שלום יקרות
זהו… אז הנה לכל הממתינות,
אלו שביקשו לדבר גם על 'שאר דברים'
הבטחתי – ואני משתדלת בעז"ה לקיים:)
ניסית פעם לעבור דירה? או עבודה?
קשה. נכון?
יש אזור נוחות שקשה לנו לעזוב אותו. זה ידוע לכולם.
אבל יש משהו שקשה אפילו יותר –
עזיבת אזור נוחות שלא מרצוני האישי.
ככה כי משהו הכתיב לי או קבע עבורי, או אולי אפילו מציאות שמאלצת אותי
לא משהו אישי נגדי, אבל גם לא בעדי…
ביננו, זה לא קל.
אבל זה מה שבני ישראל עשו שוב ושוב במשך 40 שנה,
40 שנה הם הלכו לישון בלילה בלי לדעת מה ילד יום…
איפה מחר יאכלו את המן, מה הנוף שיישקף מפתח האוהל כשיקומו בלילה, ומי השכנים שפתחם (לא) יהיה מולם.
אבל עם ישראל, אומר האור החיים הקד', הוא משהו אחר.
לא מתחשב במה שטוב ונח לי, אלא לו!
ללמד שבחן של ישראל שהיו חפצים באשר יחפוץ ה'… כי לא היו עושים הדבר לצד שהיו חפצים בשבת או בהילוך , אלא לצד שמירת דבר ה'! (במדבר)
זה לא רק לעשות כי כך ה' אמר, אלא לחפוץ את זה…
הלוואי ונזכה להרגיש את זה – כי אין חפץ יקר מזה:)
שבת שלום,
לאה
נ.ב.
אכן סדרת המסרים על AI הגיע עכשיו לסיומה
אבל הנושא מקבל מימד נוסף של עומק והיקף ב'יום שכולו מולו'
גם את רוצה לעצור שניה ולשאול את עצמך:
AI מי זה באת…
ולאן תלכי?
התוכניה נשלחה לכל המזמינות
הרישום ייפתח בקרוב!!!
שלום יקרות
זהו… אז הנה לכל הממתינות,
אלו שביקשו לדבר גם על 'שאר דברים'
הבטחתי – ואני משתדלת בעז"ה לקיים:)
ניסית פעם לעבור דירה? או עבודה?
קשה. נכון?
יש אזור נוחות שקשה לנו לעזוב אותו. זה ידוע לכולם.
אבל יש משהו שקשה אפילו יותר –
עזיבת אזור נוחות שלא מרצוני האישי.
ככה כי משהו הכתיב לי או קבע עבורי, או אולי אפילו מציאות שמאלצת אותי
לא משהו אישי נגדי, אבל גם לא בעדי…
ביננו, זה לא קל.
אבל זה מה שבני ישראל עשו שוב ושוב במשך 40 שנה,
40 שנה הם הלכו לישון בלילה בלי לדעת מה ילד יום…
איפה מחר יאכלו את המן, מה הנוף שיישקף מפתח האוהל כשיקומו בלילה, ומי השכנים שפתחם (לא) יהיה מולם.
אבל עם ישראל, אומר האור החיים הקד', הוא משהו אחר.
לא מתחשב במה שטוב ונח לי, אלא לו!
ללמד שבחן של ישראל שהיו חפצים באשר יחפוץ ה'… כי לא היו עושים הדבר לצד שהיו חפצים בשבת או בהילוך , אלא לצד שמירת דבר ה'! (במדבר)
זה לא רק לעשות כי כך ה' אמר, אלא לחפוץ את זה…
הלוואי ונזכה להרגיש את זה – כי אין חפץ יקר מזה:)
שבת שלום,
לאה
נ.ב.
אכן סדרת המסרים על AI הגיע עכשיו לסיומה
אבל הנושא מקבל מימד נוסף של עומק והיקף ב'יום שכולו מולו'
גם את רוצה לעצור שניה ולשאול את עצמך:
AI מי זה באת…
ולאן תלכי?
התוכניה נשלחה לכל המזמינות
הרישום ייפתח בקרוב!!!
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.