איזה סיפור מתוק! קיבלת סוג של פידבק משמים, איזה כיף זה! אני עובדת במשרד עם גברים, ואני רואה במוחש איך יש עובדות שהגברים יודעים שאיתן אפשר לפטפט וכו'… ויש כאלו שאין על מה לדבר (תרתי משמע:)) וזה מחזק להמשיך לשמור על עצמי. תודה לשמורה על ההארות!
***
וואו – ממש מדהים! זה רק מראה כמה היית חזקה וגם שידרת את זה והם פשוט קלטו… בינינו הם לא כאלה טיפשים, אם חזקים בדעה שלנו ובשיח הענייני איתם, הם קולטים יפה את המסר… יישר כח, את אישה גדולה! מחזק ממש!
***
וואו! יותר משאני חושבת שהיית חזקה בהתחלה, היית חזקה עכשיו. כיפשוט הסתכלת על זה ממקום אחר (לא לקחת ללב שלא הוזמנת, מה שבסך הכל חסך לך אי נעימות וכד'), מיד ניווטת זאת למקום אחר מחמיא ומעודד שנותן הרבה כח. תמשיכי כך!!!! ותמשיכו כולכן להיות חזקות
***
וואו אני אף פעם לא מגיבה על סיפורים, אבל על זה הייתי חייבת להגיב. יש לך כח ואת מחזיקה את עם ישראל בזכויות שלך…….. אני שומרת את הסיפור חזק חזק אצלי והלוואי ואצליח להיות חזקה כמוך. אולי תתני לנו קצת טיפים????.
***
'לא מוזמנת' יקרה!! ריגשת מאד- ולא בגלל החתונה… ואני בטוחה שעל התגברויות יומיומיות כאלה יוצאת בת קול ואומרת: מזומנת, [רק אחרי 120!!] לעולם הבא! מעריכה, עוד אחת שזכתה להיות בקהילת 'שמורה'.
***
מדהים! סיפור מרגש! במיוחד אנחנו, עם הבנות שחברה היא כ"כ קריטית וחשובה לנו, את מצליחה להתנתק מהכל ובחוזק פנימי לא שתה למה שחושבים עלייך מבחוץ.
***
ואי, אני כ"כ מעריצה אותך! להגדיר את עצמך כתוססת ולבלום את עצמך כנגד האופי שלך… זה פשוט לעמוד ולהצדיע לך!! אין לי מילים… אשרייך
***
אשרייך את ראויה להערצה סתם קשה להיות בכזו סביבת עבודה מאחלת לך שבקרוב תהי בסביבת עבודה חרדית עם התנאים הכי טובים שיש אמן!!
***
וואו. את מדהימה!!! כי זה הרגשה הכי הכי לא כיפית שיש במיוחד לטיפוס כמוך להישאר מחוץ לעניינים לבד… שאפו ענק!!
***
אהבתי את הסיפור הזה יותר מכל הסיפורים שהיו עד עכשיו, למרות שכולם היו נהדרים. איזו הסתכלות בריאה, כל הכבוד!!
***
דווקא במקומות כאלו ולאנשים הכי חברותיים וזורמים הכי קשה… באמת מעריכה ואת השכר מרגישים ממנו גם פה בפרוזדור..
***
וואווו, אשרייך!! את מעוררת השראה ביכולת שלך לעמוד בעבודה כזו מול האופי המוחצן, לא ברור מאליו, אשרייך!!
***
סיפור מיוחד!!!! התרגשתי לקרוא! מאוד מחזק לראות שכשאנחנו מציבים כללים ברורים, החברה מכבדת ומשתפת פעולה.
***
כל הכבוד לך! זה מרגיש כל כך קל ופשוט כשזה כתוב על שחור ולבן אבל באמת זאת 'שבירת המידות' אשרייך!!!
***
חזק ביותר! באמת המחמאה הכי גדולה כל הכבוד על ההתמודדות עם האתגר הקשה הזה!
***
וואו!!!!!!! הזמנת כבוד אמיתית!!!!!!! יש שדרים שעוברים גם בלי מילים!!!!!
***
מדהים איך שאנחנו עושים בענווה את חלקנו ואלוקים משלים את מה שלא ביכולתנו
***
את מדהימה ומיוחדת! והסיפור רק מעיד על הגבורה שלך. חיזקת מאד!!!
***
כל הכבוד זה הרבה יותר קשה במציאות, מאיך שזה פה בסיפור…
***
יפה מאוד!! זה באמת ציון לשבח! הרבה הצלחה בהמשך
***
את פשוט מיוחדת!! אשרי העם שאת חלק ממנו…
***
אמאלה, קל לומר אבל קשההה להתחבר! מעריכה!
***
וואווו מדהימה!!!!!!!!!!!!! ללמוד ממך!
***
איזה מרגששש פשוט תפילות..
***
מרגש
***
מיוחד!!