איזה סיפור מתוק!! ולא רק בגלל הנשיקה החוזרת… זה נכון כ”כ לזכור ולעורר את כולנו מה מקומינו ותפקידנו האמיתי וגם- מה הוא הרצון הפנימי והאמיתי של כולנו, אנחנו בעצם שם רק השטף, המחויבויות וכו’ מבלבלים, מטשטשים ומפריעים לא אחת, וסיפורים כאלו- מחזירים אותנו למקום! תודה לך!!!
***
וואו זה סיפור שממש תפס אותי. אנחנו עובדות כל הרבה שעות מהחיים שלנו ושוכחות בעצם שעבודה היא בעצם השתדלות למען הבית, ולא חלילה קריירה וריצה אחרי שעות שזה על חשבון הבית. לא תמיד יש נשיקות כאלו מהשמיים, אבל חייבים להיות כל הזמן עם יד על הדופק שהקו המפריד נשאר.
***
איזה סיפור מתוק!! כיף לשמוע סיפורים מהסוג הזה… ולראות שרצוי בעיני ה’ הבחירות האלה. שרצוי בעיני ה שנזכור שהשתדלות היא השתדלות ולשמח את הילדה זה מצווה לא פחות….
***
וואוו, כל כך נכון, עוצר לרגע את כל מה שחשבנו והתרגלנו לחשוב.. ו.. רגע, בעצם למה ולמה אני עושה את כל זה?? בדיוק למי שצריך אותי בבוקר!!! תודה על החיזוקים כל פעם!!!
***
ואווו!! איזה סיפור מתוק!!!! עשה לי דמעות בעיניים! דווקא בגלל ה”פשטות” שלו… הבחירות הקטנות האלו- זה מה שבסוף עושה אותנו למה ולמי שאנחנו….. תודה רבה!!
***
תודה לבעלת הסיפור, מאד תפס אותי. יום למחרת, הבן שלי המתוק בן 3 ביקש שאני אקח אותו לגן, הגן קצת רחוק ולמרות זאת בעקבותייך:) לקחתי אותו. אז יחסר כמה דקות… סיפור מחזק ואמיתי ככ ישר כח
***
מקסים! זה נושא שלדעתי כ”כ דורש חיזוק – לא לשכוח את המקום האמיתי שלנו, לבדוק את סדר העדפויות, אם לא התבלבלנו בדרך..
***
מהממת. כיף לראות שבתוך כל מירוץ החיים עצרת וזכרת מה באמת חשוב. בטוחני שילדך בעוד כמה שנים תבין את ההקרבה ותעריך עד מאד חזקי ואמצי. השם אוהב אותך צדיקה
***
וואו מדהים מדהים- מעבר ליחס לבת יש פה את הענין העצום של כבוד למצות נטילת ידים הבת אומרת לעצמה:וואו אמא מקדישה את הדקות למרות שאין לה בשביל שאקים את המצוה בשלמות, אשריך!!!!
***
יואו, סיפור כל כך מתוק ומדהים והאמת מרגישה מתחברת לצורך בחיזוק בסדרי עדיפויות הנכון שבקלות כל כך לפעמים קשה למצוא אותו תודה!
***
התרגשתי עד דמעות!! כמה פשוט, אמיתי ונכון… אני עוד לא אמא, אבל אני כבר יודעת מה אני אחליט כשאגיע לרגעים כאלו…. ישר כח גדול!!!
***
וואו, כל כך מרגש לקרוא ועוד יותר- להתחזק… יש לי כל כך הרבה מצפון, ואני מכבה אותו בכוח, מי אמר שזה נכון?!! ממש מזדהה עם כל מילה…
***
את מדהימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! העלת כאן נקודה כל כך חשובה!! שמורה יקרה – אולי נוכל להתייחס לנושא רציני? קרה לי אצלי רק בבן….
***
אני כל כך מעריכה את בעלת הסיפור!!! לא קל לרוץ אחרי השעון דווקא עליו לותר בסוף בשביל בקשה קטנה, מחזק ממש!! תודה!!
***
מדהים מרגש! הצטמררתי, למרות שלא היה מדובר בטרגדיה או משהו. נשיקה משמים היא דבר שמעלה דמעות.
***
בס”ד ממש אהבתי את הסיפור. , אפילו שהיית בדלת חזרת הביתה ליטול לביתך ידיים….אשריךך הרבה נחת!!!
***
אהבתי שברגע האחרון הבנת מה סדר העדיפויות הנכון בחיים!! ולא ויתרת על המשפחה שלך בשביל עבודה!!
***
סיפור מתוק בטעם של בית! אין פה איזה דרמה או התרחשות חסרת תקדים. . רק משהו יומיומי וקטן לכאורה שהוא אחד מתוך אלפי פרטים קטנטנים שיוצרים אמא אחת גדולה!!!!!!
***
כל כך נהניתי מהסיפור הזה, הוא כזה פשוט, וכזה לא פשוט... שתמיד נזכה לסיעתא דשמיא כדי לעשות את הצעד הנכון הזה!! סיפור מדהים ומתוק במיוחד!!!!!!!
***
עקבתי אחרי הסיפור בנשימה עצורה.. את מיוחדת, ויש הרבה מה ללמוד ממך. את הסיפור שלך אשמור לעצמי בזיכרון