הסיפור מיוחד ומחזק!! בעידן הזה שהכל לא ברור וכל יום מבולבל מחברו אין כמו לשמר את הסירה הביתית, ולהשקיע בה בים הסוער!!
תודה תודה!!
***
וואוו ווואוו סיפור כואבב. בד”כ אני לא מגיבה.. אבל הידיים כותבות כאילו מעצמן..
איזו אישה חזקה את!! כי זה לא משהו שעובר ונגמר.. כמו שכתבת זו צלקת לכל החיים… יכולים אח”כ להמשיך הלאה- אבל בסופו של דבר נשאר בדרך איזשהו חור שחור..
מאחלת לך זוגיות שמחה מושלמת ושלווה. ושתמיד יהיה לך כח להיות אישה חזקה.
***
מרגש, דמעות בעיניים
מאד מסכימה עם כל מילה, גם בעלי אמר לי לא פעם כשהיה צורך לסדר משהו באזור מעורב שמה שעוזר לו להישמר זה הידיעה שאני מחכה לו בבית.
***
צמרמורת. מזעזע. אין עוד מה להוסיף. מזעזע שזה יכול לקרות מתחת לאף שלנו בתוך הציבור שלנו.
***
יפה דרשתם השבוע. זה נושא כאוב, ונשים רבות לגמרי לא קולטות במה מדובר. המשיכו לתת במה גם לכיוון הזה. עלו והצליחו.
***
חשוב מאוד מאוד לזכור שלצד כל החום והטיפוח בכל התחומים- דבר ראשון זה הכבוד לבעל!!!
הרבנית ולדמן (שיעורים בקול הלשון) מדברת על זה בצורה מרתקת, אישה שכיף לשמוע, מסבירה דברים שהרבה נשים לא יודעות על כבוד, מומלץ בחום!!
***
חזק!! נהנתי מכל מילה!
באמת צריך לשים לב יותר למראה החיצוני שלנו בבית שלפעמים בלי לשים לב נשאר מוזנח, ילדים בלאגן, בישול סדר. כל זה ועוד גורמים לנו לשכוח איך אנחנו צריכות להראות בעיני בעלנו.
ממש תודה רבה לך ששיתפת אותנו וחידדת את הנקודה הזו וכן בעניין חשיבות שלום בית, אותי באופן אישי חיזקת ממש!!
***
סיפור כואב ומרגש. חיזקת אותי מאוד!!
***
כ”כ הזדהיתי עם הדברים. ממש חשוב ונכון.
רציתי רק להעיר שכדאי היה יותר להדגיש: א. שהמדובר בעניין השקעה במראה החיצוני וכו’ זה אך ורק בבית פנימה. ב. כמה חשוב לשמור על דיסטנס גם לנו כנשים ולהיזהר מפלטפורמות מעורבות וק”ו מוואצאפ ודומיו…
יישר כח גדול!
***
אני עדיין רווקה, אבל בדיוק היום הייתי בסיטואציה מול פקיד במשרד כלשהו והוא היה קצת קשה מידי. חשבתי אם להתנחמד אליו יעזור לי להשיג את מה שאני רוצה אבל ב”ה בזכות הערכים שחונכתי עליהם היה לי ברור שאני לא הולכת לעשות את זה אבל זה מעודד לקרוא כאלו סיפורים!
תודה רבה!!
***
מ-ד-ה-י-ם!!! כמה נכונה המסקנה המדהימה! כמה נוח לנו להימלט לתרוץ של נשים עסוקות, מגדלות ילדים, עובדות ועוד..
אבל אסור לשכוח את 2 התפקידים המרכזים של חיינו לפי ר’ חייא: “דיינו שמגדלות בנינו ומצילות אותנו מן החטא”
***
תודה! זה באמת מאד מאד מחזק לשמוע דוגמאות מצמררות כאלה… נשאר רק לשמוע את הצד של הבעל שאשתו מרשה לעצמה בעבודה מול גברים… לו היו דוגמאות כאלה- זה גם היה מרתיע מאד…
תזכו למצוות על החיזוקים!
***
וואווו. חשוב מאוד מאוד וביותר ביותר. ישר כח על הפרסום החשוב הזה.
***
מזעזע עד היכן שייך להגיע, ומסיפורים אלו ורבבות סיפורים אחרים צריך כבר להפנים כמה צריך להתרחק רחוק רחוק רחוק כבורח מן האש מן התקשורת הדיגיטלית שהיצה”ר רוקד שם ושולח בה טלפיו לכל עבר, ומפיל רבים וטובים! והוראת גדולי ישראל לא להחזיק מכשירים שאינם כשרים כ”כ פשוטה וברורה גם לדל שכל וברור הדבר שהשתמשות במכשירים אלו היא כאדם הנמצא בחלל פתח הבור שנפילתו בטוחה.
יישר כח על פעילותכם הברוכה אשר היא כקרש הצלה לבנות ישראל שנזקקות להיות מחוברות לעולם הדיגטלי הכל כך קשה ומלא מלא ניסיון.
***
תמשיכו לעורר את הנושא!! זה חשוב מאד!!
אצלי בעבודה הניסיון הפוך המנהלים הגברים מאד נחמדים ושופעים עליזות ובדיחות ומחמאות ואני צריכה לשים את הגבולות לא להיסחף למרות הרצון הטבעי להיות חלק, יש הרבה חוסר מודעות בעניין. לצערי אני רואה נשים אחרות שמנסות למצוא חן בעיני המנהלים ואני לא דנה, זה נסיון לא פשוט. אנחנו כמה חברות מנסות לחזק אחת את השניה והכי מפחיד שלא נתרגל לסגנון דיבור הזה וכבר לא נזדעזע. אז תודה על העלאת הנושא, תמשיכו
***
וואאאהההווווו מטלטל. ותודה על הרמזים שנשתלו בעדינות וצניעות
***
תודה רבה על הסיפורים, הם בהחלט מעוררים ומחזקים את הדברים שלפעמים נשחקים בחיי היום יום השגרתיים.. והסיפור הזה במיוחד, מתאר מצב שאף אחת לא היתה רוצה לגרום לו..
כל הכבוד לאישה הנאמנה והמסורה..בסיפור על האיפוק והחכמה איך לפעול.. אין ספק שיש להזהר ממש, ובכך אנו שומרות גם על ביתנו אנו.. תודה!
***
ניסיון לא פשוט בכלל!! וזו תזכורת ממש חשובה לכולנו להשקיע ולהשקיע ביצירת והמשך הקן החמים, כמה כוחות זה נותן לבעלים שלנו. תודה על הסיפור הכואב והמיוחד.
***
תודה על השיתוף! תודה! תודה! תודה! שלא תצא תקלה תחת ידינו!
***
כל כך כואב ומצער!! ורק מראה לנו כמה אף אחד לא מוגן!!! זה גורם לי להתפלל על כך עוד יותר! וכמובן להיזהר בחוץ.
בכולל של בעלי אחד האברכים הוא מו”צ בבית הוראה, והסיפורים שמגיעים לשם מנשים וגברים הם מסמרי שיער והרבה מהם מתחילים ממקום העבודה על רקע עבודה מעורבת.
***
מפחיד! ממש ממש צריך להישמר ולהיזהר אנחנו בתור נשים לא לבלוט לא ל’התנחמד’ בדיוק אתמול שמעתי ממישהי שמכירה ממקור ראשון זוג חרדי שבתהליך גירושין על רקע מה שקרה בעבודה… בעלה מתלונן שהיא הולכת לעבודה כמו לחתונה. שה’ ישמרנו ושלא תצא תקלה תחת ידנו
***
A happy wife is a happy life!
***
אשרייך, מעריכה מאוד את האמון בבעל למרות הכל, ההכלה שכל כך חשובה בכל מקרה ומצב ורק בשלו מרשה הבעל לעצמו להיפתח, ובעזרתה ב”ה עשית חיל, כאשת חיל נאמנה. חיזקת אותנו!
***
עולות לי ממש דמעות בעינים. על האומץ, על ההתמודדות ובעיקר – על התובנה הכל כך חשובה!!
והלוואי שלא נבוא לידי נסיון
***
נשים יקרות הסיפור הזה והמסר שלו חזקים מאוד תשאירו אותו תמיד בתודעה שלכן. אני חושבת שכדאי לתת גם לבעלים לקרוא כי גם להם זה יכול להועיל במאבק שלהם…..
***
אשה שמשקיעה את כל היופי שלה בבית – תרגיש הרבה יותר מסופקת מאחת שמתלבשת בחוץ. וברגע שתרגיש יותר מסופקת בבית, כשהיא תצא- לא יהיה לה כ”כ חסר וחשוב החיצוניות, כי היא משקיעה את זה במקום הנכון- בבית
***
פשוט לבכות!! לזה הכוונה שמצילה אותו מהחטא!!!!
***
מפחיד מפחיד, וכל כך נכון. תמשיכו להעלות לנשים העובדות וה”רעיות” את המודעות לנושא. זה חשוב כל כך.
***
כל הכבוד ששיתפת. מצמרר ומעורר הרבה מחשבה
***
נושא כל כך חשששששוב!!! ישר כח על התזכורת והחיזוק. ויהי רצון שתמיד תשרה השכינה והשמחה בכל בתי ישראל.
***
חזק ונכון מאוד מאוד!!!!! אבל שכחתם מילה קריטית: כתוב לא תחתוך חלק מהנשיות שלכן! ושכחתם: בבית!!!!!
***
נכון מאוד, שמעתי לצערי סיפור דומה משכנה קרובה, אין לכן מושג כמה זה נושא חשוב וקריטי. והחכם מקדים רפואה למכה….
***
אין לי כוחות נפש להגיב כי זה פשוט מדי קשה.. אבל אני חייבת לך ׳תודה!׳ וכל מילה נוספת פשוט מיותרת, אז זהו.
***
יישר כוח!!!!!!!!!!!!!!!
***
מזעזע ומפחיד במיוחד! צריך הרבה תפילות ובמיוחד כל בוקר בכניסה/בתחילת העבודה: “…שלא ניכשל ולא נכשיל ולא תצא חלילה תקלה על ידינו…”
בשורות טובות!
***
סיפור לא נעים, אבל לפעמים אין ברירה, ואני מעריכה אתכם בכל לב על שעשיתן את זה בעדינות, ברגישות, בצניעות. ולומר את מה שצריך. יישר כוח!!
***
כל כך נכון ומחזק. תודה
***
מצמרר, כואב וכ”כ אמיתי. אשריה ואשרי בעלה שזכו לצאת מזה נס גלוי
***
כל הכבוד על האומץ ככה לשתףףף!!!!!!!!!!
וכן, באמת צריך לשים לב לזה.. גם שמטפחים את עצמינו לדעת מה הגבול בחוץץץ
***
וואו עוצמתי, חזק!! אשריך זכית וזיכית את כולנו
***
כל מילה מדוייקת!
היום יש כ”כ הרבה מודעות לתפקיד המיוחד של האישה. בואו לא נתכחש אליו, בגלל עומס, עייפות או סתם חוסר חשק.. זה היה תפקידנו מימים ימימה ובזכותו נגאלנו וניגאל!
***
מחזק מאד מאד מאד מאד!! פשוט מרגש איך שאין סוף לרעיונות, לחיזוקים ולכיווני חשיבה שבכל נושא!! אני בטוחה שאין אישה שלא מתחזקת מהסיפור של השבוע!!
ישר כח לשמורה המיוחדת!!
***
ממש אהבתי!!! כל מילה יהלום! במיוחד לנשים עסוקות כמונו שאין להן הרבה זמן לעצמן לבית לבעל..
***
קשה. כואב. אמיתי. כל הכבוד לך על היכולת לשתף ולהעלות סיפור זה -ממש גבורה. וגם לבעלך – כמובן, בטוחה אני כי יעזור לנשים ששימת לבן מועטה לסכנות…….
מיוחדת היכולת שלכם כזוג בשיתוף הבנה והכלה.וכן ראיה אובייקטיבית של הסיטואציה שבזכותה זכיתם להנצל להציל וגם להעביר מסר ברור לאחרים -תבורכו.
***
סיפור הזוי אבל קורה. מסכימה עם כל מילה שלה!!!!!
גם הרבנית רות שמש מדברת הרבה על השקעה ביופי ובטיפוח בבית בשביל הבעל, אבל כהגדרתה: “תשקיעו בתוספת יופי ולא בחוסר צניעות”
***
אהבתי מאוד את השם שבחרתם לסיפור – תודה!! זריקת הכדור לידיים שלנו בעוצמה… כיוונתם לנו את הפוקוס להתמקד ביכולות והמטלות שלנו במקום להיאנח על הנהגות פסולות של אחרים…. תודה רבה!
בקשר לקבלות – תודה על הפירוט זה נותן השראה, בשורות טובות!!
***
אשרייך!!!!!!! איזו מחמאה אדירה קיבלת, בטוחה שהגיעה ביושר!!!! זכית להנות מהפירות כבר בעולם הזה!!!
תודה על הסיפור המצמרר, הוא נגע בי עמוק!!!!!!!