מדהים.. אני לא עובדת מחוץ לבית אך בתוך ביתי אני מטפלת בבעלי הנכה ועוד המון דברים. כ"כ ביטא את התחושות את הרצונות, את העומס.. את המחשבות העייפות... את תחושת ההחמצה ואת הרצון הפנימי להיסלח ממנו ית'.. שנה טובה ומתוקה ורק בשורות טובות!
***
אמאלה, לבכות.. אני אף פעם לא מגיבה על סיפורים.. באמת לא בסדר כי הרבה פעמים הם כל כך מחזקים.. אבל לא זוכרת מתי נגעו בי ככה.. מתי קראתי והתחלתי לבכות.. אז רגע לפני פרק נוסף בסליחות של היום, תודה!
***
ואוווו ווואווו, איזו כתיבה!!, ממש בכיתי-- תמלל אותי ממש.... תודה רבה על העזרה בחזרה בתשובה... תזכו לעוד הרבה מצוות, ושנה טובה, מתוקה ומבורכת, ביאת גואל צדק אמן! תודה תודה
***
אביגיל, תודה על השיר!! לאה, תודה על מילות הפתיחה! קראתי את המייל פעמיים, ושלוש, וארבע. התחזקתי מאוד!! "מעמקי החביתה" שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה! שנת גאולה וישועה!
***
פשוט מהמם! אביגיל ריגשת מאוד! אני אף פעם לא מגיבה, אבל הפעם זה היה כ"כ מדויק שהייתי חייבת להגיב. תודה רבה!! הלוואי שבאמת הקב"ה ירחם עלינו ויתן לנו שנה טובה ומתוקה
***
שלום, עוד תגובה על הכנס המדהים שהיה בב"ב: מטלטל, מדוייק, מטען רב עוצמה!!! יישר כוח עצום!!!!!! תזכו למצוות ותמשיכו לעשות חיל שנה טובה ומתוקה:)
***
וואו, השיר הזה נוגע לי, נוגע בי… תודה! מעלה דמעות של געגוע, לימים שקמתי בנץ לתפילות הימים הנוראים... שהיה זמן לחשוב... להתקדם.. והיום? בדיוק מה שאביגיל כתבה..
***
וואוו! התרגשתי עד דמעות! לא כמטאפורה, אני עכשיו באמצע העבודה בוכה (...!) כל מילה כ"כ אמיתית וחזקה - גם מכאיבה, גם מצחיקה וגם מתחננת. תודה.
***
כתבת ממש מהמיית ליבי.. עלו לי דמעות בעיניים, מהפשטות ומהכנות של המילים. הלוואי שיעלו לרצון כל האנחות והרצונות הכמוסים. כתיבה וחתימה טובה
***
זה.. בדיוק תיאור המצב שלנו, הסליחה האינסופית הזאת על מי שאני ומי שהייתי רוצה.. מרגש ברמה לא רגילה תודה. פשוט תודה. אתם מדהימים
***
יפה כל כך! נוגע ועמוק, ועם זאת מלווה בקריצות הומור... לצחוק מבעד לדמעות, ולהתפלל ולבקש ביחד עם המילים של השיר. תודה רבה!
***
רוצה להתפלל על מי ששלחה את הסיפור בשבוע שעבר שתזכה להיות בבית עם ילד בשנה הבאה בע”ה. אשמח לקבל שם
***
אמיתי. מדויק!. מרגש. תודה רבה, שנה טובה ומבורכת בכל שנזכה לקרבת אלוקים מודעת וגאולה שלמה במהרה!
***
וואו. תודה רבה. המילים הכי מדויקות שהייתי צריכה עכשיו. נתת לי כוח לכל התקופה הקרובה.
***
וואו, כמה חזק ונוגע גרמתן לי לבכות ממש שהשם שרואה ושומע ישלח לנו שנה טובה!
***
דמעות בעינים. השיר הזה. זה מה שהייתי צריכה עכשיו. בדיוק. שנה טובה!
***
ואוווו! כתבת את זה עליי!! יישר כח! עזרת לי להרגיש טוב עם עצמי...
***
תודה תודה תודה! הזדהיתי עם כל מילה! ריגשת אותי מאד מאד.
***
תודה רבה על השיר סליחות של אביגיל, מקסים נוגע ומרגש!
***
אין לי מה להגיד. זה מרגש!!! מאד מאד מרגש!
***
נגע בי כל כך פשוט הדמעות נפרצו, זאת בדיוק ההרגשה
***
מתחברת כל כך לכל מילה!! פשוט מרגש! תודה רבה!!!
***
וואו איזה שיר תודה למי ששלחה ותודה שפרסמתם!
***
מרגש! וכ"כ נכון! תודה רבה! שנה טובה ומתוקה!
***
מדי אותנטי שגורם לי לבכות תודה רבה רבה!!!
***
מיוחד ונוגע! תודה רבה!
***
וואו ריגשתם עד דמעות כל מילה מדויקת!
***
ריגשת אותי! דיברת בשבילי!
***
כ"כ נכון, בדיוק מה שאני מרגישה
***
מיוחד במינו. דמעות
***
ממצה ומחזק! תודה!
***
ריגשתם תודה!
***
חמודה. כל מילה.
***
מחזק!!!
***