פרשת חקת

כשאני רואה את המילים המחייבות הללו של "וזאת התורה אדם כי ימות באוהל" – ונזכרת בגמרא המתנגת לנו תמיד בראש בסמיכותן של המילים: אמר ריש-לקיש (ברכות סג): מניין שאין דברי תורה מתקיימין אלא במי שממית עצמו עליה, שנאמר "זאת התורה אדם כי ימות באוהל".

איני יכולה שלא להיזכר בש.

ש. התקשרה, עוד כשמוקד הייעוץ היה בחיתוליו.

היא היתה נסערת מאד וביקשה להתייעץ – אס או אס.

לקח לה כמה דקות להירגע ולסדר את הדברים,

אבל אז זה הגיע:

ש. עובדת חרדית יחידה במשרד תל-אביבי חילוני. כולם שם מכבדים מאד את המקום הייחודי שהיא הרגילה אותם אליו, וההתנהלות עניינית ומקצועית לגמרי.

יום אחד זה קרה.

נושא כלשהו בחדשות הסעיר את המדינה, אולי זה היה תקופת מבצע מלחמתי, או ימים בהם משנאינו נשאו ראש (מוכר עד כאב וגם רלוונטי…) ואולי משהו אחר. כך או כך, ש. הותקפה פתאום בהתרסה המוכרת של: איך אתם מעיזים להגיד 'ממיתים עצמכם'?… צאו וראו את בתי הקברות של חללי צה"ל…!!!!

ש. חזרה נסערת לביתה, ובאופן טבעי הרימה טלפון אלינו בשמורה.

לא הכרתי אותה אישית, אבל כן הכרתי את משפחתה המורחבת.

אני יודעת שמדובר באחת המשפחות המפוארות,

באשת אברך תלמיד חכם יקר,

באם יהודיה המגדלת משפחה לתפארת,

בוגרת מוסדות לימוד מהשורה הראשונה, שודאי כל סדרות שיעורי ההשקפה והיהדות היו טמונים בליבה.

ובכל זאת,

ברגע האמת,

זה היה קשה…

ברמה האישית אני יכולה להעיד שקיימתי עשרות רבות של שיחות אולי אפילו מאות.

אבל השיחה הזאת צרובה בליבי וגרמה לי להרגיש דברים שלא הבנתי עד אז.

לפעמים, ברגע סוער אחד במבול התעסוקתי שלנו-

זה מה שאנחנו צריכים.

תמיכה.

משהו שיזכיר לנו שכן!

הכל בסדר!

יש לנו גב יציב, זקוף, מושתת על בסיס הכי חסון שבעולם…

 

אגב, במפגשים המדוברים שאנחנו עורכים בשבועיים האחרונים (שלא מפסיקים… כל ערב והדינמיקה העצומה שלו:)) זה עולה שוב ושוב-

הכח שמקבלת הבת הפרטית כשהיא יודעת שיש מאחוריה גב ענק עם יסודות איתנים.

 

וזאת במילה היתה התשובה:

כן! אנחנו ממיתים עצמינו עליה!

מוכנים למסור הכל למען המטרה הזאת.

מוכנים ואף מוסרים.

הבעלים / אבות והילדים שלנו נולדו עם תכונות של שאיפה לעולם החומר – בדיוק כמו כל אחד אחר. ובכל זאת, למען המטרה הנעלית הזאת של החזקת תורה בעולמו של ה' יתברך, אנחנו מתמסרים, כולנו, מי כליל ומי חלקית, ללמוד וללמד, לשמור, לעשות ולקיים את דברי התורה הזאת.

באהבה.

יש לנו ערכים יקרים,

ואנחנו מוכנים לשלם עבורם!

וכן… למען התורה הזאת, אנחנו מוכנים גם למסור נפשינו כפשוטו.

מוכנים והוכחנו זאת במהלך כל הדורות….

 

ואם התעניינתן, האם זה דיבר אל ליבה של ש.?

כנראה שכן… משום שבסוף השיחה היא שאלה מה היא יכולה להתנדב ב'שמורה', וכששאלתי אותה מה המקצוע שלה, היא נקבה בשם עיסוק שבדיוק היינו זקוקים לו נואשות.

ש. ליוותה אותנו שנתיים במסירות, עד שגודלו של הארגון הכריע אותה והיא הרימה ידיים ומסרה את הטיפול להתנהלות מסודרת.

 

כך או כך,

העקרון ודאי חשוב:

ההבנה שאנחנו בצד הנושא את העגלה המלאה,

אנחנו אלו עם המטען היקר,

אנחנו אלו האמורות להרגיש הכי טוב בעולם עם מה שאנחנו מייצגות!

 

בעז"ה בשבוע הקרוב נתאסף יחד,

כדי לחוש את מה שלעיתים מהמורות התקופה משכיחים מאיתנו,

יש לנו כח!

יש לנו עוצמה!

יש לנו חיבור-

ובעיקר –

יש לנו אל מי להתחבר!!!

 

עדיין לא נרשמת?

את יכולה להזין את שמך ברשימת ההמתנה,

אנחנו עוברות ובודקות נרשמות כפולות ומוסיפות עוד ועוד נרשמות…

כמו כן, אנחנו מטפלות בהעברה של הכנס בשידור חי טלפוני!!!

פרטים בעזרת ה' ביום ראשון!

 

שתהיה לכולכן שבת שלום,

מחכה מאד מאד להתראות!!!

לאה

באור פניך

פרשת חקת

פרשת

מאת: לאה ראם

כשאני רואה את המילים המחייבות הללו של "וזאת התורה אדם כי ימות באוהל" – ונזכרת בגמרא המתנגת לנו תמיד בראש בסמיכותן של המילים: אמר ריש-לקיש (ברכות סג): מניין שאין דברי תורה מתקיימין אלא במי שממית עצמו עליה, שנאמר "זאת התורה אדם כי ימות באוהל".

איני יכולה שלא להיזכר בש.

ש. התקשרה, עוד כשמוקד הייעוץ היה בחיתוליו.

היא היתה נסערת מאד וביקשה להתייעץ – אס או אס.

לקח לה כמה דקות להירגע ולסדר את הדברים,

אבל אז זה הגיע:

ש. עובדת חרדית יחידה במשרד תל-אביבי חילוני. כולם שם מכבדים מאד את המקום הייחודי שהיא הרגילה אותם אליו, וההתנהלות עניינית ומקצועית לגמרי.

יום אחד זה קרה.

נושא כלשהו בחדשות הסעיר את המדינה, אולי זה היה תקופת מבצע מלחמתי, או ימים בהם משנאינו נשאו ראש (מוכר עד כאב וגם רלוונטי…) ואולי משהו אחר. כך או כך, ש. הותקפה פתאום בהתרסה המוכרת של: איך אתם מעיזים להגיד 'ממיתים עצמכם'?… צאו וראו את בתי הקברות של חללי צה"ל…!!!!

ש. חזרה נסערת לביתה, ובאופן טבעי הרימה טלפון אלינו בשמורה.

לא הכרתי אותה אישית, אבל כן הכרתי את משפחתה המורחבת.

אני יודעת שמדובר באחת המשפחות המפוארות,

באשת אברך תלמיד חכם יקר,

באם יהודיה המגדלת משפחה לתפארת,

בוגרת מוסדות לימוד מהשורה הראשונה, שודאי כל סדרות שיעורי ההשקפה והיהדות היו טמונים בליבה.

ובכל זאת,

ברגע האמת,

זה היה קשה…

ברמה האישית אני יכולה להעיד שקיימתי עשרות רבות של שיחות אולי אפילו מאות.

אבל השיחה הזאת צרובה בליבי וגרמה לי להרגיש דברים שלא הבנתי עד אז.

לפעמים, ברגע סוער אחד במבול התעסוקתי שלנו-

זה מה שאנחנו צריכים.

תמיכה.

משהו שיזכיר לנו שכן!

הכל בסדר!

יש לנו גב יציב, זקוף, מושתת על בסיס הכי חסון שבעולם…

 

אגב, במפגשים המדוברים שאנחנו עורכים בשבועיים האחרונים (שלא מפסיקים… כל ערב והדינמיקה העצומה שלו:)) זה עולה שוב ושוב-

הכח שמקבלת הבת הפרטית כשהיא יודעת שיש מאחוריה גב ענק עם יסודות איתנים.

 

וזאת במילה היתה התשובה:

כן! אנחנו ממיתים עצמינו עליה!

מוכנים למסור הכל למען המטרה הזאת.

מוכנים ואף מוסרים.

הבעלים / אבות והילדים שלנו נולדו עם תכונות של שאיפה לעולם החומר – בדיוק כמו כל אחד אחר. ובכל זאת, למען המטרה הנעלית הזאת של החזקת תורה בעולמו של ה' יתברך, אנחנו מתמסרים, כולנו, מי כליל ומי חלקית, ללמוד וללמד, לשמור, לעשות ולקיים את דברי התורה הזאת.

באהבה.

יש לנו ערכים יקרים,

ואנחנו מוכנים לשלם עבורם!

וכן… למען התורה הזאת, אנחנו מוכנים גם למסור נפשינו כפשוטו.

מוכנים והוכחנו זאת במהלך כל הדורות….

 

ואם התעניינתן, האם זה דיבר אל ליבה של ש.?

כנראה שכן… משום שבסוף השיחה היא שאלה מה היא יכולה להתנדב ב'שמורה', וכששאלתי אותה מה המקצוע שלה, היא נקבה בשם עיסוק שבדיוק היינו זקוקים לו נואשות.

ש. ליוותה אותנו שנתיים במסירות, עד שגודלו של הארגון הכריע אותה והיא הרימה ידיים ומסרה את הטיפול להתנהלות מסודרת.

 

כך או כך,

העקרון ודאי חשוב:

ההבנה שאנחנו בצד הנושא את העגלה המלאה,

אנחנו אלו עם המטען היקר,

אנחנו אלו האמורות להרגיש הכי טוב בעולם עם מה שאנחנו מייצגות!

 

בעז"ה בשבוע הקרוב נתאסף יחד,

כדי לחוש את מה שלעיתים מהמורות התקופה משכיחים מאיתנו,

יש לנו כח!

יש לנו עוצמה!

יש לנו חיבור-

ובעיקר –

יש לנו אל מי להתחבר!!!

 

עדיין לא נרשמת?

את יכולה להזין את שמך ברשימת ההמתנה,

אנחנו עוברות ובודקות נרשמות כפולות ומוסיפות עוד ועוד נרשמות…

כמו כן, אנחנו מטפלות בהעברה של הכנס בשידור חי טלפוני!!!

פרטים בעזרת ה' ביום ראשון!

 

שתהיה לכולכן שבת שלום,

מחכה מאד מאד להתראות!!!

לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.