציאות קשה, של עבודת פרך העוטפת אותנו לגמרי…
נזכור שהכל רק נסיון…
הכל רק מציאות וירטואלית מול המציאות האמיתית!
ורגע לפני שאנחנו נפרדות לחוג את הימים הגדולים בבית-
רוצה להזכיר למי שעדיין לא בחרה לעצמה רגעי חירות…
כמעט 3,000 חברות נכנסו להגרלה הגדולה
מידי יום יש מעל 4,000 שעות של חיבור אמיתי ליופי של החיים:)
באזור האישי שלך ב'שמורה' (בסוף המייל) תראי את הלינק האישי שלך:
אם לא הצטרפת? זה הזמן…
הצטרפת? תוכלי להתעדכן שם במספר הנקודות שלך
מאחלת לכל אחת ואחת מאיתנו ימי רוממות
הלוואי ונזכה כבר השנה לחוג בירושלים הבנויה
ועד אז-
ליהנות מאותם דברים מתוקים שבורא עולם מביא לנו…
ימי התעלות וקיום מצוות שמטעינים אתנו בכוחות מתוגברים לעוד שנה של עשייה…
שבת שלום
ופסח כשר ושמח!!!
לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.