מי מכבה את השרפות?

שלום כולן,
כרגע לפני שאני עוזבת את המשרד להתארגן לקראת היציאה לועידת 'יקיר לי' בבני ברק, זה מגיע. שיחות טלפון לחוצות על אש המשתוללת בחוצות. הפעם זה רציני, זה אמיתי וזה אחר.
ואני אנה אני באה?…
הציבור הקדוש כולו מאזור המרכז, ורק אני הק' (וארגזי האוכל מהקייטרינג:) – בירושלים…
אחרי שכבר החלטתי לצאת, ומוקדם ככל האפשר – קיבלתי שיחת טלפון היסטרית: מדובר באירוע לאומי כמוהו לא היה… הארץ כולה בסכנה… אסור בשום אופן לצאת מהעיר… רק בשעת חירום…
ועל זה אני רוצה, ברשותכן, לדבר:
תגידו, לא נראה לכן שמשהו פה לא הגיוני???
התחזיות, כיוון הרוח, חוסר השליטה, האויבים מסביב – כל התנאים המצביעים על לקטסטרופה צפויה – שרירין וקיימין…
ואיכשהו, בלי שום הסבר מדעי כזה או אחר – שוב ניצלנו…
אנחנו קולטות עד כמה זה מופלא???
וחובל עול מפני שמן (ישעיהו י' כ"ז) א"ר יצחק נפחא חובל עול של סנחריב מפני שמנו של חזקיהו שהיה דולק בבתי כנסיות ובבתי מדרשות מה עשה נעץ חרב על פתח בית המדרש ואמר כל מי שאינו עוסק בתורה ידקר בחרב זו (סנהדרין צ"ד ב')

הרב טודרוס מילר שליט"א מגיטסהד, שאל אותנו אי אז בשיעור: היכן שמענו על מציאות של עונש מוות על עוון ביטול תורה? כיצד תיתכן הנהגה כזאת של "יידקר בחרב" כל מי שאינו עוסק בתורה?
וענה, שאכן, על ביטול תורה אין חיוב מיתה, אבל כן יש מיתה בחרב על מרידה במלכות.
לחזקיהו המלך היה ברור שהיכולת של העם לשרוד את עולו של סנחריב הרשע – היא רק דרך לימוד תורה.
מי שלא לומד תורה, מחבל במאמץ המלחמתי!
ואכן לו מגיע מיתה בחרב!
כשחיים עם האמת הברורה הזאת שהשמן הדולק בבית המדרש – הוא הוא הכח שיגן עלינו מפני עולו של סנחריב (או כמו שאמר לנו הרב בדרך שלו…: 'עויל' מפני OIL:)
כשמבינים את 'לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר ה' צבקות' (זכריה ד' ו')
זוכים להנהגה המיוחדת של בורא עולם עם בניו אהוביו.
איך? אנחנו לא יודעים מה בדיוק יקרה…
אבל, היד ה' תקצר מלהושיע?
זה יכול להיות לילה אחד של:  "וַיְהִי, בַּלַּיְלָה הַהוּא, וַיֵּצֵא מַלְאַךְ ה' וַיַּךְ בְּמַחֲנֵה אַשּׁוּר, מֵאָה שְׁמוֹנִים וַחֲמִשָּׁה אָלֶף; וַיַּשְׁכִּימוּ בַבֹּקֶר, וְהִנֵּה כֻלָּם פְּגָרִים מֵתִים" (מלכים ב' י"ט ל"ה),
זה גם יכול להיות "…מן הוא… הלחם אשר נתן לכם ה' לאכלה"
וזה יכול להיות כל צורת הנהגה אחרת של בורא עולם עם לומדי התורה הקדושה…
כך או כך – זה קיים! זאת מציאות!
יש בורא עולם המנהיג את לומדי התורה בדרך אחרת!!!
****
אתמול התקיים מופע של זיקוק אש ענק בארץ ישראל –
בורא עולם מדבר אלינו.
פעם באש פעם  במים ופעם  במדבר. אבל תמיד אותו דיבור – אותו קול גדול שלא יסף…
שוב ראינו מפגן של כח. של כח אמיתי: חובל עול מפני שמן…
כן. כל אחת ואחת מאיתנו, עם אש התורה, להבה או ניצוץ של דבקות וקרבה ובעיקר בעיקר – אש הקודש של מסירות נפשם של לומדי התורה של הדור הזה – הם הם העומדים כחומה בצורה, מגינה ומצילה של הארץ הזאת.

הבוקר, תוך כדי המחשבות על ההנהגה הפלאית שאנו זוכים לה, האזנתי לקול לימוד התורה שבבית, ושוב הרגשתי איך התופעה הזאת היא ייחודית. אין לה אח ורע בשום מקום בעולם כולו.
עוד שורת גמרא, ועוד אחת…
ועוד עיון ועוד עמקות, ועוד נסיון להבין את דבר ה' ולהדבק בו…
פלא!
העולם כולו בוער מאש משתוללת של טכנולוגיה הרסנית, מליארדי אנשים ברחבי הגלובוס, הורסים את מוחם, ליבם ונפשם וממיתים על עצמם כליה אנושית.
ומולם, ניצבים בעוז, בלהט קדש ובנחישות – שומרי החומות.
זאת ננהנהגה שבזכותה זוכים לעוד הארה של "וחובל עולך מפני שמן"…!!!

הלוואי,
הלוואי ונזכה לחוש את האמת הזאת,
שתתפשט בנו ותגיע לכל נים ונים –
ונראה יחד את האור הגדול שיפציע ויאיר את העולם כולו בקיום הנבואה בקרוב:
"קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ וּכְבוֹד ה' עָלַיִךְ זָרָח" (ישעיהו ס' א')

שבת שלום ומבורך,

לאה

באור פניך

מי מכבה את השרפות?

פרשת

מאת: לאה ראם

שלום כולן,
כרגע לפני שאני עוזבת את המשרד להתארגן לקראת היציאה לועידת 'יקיר לי' בבני ברק, זה מגיע. שיחות טלפון לחוצות על אש המשתוללת בחוצות. הפעם זה רציני, זה אמיתי וזה אחר.
ואני אנה אני באה?…
הציבור הקדוש כולו מאזור המרכז, ורק אני הק' (וארגזי האוכל מהקייטרינג:) – בירושלים…
אחרי שכבר החלטתי לצאת, ומוקדם ככל האפשר – קיבלתי שיחת טלפון היסטרית: מדובר באירוע לאומי כמוהו לא היה… הארץ כולה בסכנה… אסור בשום אופן לצאת מהעיר… רק בשעת חירום…
ועל זה אני רוצה, ברשותכן, לדבר:
תגידו, לא נראה לכן שמשהו פה לא הגיוני???
התחזיות, כיוון הרוח, חוסר השליטה, האויבים מסביב – כל התנאים המצביעים על לקטסטרופה צפויה – שרירין וקיימין…
ואיכשהו, בלי שום הסבר מדעי כזה או אחר – שוב ניצלנו…
אנחנו קולטות עד כמה זה מופלא???
וחובל עול מפני שמן (ישעיהו י' כ"ז) א"ר יצחק נפחא חובל עול של סנחריב מפני שמנו של חזקיהו שהיה דולק בבתי כנסיות ובבתי מדרשות מה עשה נעץ חרב על פתח בית המדרש ואמר כל מי שאינו עוסק בתורה ידקר בחרב זו (סנהדרין צ"ד ב')

הרב טודרוס מילר שליט"א מגיטסהד, שאל אותנו אי אז בשיעור: היכן שמענו על מציאות של עונש מוות על עוון ביטול תורה? כיצד תיתכן הנהגה כזאת של "יידקר בחרב" כל מי שאינו עוסק בתורה?
וענה, שאכן, על ביטול תורה אין חיוב מיתה, אבל כן יש מיתה בחרב על מרידה במלכות.
לחזקיהו המלך היה ברור שהיכולת של העם לשרוד את עולו של סנחריב הרשע – היא רק דרך לימוד תורה.
מי שלא לומד תורה, מחבל במאמץ המלחמתי!
ואכן לו מגיע מיתה בחרב!
כשחיים עם האמת הברורה הזאת שהשמן הדולק בבית המדרש – הוא הוא הכח שיגן עלינו מפני עולו של סנחריב (או כמו שאמר לנו הרב בדרך שלו…: 'עויל' מפני OIL:)
כשמבינים את 'לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר ה' צבקות' (זכריה ד' ו')
זוכים להנהגה המיוחדת של בורא עולם עם בניו אהוביו.
איך? אנחנו לא יודעים מה בדיוק יקרה…
אבל, היד ה' תקצר מלהושיע?
זה יכול להיות לילה אחד של:  "וַיְהִי, בַּלַּיְלָה הַהוּא, וַיֵּצֵא מַלְאַךְ ה' וַיַּךְ בְּמַחֲנֵה אַשּׁוּר, מֵאָה שְׁמוֹנִים וַחֲמִשָּׁה אָלֶף; וַיַּשְׁכִּימוּ בַבֹּקֶר, וְהִנֵּה כֻלָּם פְּגָרִים מֵתִים" (מלכים ב' י"ט ל"ה),
זה גם יכול להיות "…מן הוא… הלחם אשר נתן לכם ה' לאכלה"
וזה יכול להיות כל צורת הנהגה אחרת של בורא עולם עם לומדי התורה הקדושה…
כך או כך – זה קיים! זאת מציאות!
יש בורא עולם המנהיג את לומדי התורה בדרך אחרת!!!
****
אתמול התקיים מופע של זיקוק אש ענק בארץ ישראל –
בורא עולם מדבר אלינו.
פעם באש פעם  במים ופעם  במדבר. אבל תמיד אותו דיבור – אותו קול גדול שלא יסף…
שוב ראינו מפגן של כח. של כח אמיתי: חובל עול מפני שמן…
כן. כל אחת ואחת מאיתנו, עם אש התורה, להבה או ניצוץ של דבקות וקרבה ובעיקר בעיקר – אש הקודש של מסירות נפשם של לומדי התורה של הדור הזה – הם הם העומדים כחומה בצורה, מגינה ומצילה של הארץ הזאת.

הבוקר, תוך כדי המחשבות על ההנהגה הפלאית שאנו זוכים לה, האזנתי לקול לימוד התורה שבבית, ושוב הרגשתי איך התופעה הזאת היא ייחודית. אין לה אח ורע בשום מקום בעולם כולו.
עוד שורת גמרא, ועוד אחת…
ועוד עיון ועוד עמקות, ועוד נסיון להבין את דבר ה' ולהדבק בו…
פלא!
העולם כולו בוער מאש משתוללת של טכנולוגיה הרסנית, מליארדי אנשים ברחבי הגלובוס, הורסים את מוחם, ליבם ונפשם וממיתים על עצמם כליה אנושית.
ומולם, ניצבים בעוז, בלהט קדש ובנחישות – שומרי החומות.
זאת ננהנהגה שבזכותה זוכים לעוד הארה של "וחובל עולך מפני שמן"…!!!

הלוואי,
הלוואי ונזכה לחוש את האמת הזאת,
שתתפשט בנו ותגיע לכל נים ונים –
ונראה יחד את האור הגדול שיפציע ויאיר את העולם כולו בקיום הנבואה בקרוב:
"קוּמִי אוֹרִי כִּי בָא אוֹרֵךְ וּכְבוֹד ה' עָלַיִךְ זָרָח" (ישעיהו ס' א')

שבת שלום ומבורך,

לאה

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.