וואו איזה סיפור מדהים ומרגש!!! כמה כוחות נפש צריך בשביל להגיד את הלא אחרי כל כך הרבה השקעה ומאמצים ותקוות וחלומות… במיוחד שאת לא מגיעה מהרקע הזה ואין לך את התמיכה מהבית לזה…. מאחלת לך שתמצאי בקרוב ממש עבודה עוד הרבה יותר משתלמת, חלומית, מקצועית, בתנאים נוחים והעיקר באווירה שמורה!
***
אני קוראת ולא מאמינה! איזו גבורה! אחרי כ—-ל ההשקעה, ויתרת על הכל, מצדיעה לך! אשריך! הוויתור לא הולך לריק, בעזרת השם תראי ישועות גדולות גם אם לא תדעי לאן הלכו הזכויות של המעשה הגדול שעשית, ודאי שהזכויות קיימות, ותקבלי בחזרה בענק! לדוגמא- בילדים טובים, או בכל דבר אחר, שרק בשמים יודעים מה התשלום הכי הכי שווה בשבילך.
***
בחורה חמודה וצדיקה! הסיפור עצוב בעצם כך שהוא קורה, אפילו שיש לו סוף שמח, אני שואלת על עצמנו כציבור- איך יכול להיות שאנחנו לא מזדעזעים מעצם הרעיון של עבודה בצבא? מה שהחזו"א זצ"ל אמר עליו יהרג ואל יעבור והסכים שעדיף להיאסר ולא להתגייס, אז בשביל משכורת וכבוד(?) נותנים לזה להיכנס בצורות כאלו ואחרות? עצוב ממש ..
***
מיוחד מיוחד מאוד! גיבורת הסיפור ממש גיבורה! היה שם משפט שנכתב בקצרה אבל יש לו משמעות מאוד מאוד גדולה: "מבחינת המשפחה שלי לא ראו בזה בעיה, אני מגיעה מסגנון אחר, ונאלצתי בכוחות עצמי לחפש תשובה." – זה רק מראה כמה היא הייתה לבד במערכה, בלי מידי תמיכה, בכוחות עצמה. גבורה יהודית אמיתית!
***
וואוו את אמיצה, יגידו כאלה שצריך אולי מלכתחילה לשאול ולברר, אבל אני רוצה לחזק דווקא את המקום שלך, העולם הזה לא עוצר לרגע מי שנמצאת בעולם העבודה יודעת את זה הכי טוב, הכל כ"כ מפתה ומושך ומבלבל ויצר הרע לפני ביאת משיח עובד שעות נוספות! אשריך שעמדת בניסיון הזה בגבורה אמיתית!!!!
***
אני בדרך כלל לא מגיבה ועכשיו – חייבת, עם צמרמורות!!! תמיד לא הבנתי למה על גיוס לצבא ואפילו "רק" שירות לאומי החזו"א הורה "יהרג ואל יעבור" ואילו לעבוד בצבא שזה אומר שירות מרצון (על כל המשתמע) זה מותר? מעריכה אותך, גיבורת הסיפור שירבו כמותך בישראל ושידעו להיזהר!
***
וואו, כל הכבוד ממש מחזק!! האמת שהציעו לאחותי לעבוד שם, היא עוד לא עברה את כל התהליך הזה אבל ההורים שלי שהם מתחזקים ומכירים את הצבא מהיכרות אישית אמרו לה במילים האלו לא להתקרב לשם. מובן במשמעות רוחנית ובלי להיכנס עכשיו לנושאים מדיניים…
***
איזו מדהימה!!! רק מי שנמצאת בתחום הזה יודעת כמה קשה ומתיש תהליך הקבלה למקום עבודה. מבחנים, ראיונות על גבי ראיונות בהרכבים שונים ומשונים, מתח, מבחני יושרה, מבדקי אישיות יסודיים, ומסמכים בלי סוף שצריך להגיש. ואחרי כל זה לוותר- זה פשוט גבורה אמיתית!!!! מחזקת את ידיך!! את ממש השראה!!!
***
מחזקת אותך!!! את ענקית!!! יצא לי להכיר את הדבר הזה- מכירה מישהי שנמצאת עמוק שם בפנים ועוד כמה שניסו להיכנס – ולא הייתי רוצה להשתייך לקהילה שלהם מבחינה רוחנית. פשוט כואב שככה לוקחים בנות מסמינרים ומכניסים אותם לצבא בדרכים עקיפות… אבל זה קשה!!!
***
התרגשתי מאד. לא להאמין איזה כוחות נפש יש לצעירות שלנו!!! דור העתיד שלנו. זה מחזק לי את ההרגשה שלא אבדה שארית ישראל, ונצליח להתגבר גם בתקופה קשה ומלאת אתגרים שבה אנו חיים בדור זה. זה גם חיזוק לכולנו על חובת ההשתדלות. תודה שחיזקת אותנו
***
סיפור מדהים ומרגש התחזקתי מלקרוא על העמידה בניסיון לא קל בכלל בעיני, אחרי שהקדשת את כל המאמצים כדי להשיג משהו עצם היכולת להבין ש'המשהו' הזה בעייתי ממש, זה 'עיניים לראות ואוזניים לשמוע ולב להבין' מה ה' שואל מעימך אשרייך! ותודה על החיזוק המיוחד שהבאתם מדבריו של הרב קסלר
***
וואו. את גיבורה!!! לא יודעת אם אני הייתי עומדת בזה! הרבה חולמות לעבוד במקום נחשב ומקצועי… ויחידה זו נחשבת ממש.. וואו. אין לי מילים רק לומר שבזכות אנשים כמוך ניגאל…. הגבורה הכי חזקה ששמעתי כאן בשמורה.. כמובן מהמקום שלי…
***
וואו איזו גיבורה אמיתית, נראה לי שהקושי הגדול הוא דווקא כשאין משפחה תומכת, וגם עם כל ההשקעה שהשקעת בפרויקט והמיונים, לא ויתרת- וכן, תרת אחר תשובה ברורה. אשרינו שיש לנו גיבורות כמוך. בזכות נשים (לעתיד) צדקניות עתידין להגאל! חזקי ואמצי! מעוררת התפעלות ומחזקת!
***
קודם כל רציתי להגיד שהיא נגעה לי בנקודה ממש רגישה ונתנה לי כח לעוד!! היא גיבורה אמיתית והכי מרגש הסוף!! היא לא ציפתה למשהו אחר מהקב"ה! היא פשוט עשתה את המעשה שהיה צריך להעשות בגבורה!! בלי לצפות לכלום!! ועדיין נשארה חזקה!! אשריה.
***
אשריך שזכית לקדש שם שמים ולהראות שאין עוד מלבדו במעשייך!! כן, החלטת לא להכנס לעבודה ביחידת 8200 כי את בעצם בת מלך של בורא עולם ובעשותנו רצונו אנו זוכות להמליך את ה' עלינו ולהראות שאין עוד מלבדו כל פעולותינו הן לפי צו המלך בורא עולם!!!!!!!
***
וואו צמררת אותי! שתדעי שאני גם עכשיו בתהליך מיון של תוכנית הדסים, גם כן של הצבא.. וממש נתת לי כוחות לעזוב את זה, לבטוח ולהאמין שפרנסה היא משמיים ולא שווה להתפשר על עקרונות! יישר כוח, מי ייתן ותמצאי מקור פרנסה מכובד שמתאים לך ותהני ממנו בקרוב מאוד|!!!
***
פעם ראשונה שאני מגיבה לסיפור. התרשמתי מאד! כל היום הסיפור הזה ליווה אותי. לוותר על משרה כ"כ נוצצת ועם הרבה כבוד… בכלל לא מובן מאליו, במיוחד שחיפשת דעת תורה ולא עצמת עיניים ולא חיפשת הקלות. כל הכבוד!
***
אלופת על!!! איזה גאווה יהודית מתוקה!!!כל כך צעירה וכבר עומדת בגבורה בכזה נסיון!! זה כל כך נותן כח!!!!!!!אין לי ספק שתזכי למשהו גדול בע"ה, בכל התחומים!!
***
מדהים ומרגש!! אילו כוחות מיוחדים, ובודאי ששכרך לא יסולא בפז. זכית במכרז האמיתי, נכס לעולמי עד. ויהי רצון שיגדלו כוחותייך הלאה ותזכי לבן תורה (אם עדיין לא זכית…) ולחיי תורה ויראת שמים אמיתיים.
***
וואו!!!! מדהים ומחזק!!! עושה השראה. כל הכבוד לך! ככה לוותר על משרה כשאין בעצם פשרה וזה חותך! זה נקודת מבחן אמיתית ועוצמתית שתלווה אותך כל החיים. אלופה! תודה רבה על הסיפור. חיזקת ממש.
***
איזה סיפור! כל הכבוד לך! לדעת לפרוש בשיא, לעשות את מה שנכון ולא מה שנוצץ, זה לא תמיד קל! מאחלת לך זיווג הגון בקרוב, שתזכי לבית טהור וטוב עם שפע פרנסה בהיתר ובכבוד!
***
וואו וואו זה פשוט מדהים אני קוראת ומשתאת לנוכח הגבורה והבירור המעמיק, הרצון החזק והכן לעשות רצון ד' גם למול פיתוי גדול כ"כ!! הלוואי שתשרי עלינו מרוחך זו:)
***
האמת היא שאני לא מרבה להגיב, אבל פה- ממש ממש התרגשתי!!! וזה שלסיפור עדיין אין HAPPY END( בטוח שיהיה..)- רק מראה כמה את חזקה!! ממש נתת כח!! כל הכבוד!!
***
וואו אין לי מה לומר את פשוט גיבורה!!! כמה קשה כל מבחן, ואיזה תהליכים עוברים ולעבור את הכללל…!!! ובסוף לומר לא! אני בטוחה שבסוף עוד תראי את השכר…
***
רציתי להודות על סיפורי אישי לשלישי, הם נותנים המון המון כח! ומחברים אותנו לקבוצת עילית גיבורה ממש!! זה ממש נותן לי מקום לשאוף אליו! יישר כח ותודה!
***
ג-י-ב-ו-ר-ה!!!!!!!!!! אין לי מילים, בזכות נשים צדקניות ניגאל! את מיוחדת במיוחד לאור העובדה שאת מעצמך קמת ופרשת, גם בלי שמישהו "יפקד" עליך.
***
אשרייך שהצלחת לעמוד בניסיון ולהתקרב לריבון העולמים, לאבא אוהב! את נותנת המון כח לכל ה"שמורות" זכית לקדש את ה'! ה' יברך אותך בכל מילי דמיטב!
***
מעריצה, במיוחד שאמרת שאת באה בית בסגנון אחר הויתור שלך והחיפוש לך את הדרך בעצמך מדהים אותי אשרייך את עוד תגיעי רחוק מכל הבחינות, זה ברור!!
***
מדהים!! כל כך קשה לוותר על עבודה יוקרתית ותדמיתית, ולשים עת העיקר בראש סולם הערכים!! מאחלת לך שתמצאי משהו טוב וגלאט בקרוב!! יישר כוחך
***
וואוו ריגשת אותי מאד!! אני רק מנסה לדמיין כמה גבורה צריך אחרי כל ההשקעה שהשקעת בטוחה שזה לא היה קל בכלל אשרייך!
***
וואו, קראתי את הסיפור עכשיו… אני עם דמעות בעיניים!!!! באמת! איזה גיבורות יש בעם שלנו!! שה' יתן לה מלא מלא כח!!!
***
מרגש ומאוד מחזק!
***
פשוט צדיקה! אשריך! כי זה ניסיון ממש קשה במיוחד אחרי שהדגשת שהמשפחה תמכה..
***
בכל הכבוד והמתינות:) היא אלופה ועשתה כמובן את הדבר הכי נכון שיש!!! שכוייח לכל המעודדים והמסייעים בעניין!!!
***
וואו אני פשוט מעריצה אותך! את גיבורה אמיתית בצבאות ה'!!! בעז"ה שתראי בעיניים את הטוב והשפע בקרוב….
***
יישר כח! מחזק מאוד וכל הברכות יחולו על ראשה של המספרת… תכלס – היא החיילת האמיתית של עמ"י!
***
כל הכבוד לך!! בטוחה שתקבלי מזה עוז בחיים גם לדברים אחרים בימינו צריך הרבה כח לעמוד על העקרונות
***
מיוחד!!!! רוצה לחזק אותך שתדעי שרק תרוויחי מהוויתור בבנק של ה' יש רק דברים טובים בהצלחה!!!!!
***
מעצים, מרגש, מחזק, במיוחד במיוחד שהוויתור לאדם מקצועי ושאפתן הוא כ"כ גדול, גם השכר אי"ה ישתלם!
***
מחזק מאוד!! כל הכבוד!!! מרגש לדעת שיש בנות חזקות כ"כ בדור שלנו שיהיה לזכות עמ"י – אמן
***
וואו, אני פשוט עם דמעות בעיניים. סיפור מרגש, מחזק מעצים. אשריך! בזכות נשים צדקניות ניגאל!!!
***
סיפור מאד מחזק! כמה כח צריך בשביל כזה צעד!!! וכמה אושר כשעושים את הדבר הנכון בעיני ה'…
***
כל הכבוד לך! יש לי חברה שהתקבלה לעבודה בצבא. היום לצערי, היא לא עונה להגדרה של "חרדית"…
***
מדהימה! אשריך! במיוחד כמו שאמרת שאת מגיעה מבית שלא הבינו מה הבעיה- את ענקית בעיני!
***
מעריצה אותך ממש ממש קשה לוותר אחרי שכ"כ התאמצת בטוחה שתרויחי מזה אשרייך
***
את מדהימה!!! לעזוב אחרי עבודה ממושכת של חודשים זו גבורה מיוחדת!! אשרייך!!
***
את מהממת!!!!!! פשוט מתוקה! איזה כיף לד' שיש לו בנות כאלו!!!!!!!!!!
***
אשרייך אני ממש מעריכה את הויתור שעשית!!!! נתת לי כוח!!!!!
***
הסיפור יפה ומרגש מאוד, העיתוי מעציב מעט
***
גיבורה וצדיקה! אשריך!!! זכות זה תעמוד לך לדורי דורת!
***
וואו!!!!! את ממש גיבורה!!!!!!!!!!!!!
***
זה נתן לי מלא כח!!!!!!
***
אישה גיבורה!!!
***
מרגש.
***