כיכר היונים

סיפור אישי

שלא מן המניין

יום שישי, כ"ט באלול תש"פ. קרניים אחרונות של שמש שוזפות את רגעי הסוף של השנה, ואני בסיום התארגנות לקראת היומיים הגדולים שלפנינו. הטלפון מצלצל. "אחי הכי" על הצג.

אחרי כמה משפטים מבולבלים שאחי הגדול אומר לי בבהילות ואני מנסה לצרפם זה לזה, הבנתי שהוא במצוקה של ממש. מוישי שלו העלה חום, ואם אצל כל ילד אחר זה לא נחמד, ואולי אפילו רמז לתסמין קורונה, אצל מוישי זה סכנת חיים. הוא הובהל לבית החולים וגיסתי תישאר איתו למשך החג. יש מצב שאני באה לשמור על החבר'ה שבבית?

רק שתבינו את הרקע – צחור צחור של שמלת כלה. עוד חודשים בעז"ה אני מתחתנת. (איפה? אל תשאלו, כי אני לא יודעת. העיקר שיש חתן. אם יום אחד אני אפתח אולם שמחות, אני אקרא לו "העיקר שיש חתן", אני שומעת הרבה שמתחתנות שם:))

כמה חלמתי על ראש השנה הזה… כל שנה היא הרת גורל, והשנה – בכפל כפליים. אני הולכת להקים בית, הלוואי גם להתכונן להיות אם בישראל, וארוכה ארוכה רשימת המשאלות…

מי יודע מתי תהיה לי ההזדמנות הבאה להשתפך בתפילה ביום גדול כזה…

השעון תקתק והלחץ גבר. תוך כמה דקות ארזתי לי במזוודונת את בגדי החג, המחזור מהחתן, ו… כן, גם את כל התכנונים על תפילות נעלות בוקעות רקיעים.

על מפתן הדלת אבא שלי צרף לחבילה גם מילות עידוד – "את עושה מעשה גדול, זה התפקיד שלך עכשיו. וזה לא פחות חשוב מהתפילות".

ברבע שעה לצפצוף נחתתי בבית הכנסת. כלומר, בבית שיהווה לי בית כנסת ליומיים הבאים. כך חשבתי בכל אופן. למעשה, מצאתי את עצמי בעיקר מסתובבת בין מנוחה בקרמן לפוקס, מחלקת במבה, מסיעה בימבה, וקמה בנץ בשביל לחפש מוצץ.

כל הזמן הרגשתי תחושת סיפוק נפלאה: אני בתפקיד! בזכותי אחי יכול ללכת לתפילות! אחרי כל תפילה הוא הודה לי נרגשות. הייתי מלאת אושר וחדורת מוטיבציה, הרגשתי חזק שאת זה ה' רוצה ממני כאן ועכשיו.

התפללתי בקצרה, ופה ושם הצלחתי להשחיל פרקי תהילים. היו לי רגעים שנזכרתי בגעגוע בשמונה עשרה הארוכים של בית כנסת ואימת הדין תלויה בחלל, בקולו המרעיד של החזן "ונתנה תוקף קדושת היום"… ובשירת הקהל האדירה "ויתנו לך כתר מלוכה"… אבל מהר מאד זה נבלע בסלון עשר מטר, שאין בו מרצפת אחת פנויה ממשחקים. הי, מה לך לשקוע בזכרונות, את בתפקיד!

אם בערב ראש השנה קיבלתי צלצול, אז במוצאי קיבלתי הרבה "צלצולים" ו"וואו" ו"כל הכבוד". אחת אחרי השניה התקשרו האחיות והגיסות – "איזו מדהימה שאת". וכשמשפחת החתן שמעה את זה – עשה רושם שגברה שמחתם שבחרו בי לכלה:)

ואז

חשבתי לעצמי

שזה בעצם

מה שעושה

כל אמא

שנשארת בבית

עם הילדים שלה…

והחלטתי לנסות לשמר את הידיעה וההרגשה הברורה הזאת

שעשיתי את מה שמוטל עלי

בלי צער (כמעט…) שהפסדתי תפילות במניין.

והלוואי שאזכור את זה

גם בשנים הבאות בעז"ה

כשאזכה לשמור על ילדים משל עצמי

ואף אחד לא ימחא לי כפיים

ורק ה' יעריך.

גמר חתימה טובה,

רחלי.

 

כמה חלמתי על ראש השנה הזה... כל שנה היא הרת גורל, והשנה – בכפל כפליים. אני הולכת להקים בית, הלוואי גם להתכונן להיות אם בישראל, וארוכה ארוכה רשימת המשאלות... מי יודע מתי תהיה לי ההזדמנות הבאה להשתפך בתפילה ביום גדול כזה... השעון תקתק והלחץ גבר. תוך כמה דקות ארזתי לי במזוודונת את בגדי החג, המחזור מהחתן, ו... כן, גם את כל התכנונים על תפילות נעלות בוקעות רקיעים.

תגובות השמורות לסיפור

..במקום לכעוס התחלתי לשיר - והשירה הפכה לתפילה, הפכה לבכי ולבקשה. וכל הקושי והעייפות הפכו לרצף שווה ומאושר

תודה!!!! עוזר לי לטפוח לעצמי על השכם אחרי חג שזה מה שעשיתי. כי המשפחה של בעלי לא כ"כ התרגשה מזה שהכלה שלהם שמרה על הילדים שלה כל החג, כדי שאבא שלהם יוכל לצאת לתפילות. גם אחיות שלי לא התקשרו לטפוח לי על השכם.

אבל היה לי קשה וגם אני רציתי להתרומם, ולא, לא הצלחתי מתוך הביסלי והבמבה והפלימוביל והדבק בשערות, אפילו לזכור שהיום ר"ה… רק להסתכל בשעון ולספור את הדקות לצאת החג.

אז הזכרתם לי שאני לא הגויה או האומנת שלא צריכים אותה, אלא שעשיתי מעשה גדול ונאצל!!!!

ועוד משהו, היום הם שוב השתוללו, רבו, שיגעו אותי, בכו וכו'. ואז במקום לכעוס התחלתי לשיר: זרעא חיא וקיימא" וניסיתי לדמיין את שלושת בניי (בנים עם כל המשמעות!!!) יושבים עוד כמה שנים, ילדים שלא בטלים ולא פוסקים מפתגמי אורייתא, והשירה הפכה לתפילה, הפכה לבכי ולבקשה. וכל הקושי והעייפות הפכו לרצף שווה ומאושר.

הרגשתי שמותר לי ללוות קצת נחת מהעתיד כדי להנות מהיומיום התובע…

תודה על המילים המחזקות! הלוואי שנדע להעריך את מקומנו ולעבוד את השם מתוך הסבלנות לילדים

אמאלה צמרמורת!!! העלית לי דמעות לעיניים.

כל כך נכון, זה משפטים שאני צריכה להגיד לעצמי 10 פעמים בשעה שזה מה שד' רוצה ממני עכשיו, וזה אפילו יותר קשה מלשבת בבית הכנסת הממוזג ולהתפלל מתוך תחושת סיפוק וטהרה.

רוצה לשתף בתובנה שעלתה בי, כשיצאתי לשמוע שופר ביום השני, הגיע בעל תוקע ותקע לכמה נשים מהרחוב והתקיעות יצאו דיי צולעות ולא חלקות, הוא ממש נאבק בכל נשימה והתקיעות היו חלשות צורמניות, איך אומרים, לא אי אי אי. הרגשתי שזה כל כך משקף את התפילות שלנו האמהות קרעכץ פה קרעכץ שם חצי פסוק פה חצי מילה שם ואלף נו נו נו ואו או או. אבל בסוף משהו עולה למעלה.

תודה על המילים המחזקות! הלוואי שנדע להעריך את מקומנו ולעבוד את השם מתוך הסבלנות לילדים (שנאבדת מידי מהר).

גמר חתימה טובה

הלוואי ולא הייתי יכולה ללכת לבית הכנסת בגלל שהבית עמוס בקטנטנים...

תודה על הסיפור המיוחד.

אבל חברות… אני מציעה לכן לפקוח עיניים… למה אמא שמגדלת את ילדיה מרגישה תחושת החמצה? הרי כל אחת רוצה לזכות להיות אמא. אז מדוע התלונות?? למה לא להעריך את המתנה המופלאה והכ"כ לא ברורה הזו שיש ילדים בכלל?

הלוואי ולא הייתי יכולה ללכת לבית הכנסת בגלל שהבית עמוס בקטנטנים, הכי הרבה הייתי מדברת לד' בשפה שלי הפשוטה ומבקשת או שרה לעצמי את התפילה. איפה התינוק המתוק הזה שימשוך לי חזק בחצאית באמצע שמונה עשרה? אני מחכה כבר לרגע שילד קטן וחמוד יפריע לי להתפלל וסתם בחיים… אני מצפה לתינוק שיעיר אותי באמצע הלילה או באמצע לא יודעת מה. אני משתוקקת לילד שיעסיק אותי 24/7, שיבלגן קצת את הבית הריק והשקט כ"כ…

אין לי כבר כח לחכות לזה, לזכות להיות אם בישראל!!! יש מישהי שמוותרת על המתנה המדהימה הזו? מסכימה להתחלף… יש לי המון המון המון זמן להתפלל ולישון…

מזכיר את הסיפור על אישה שעשתה חסד עם משפחה בת 7 נפשות שלא היה מי שידאג להם מלבדה - משפחתה שלה...

את פשוט חמודה!! זה נותן הרבה הרבה כח

דבר ראשון, באמת כל הכבוד לך, זה ממש לא מובן מאליו, לא ככלה ולא כבחורה. משום מה (?) גם לי ובטוחה שלעוד רבות, נראה שמגיע לך יותר צל"ש ששמרת על האחיינים מאשר לי ששמרתי על הילדים.

ודבר שני על העידוד זה בהחלט נותן כח. מזכיר את הסיפור על אישה שעשתה חסד עם משפחה בת 7 נפשות שלא היה מי שידאג להם מלבדה – משפחתה שלה…

ממש הרגשתי את הבחורה שנמצאת בקונפליקט מאד גדול… בוודאי זה עורר רעש בשמיים

שלום וברכה, דבר ראשון אהבתי מאד את הכתיבה הזורמת והנעימה לקריאה!

אז ממש הרגשתי את הבחורה שנמצאת בקונפליקט מאד גדול, היא תכננה את הר"ה שלה קצת אחרת… לנצל אותו ולהתפלל על הבית שהיא הולכת להקים, זה דבר אדיר ונשגב! והזדמנות פז שיקרה מכל פז.

אני עצמי לא יודעת איך הייתי עומדת בויתור הזה, אבל המעשה כשלעצמו הוא גדול!!! והזכויות הן רבות אני בטוחה! ובמקום שאין איש היה איש, שזה אומר שלא היה מישהו אחר שיעשה את התפקיד הזה במקומה ובוודאי זה עורר רעש בשמיים, אני ממש מתרגשת מהעוצמות שלה ומאחלת לה שהזכויות האלו יעמדו לה ומה שליבה מייחל ליבי מאחל! התרגשתי! זה נגע לי ממש ללב!

אני מגיעה מהמקום המצפה לישועה… בשבילי ר"ה זה זמן שיא! וזה הזמן להשקיע בתפילות עד כמה שהכוחות מאפשרים, זה זמן של רוממות ותפילה מעומק הלב, המלך ירד לגנו, הוא קרוב אלינו וזה הזמן לשפוך שיח לשפוך את הלב ולבקש, להודות על העבר ולבקש על העתיד שיהיה ורוד יותר… (טוב זה דברים שכל אחת יודעת אבל בכל זאת הרגשתי צורך לכתוב…)

תודה על האפשרות לשתף ולהגיב. ממני רווקה בת 26+ כמה חודשים…

כל אמא צריכה לומר לעצמה - אני עושה תפקיד ענק!

רחלי שלום רב!

ריגשת אותי מאוד בסיפור הכל כך רלוונטי שלך!

ובאמת זה ה-  זמן שלך כבחורה להיות בבית הכנסת ולהתפלל, אני חושבת שכדאי לך ל"צלם" את הרגעים האלה עם האחיינים שלך ואת הרגשת השליחות הזאת, ותחזרי להרגשה הזאת בכל שנה עם הילדים שיהיו לך בעז"ה ותעריכי את עצמך. כי זו עבודה שכל אמא צריכה לעשות עם עצמה בכל שנה מחדש, כל אמא צריכה לומר לעצמה- אני עושה תפקיד ענק!

ולהבדיל- כמו שבצבא יש את חיל הים ויש את חיל האויר… ולכל אחד תפקיד מתוך מבצע ענק- כך לנו הנשים יש את התפקיד שלנו ואנחנו צריכות להיות גאות בכך!

יישר כח! גמר חתימה טובה לכולן אחיותיי בשמורה!

מלעשות את המעשה הנכון, לעולם לא מפסידים!

את מזכירה לי נשכחות… (שלא כל כך מהר שוכחים)

גם אני, ביום כיפור של תחילת כיתה י"ד (עוד לא הייתי כלה) נשארתי עם בני הדודים המתוקים במקום להתפלל. אבא שלי נוסע כל שנה לסבתא שלי, הוא חזן שם בבית הכנסת. דוד שלי גם נוסע לשם, הוא חזן בבית כנסת אחר באזור. בראש השנה שתי המשפחות חוגגות יחד (מדובר על לפני עידן הקורונה)… ביום כיפור, בדר"כ אמא שלי נשארת בבית. כך נח לה יותר.

באותה שנה חשבתי להישאר עם אמא שלי בבית, כבר היה לי מסודר מקום בבית הכנסת. בערב יום כיפור ממש ילדה דודה שלי. ודוד שלי נסע לסבתא שלי, עם 3 ילדים קטנים. בסעודה מפסקת, אמר לי אבא שלי: אני חושב שסבתא סומכת עלייך שתבואי גם… וכך, מעט לפני התקדש היום הקדוש, ארזתי במהירות שקית (אפילו לא צריך מזוודה ביום כיפור…) ורצתי למכונית. הצטרפתי לנסיעה לסבא ולסבתא.

ביום כיפור, כשכולם בילו בתפילות ובתחנונים, אני ביליתי בפארק שעשועים… וזכיתי לברכה מסבא ומסבתא שיחיו. בשנה אחר כך בראש השנה הייתי כלה ממש טרייה. בשנה שלאחר מכן בראש השנה, ילדתי את ביתי הבכורה…

מלעשות את המעשה הנכון, לעולם לא מפסידים!

פתחת לי את העיניים ואת הלב להרגיש את הזכות!

תודה רבה על השיתוף! ריגשת אותי עד דמעות. אחרי חג מלא במשחקים/חטיפים/טיולים/ספורים עם הילדים, לפעמים מלא בתסכולים. פתחת לי את העיניים ואת הלב להרגיש את הזכות!

זכית פעם אחת בעצם השמירה על האחיינים ובפעם השניה בשיתוף בשמורה. שמשם הזכויות מתגלגלות הלאה……

גמר חתימה טובה!

קראתי את הסיפור שלך, עם דמעות בעינים! הבנתי שבאותה רמה ממש גם אותי בחר ד' לזכות הזו

שלו' לרחלי האמיצה!!

אני בחל"ד אחרי תקופה עמוסה מאוד בעבודה,  התינוק בוכה הרבה הוא חלה בקורונה וגם אני… בקיצור החיים מעייפים בס"ד.

בערב ר"ה דיברתי עם בעלי (שיצא מהבידוד כיוון שהחלים) בנושא, איך יראה ר"ה שלי והמסקנה הייתה שעלי לזכור את המשלים הידועים על הכתרת המלך ותפקיד המטפלות של הנסיכים ועל רועה צאן שנוטש את הצאן ועוד… אבל למעשה, זה היה קשה, פחדתי… רציתי להתפלל יותר, הרגשתי שמספיק שלא הספקתי לחזור בתשובה בקושי באלול ולהתקרב, אז לפחות עכשיו וכו'… בקיצור מצאתי את עצמי בסיום ר"ה עייפה ומתוסכלת והכי נורא יודעת את האמת אבל רק בשכל..

עכשיו קראתי את הסיפור שלך, עם דמעות בעינים! חיזקת אותי! אני מרגישה שהייתי צריכה את הסיפור הזה שמגיע ממישהי מבחוץ (מחילה אבל רק טעמת את הנושא את עדיין לא באמת בפנים, מאחלת לך מכל הלב שבקרוב ממש!) מישהי שמבינה שזה התפקיד שנשלח אליה בלבד וזו זכותה ואת זה עליה לבחור לעשות, והבנתי שבאותה רמה ממש גם אותי בחר ד' לזכות הזו ואלי זה כבר פחות מלהיב, אבל זו זכותי ואותה כדאי לי לבחור!!!!!!!!!!!!!!!!!

נראה לי שליו"כ אגיע עם יותר כח בזכותך, אמיצה וחזקה שכמותך, ואם ארגיש חולשה, אולי אקרא שוב את הסיפור שלך.

יישר כוח

חשבתי על כל הרגעים הקטנים הללו, שהם כל כך מרגישים גשמיים לר"ה, ואת משכנעת את עצמך שאת עושה הכי טוב

רחלי היקרה, חיזקת אותי מאוד!

התרגשתי ממש, וחשבתי על כל הרגעים הקטנים הללו, שהם כל כך מרגישים גשמיים לר"ה, ואת משכנעת את עצמך שאת עושה הכי טוב.

הי! ה' בחר בי לאמא! בטוח שהוא גאה בי כל כך על כל רגע שהבלגתי, ניקיתי, סידרתי, הקשבתי ומה לא.

תודה שהארת את עיני! שתזכי להגיע למקום הנפלא הזה מתוך בריאות ושמחה!

נשארתי עם החמודים והתפללתי לעוד הרבה שנים כאלה מבורכות--

אני מזדהה איתך בכל מילה. גם אני בתור בחורה צעירה הגעתי מהר מאד ב"ה הודו לד' להיות גננת לילדי החמודים, זכורות היו לי התפילות המרגשות בבית הכנסת ועכשיו — ניסיתי פה ושם לקפוץ לחצר בית הכנסת קצת להריח, ולנשום, אך הבנתי שזה לא, הילדים הקטנים החמודים צריכים בית חם, וטיפול אוהב של אמא מסורה וכך נשארתי בבית. ב"ה ב"ה שנים רבות הודו לד', למרות שבעלי היה תוקע בשופר ובעל תפילה מיוחד, והנה גדלו קצת הבנות, צוות ב"ה וחשבתי אולי עכשיו הגיע הזמן, אבל ב"ה נשארו עוד קטנים וגם נכדים חמודים ב"ה, והבנתי שעכשיו זה הזמן של הבנות שלי להנות מהתפילות ולא להחליף תפקידים, ונשארתי עם החמודים והתפללתי לעוד הרבה שנים כאלה מבורכות–

והלוואי שהזכויות שלך יעמדו לך לשנים רבות — מאחלת מכל הלב

בתור אמא שמנהלת תפילות ראש השנה במתווה- בכיות- בקשות- משחקים וכו', מזכיר לי כמה חשוב תפקידנו כאמהות

סיפור מקסים וייחודי, אני כן חושבת שזה מיוחד מה שעשית, כי כל בחורה רווקה רוצה להישאר בבית הכנסת ולא לשמור על ילדים. אמא ששומרת על ילדים זה כבר סיפור אחר, היא נמצאת במקום אחר לחלוטין.

אבל אני חייבת לציין שזה ממש סיפור שמרגש אותי בתור אמא שמנהלת תפילות ראש השנה במתווה- בכיות- בקשות- משחקים וכו', כי זה מזכיר לי כמה חשוב תפקידינו כאמהות.

יישר כוח ומזל טוב!

מדוע הסיפורים לאחרונה סטו מנושא ההתמודדויות בעבודה?

כל הכבוד! וכמה זה נכון…

אבל מה קרה לשמורה? מדוע הסיפורים לאחרונה סטו מנושא ההתמודדויות בעבודה ובתחום הטכנולוגיה? האם לא לשם כך הוקמה השמורה?

ואל תבינו אותי לא נכון, הסיפור מצוין, מחזק ומעצים- אבל חסרים לי החיזוקים בנושאים הרלוונטיים לשמורה.

תמשיכו לעשות חיל, גמר חתימה טובה!

בניגוד לנושאים הכלליים, הסיפור השבוע עשה לי טוב מאד… תודה על מבט מסוג כזה

תודה על הסיפור. הכתיבה שלו שובת לב. אהבתי מאד.

בניגוד לנושאים הכלליים, הסיפור השבוע עשה לי טוב מאד. לא אינטרנט, לא חסימות, לא עבודה, לא בוסים, לא מרדף ומרוץ גשמי…

תודה על מבט מסוג כזה. זה עושה לי טוב.

הקב"ה אומר לי: ילדה מתוקה שלי, אני רוצה שתעבדי אותי ככה!...

ואוווווווו! ממש ממש פשוט ומרגש!!!!!! נוגע ללב!

אני ב"ה נשואה טריה שהתחתנתי לפני כחודש וגם אני חוויתי את ר"ה השנה שונה לגמרי מתמיד.. פתאום יש עול של בית ובעל ב"ה.

וזאת ההרגשה שליוותה אותי כל הזמן. הקב"ה אומר לי: ילדה מתוקה שלי, אני רואה את הרצון שלך להתפלל את כל התפילות במנין עם המנגינות של החזן, להתקרב אלי. אני רוצה שתעבדי אותי ככה!…..

תודה על הסיפור המדהים, ו- כל הכבוד רחלי!!!  הרווחת הנאה בכפליים גם בעוה"ז וגם בעוה"ב…

תמשיכו לחזק—

עם כל תחושת הסיפוק שב"ה יש לי מלהיות בבית עם הילדים, והתפילות שאני ב"ה מצליחה להתרגש בהם גם בבית, כיף לקבל צל"ש גם מבחוץ

חמודה..

עם כל תחושת הסיפוק שב"ה יש לי מלהיות בבית עם הילדים, והתפילות שאני ב"ה מצליחה להתרגש בהם גם בבית, כיף לקבל צל"ש גם מבחוץ

תזכי לבנות בית נאמן בישראל, בשמחה, בבריאות, בלב שמח ורוגע. לגמר חתימה טובה, שנה טובה ומתוקה וכל מיליי דמיטב!

וגם לכם, פעילות השמורה היקרות, שכל הזכויות של נשות השמורה, החיזוקים, הלב שמצליח להישמר חם, תעמודנה לכם!!

ברוכה הבאה למועדון הנשארות בבית!

לא נוהגת להגיב בדרך כלל…אבל הסיפור הזה ריגש אותי מאד.

רחלי יקרה, ריגשת, באמת שריגשת. איחולי, שתזכי מהר מאד להישאר בבית בראש השנה ויום כיפור עם הילדים שלך… ושיתקבלו כל התפילות שהתפללת בין מוצץ לבקבוק…

ברוכה הבאה למועדון הנשארות בבית!!

...בדיוק בגלל זה הרגשתי כ"כ מחוברת באמת לאבא בשמים

רחלי, מהממת שאת…

ותודה  על העצות היפות ששלחתן לפני ר"ה, הם ממש עזרו לי להתחבר לתפילות מהמקום שלי בבית.

אני עדיין לא אמא לילדים – אבל מפאת המצב את רוב התפילות עשיתי בבית, וברור שזה דרש יותר ריכוז וחיבור לתוכן והמשמעות – אבל בדיוק בגלל זה הרגשתי כ"כ מחוברת באמת לאבא בשמים מהמקום הכי אישי ואמיתי שהיה שווה… יכולתי להסתכל על היות הגדול הזה "מהצד" ולקלוט את העוצמות החבויות בו – הרבה מעבר לנוסח והמנגינה… (שהם כמו שער להיכנס דרכו, אבל לא הטרקלין בעצמו…)

שנזכה תמיד לקרבת ה' אמיתית וטהורה ולתשובה שלמה מתוך אהבה.

מי קבע???

וואו, סיפור מכעיס. אני לא מבינה למה בן אדם שאלו ילדיו הפרטיים, מושיב את אחותו הכלה לשמור עליהם כל התפילות!!!!!!

לפחות היו מתחלקים חצי חצי. מה זה הניצול הזה?

ולא הבנתי את ההשוואה בין ילדים פרטיים לאחיינים מהבחינה של "שעשיתי את מה שמוטל עלי". סורי.

תגובה:
היית צודקת לו היו 2 נשים בסביבה
אבל אין חולק על כך שתפילת גבר או תפילת אישה, תפילת הגבר במניין קודמת.
נשים לא מצוות על כך, גברים כן!

ואם הקושי שיש לך עם הסיפור זה על עצם המציאות הזאת… אז מומלץ בחום שתאזיני לסדרה של גב' וולדמן (מופיעה בקו שמורה) עושה 'סדר עולמי' בראש… אחרי הבלבולים של רעיונות ההבל מבחוץ:)

 

בקצרצרה

מדהים!! קבלת מתנה – תובנה כ"כ נכונה, ולראות את זה מהצד ולהרגיש ככה-זו מתנה לכל החיים. שתזכי בעז"ה לבית ברוך ילדים ושהתפילות יתקבלו תמיד לרצון. *** מחזק מאוד מאוד. אני בתור אמא צעירה לילד אחד (שנה ראשונה מחוץ לביהכ"נ), היה לי מאוד מאוד קשה. ואת רק מעוררת בי את המבט נכון. פשוט תודה! גמר חתימה טובה ושוב תודה *** וואו מדהימה!!!, איזה מידות בלע"ר! זכויות, תתפללי עלינו עם זכויות כאלה! חיזקת! *** חזק!!! באמת יהי רצון שנזכור את זה בהמשך. אני ממש מעריכה שעל אף הזכרונות המרגשים הצלחת לעמוד בכבוד בתפקיד, צריך הרבה כח בשביל זה! *** חזק ומרגש מאוד!!!!! וגם מחזק אותנו הנשים!!! תודה רחלי! *** וואו. דמעות. בטח רחלי שמאחורי הסיפור לא מתארת לה כמה כוח ועוצמה היא מעניקה בטור האישי לשלישי הזה, לאלפי אימהות שיום כיפור עוד לפניהן, ויחד עם הילדים נשאר עימה בבית גם הגעגוע לבית הכנסת וכל המסתעף. תודה רחלי, דבריך כמים קרים. *** יש חוברת מאד יפה בנושא הזה מהרב שמואל פולק (של עלון 'אז נדברו') "והיא תהילתך" *** בהמשך לתפקידינו האמהות אולי כדאי להפיץ את החוברת המחזקת הזו של שלהבת על תפקידנו בימים הנוראים  *** מדהים!!! לא יודעת למה מכל הסיפורים דווקא זה-העלה לי דמעות לעיניים. עודני מתפללת בבית כנסת מידי שנה… אשתדל לזכור..!!! ובהזדמנות הזאת- רוצה להודות לכם על הכל!!! *** מרגש עד דמעות!!! הצורה שבה קבלת את זה ותפקדת במהלך כל היום והמסר החזק והנוקב. אין מילים!!!!! *** תודה על החיזוק המדהים והכל כך מיוחד. רחלי. היה שווה להיות מחוברת לשמורה רק בשביל הסיפור שלך. שהגיע עם כל הרבה מתיקות. מצדיעה לך המון!!! מזל טוב:) *** תודה רבה רבה על הסיפור המתוק הזה! אין לכם מושג כמה זה מעודד אותי ונותן כוח ועוצמה! נכון שכל שנה מחדש אני משננת את זה לעצמי, אבל הסיפור המוחשי הזה חידד את זה בצורה מיוחדת ממש! *** וואו ממש התרגשתי. כל כך נכון ואמיתי (בתור רווקה אני כותבת את זה (: (:  ) בעזרת ה' שנזכה לדעת תמיד שאנחנו עושות את התפקיד הנכון והמיועד עבורנו בשמחה! *** יווו קלעתם בול! באמת אין מי שימחא כפיים, ובאמת לא מחפשים את זה כי יודעים כולנו שהשכר צפון לנו בעז"ה, לנחת ושמחה כל הימים. אשריכן נשות החיל! *** איזה מותק של סיפור! העלית לי דמעות בעיניים… שתזכי להקים בית נאמן בישראל ולהישאר הרבה שנים בבית בימים נוראים מסיבות טובות! *** מדהימה!!!!!!!!!!!!!! אני אמא ב"ה… חיזקת אותי! כ"כ נכון! מוסר מדהים! תודה לך!! *** מדהים מדהים ונכון ביותר!!! איזה קול אמיתי ומחזק! יישר כוח *** אני כאמא לילדה בת שנתיים וחצי כמה שזה תפקידי אבל הגעגוע הוא חזק. וזה יותר נותן לי את הסימן-שזהו תפקידי. *** איזה מרגש, פעם ראשונה שאני בוכה מסיפור של שמורה… שתהיה לך שנה טובה ומתוקה! *** וואו! תודה! התרגשתי. אמנם הספקתי להציץ במייל, רק עכשיו- מוצאי יום הכיפורים. אך זה מחזק גם למפרע. תודה על הסיפור. נותן פרספקטיבה. *** תודה רבה !!! חזקת אותנו האמהות *** איזה סיפור חמוד!! עם הרבה מסר!!! *** מחזק מאוד. ברכי ,ב"ה בתפקיד העובדת הכי חיונית למשק-אמא. *** הסיפור מ ק ס י ם! כתוב מושלם, מחבר. מאוד נהניתי לקרוא, והמסר שלו עצום. *** חזק!!!!!! מרגש עד דמעות!!! שלא תבינו לא נכון, אני אמא וסבתא ומתרגשת… *** מתוקה ממש!!! *** מרגש מאד מאד! *** תודה מחזק *** פשוט מתוק ומחזק מאוד!!! *** מרגש. תודה רבה רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.