כתוב בפרשה בהרחבה שעמ"י שהיו טמאים בפסח ראשון ביקשו ממשה רבינו שהם רוצים לקים את קרבן פסח אפילו שהם היו טמאים. הם פשוט השתוקקו לקיים את מצוות ה' להקריב קרבן פסח. והם אמרו – "למה נגרע לבלתי הקריב את קרבן ה' במועדו" – אפילו שהם היו פטורים הם עדיין השתוקקו להשלים את קרבן הפסח.
בזכות זה הם זכו שכל פרשת פסח שני נאמר במיוחד בשבילם ובלעדיהם לא היה נאמר המצווה הזאת.
אותו דבר בדיוק קרה גם עם בנות צלפחד שהם השתוקקו לקבל נחלה בארץ וזכו בזכות זה שפרשה שלימה בהלכות נחלה נאמר על ידם.
אנחנו רואות פה מסר מאוד חזק כמה חשוב ההשתוקקות והרצון שלנו לקיום מצוות שגם בבנות צלפחד וגם בפסח שני ה' אמר פרשה שלימה חדשה במיוחד בשבילם.
רואים כאן כמה הזכות של השתוקקות למצוות וכמה זה חשוב אצל ה'.
לתגובות (אשמח אפילו בקצרצרה…): tzipwand@gmail.com
כתוב בפרשה בהרחבה שעמ"י שהיו טמאים בפסח ראשון ביקשו ממשה רבינו שהם רוצים לקים את קרבן פסח אפילו שהם היו טמאים. הם פשוט השתוקקו לקיים את מצוות ה' להקריב קרבן פסח. והם אמרו – "למה נגרע לבלתי הקריב את קרבן ה' במועדו" – אפילו שהם היו פטורים הם עדיין השתוקקו להשלים את קרבן הפסח.
בזכות זה הם זכו שכל פרשת פסח שני נאמר במיוחד בשבילם ובלעדיהם לא היה נאמר המצווה הזאת.
אותו דבר בדיוק קרה גם עם בנות צלפחד שהם השתוקקו לקבל נחלה בארץ וזכו בזכות זה שפרשה שלימה בהלכות נחלה נאמר על ידם.
אנחנו רואות פה מסר מאוד חזק כמה חשוב ההשתוקקות והרצון שלנו לקיום מצוות שגם בבנות צלפחד וגם בפסח שני ה' אמר פרשה שלימה חדשה במיוחד בשבילם.
רואים כאן כמה הזכות של השתוקקות למצוות וכמה זה חשוב אצל ה'.
לתגובות (אשמח אפילו בקצרצרה…): tzipwand@gmail.com
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.