איזה סיפור מתוק!!!! סיפור שלא רק עושה מצפון:(:(
את גיבורה אמיתית ואמיצה אמיתית ורק השם ישלם שכרך….. תדעי לך! היכולת להיות הצדיקה שכותבת איזו ברכה לברך -גיבורה אמיתית!!!
***
את פשוט מתוקה!!!! מעשים "קטנים" שכאלה הם הכי גדולים שרק יש דווקא בגלל שהם כאלה ולא עטופים במסביב. אשריך!!!
אין על שמורה אתם עושים כ"כ הרבה טוב!!!
***
גם אני נתקלת מדי יום ביומו עם ההתלבטות הזו. מצד אחד, אי אפשר לתת למישהו שלא יברך דבר מאכל/שתיה, מצד שני, לא נעים להיות "קמצנית" ולא להציע.
תודה על הרעיון!
***
זה סיפור מדהים! זה אומץ, וכל כך כיף שרואים את זה גם בעוה"ז, זה נותן כח.
זה סיפור ראשון שאני מגיבה עליו, וכולם כבר כתבו את זה לפני;) אבל מגיע לך לדעת שלא יכולתי להתאפק. התלהבתי!
***
שמעתי פעם ששאלו רב גדול האם מותר להביא משלוח מנות למשל לשכנים חילונים (משפחה הגרה בבניין מעורב) אם השכנים לא יברכו על המאכלים, ענה הרב-בוודאי שמותר, ושימו שם כמה שיותר מאכלים, כדי שלפחות כמה שיותר הם יאכלו כשר…
***
איזה סיפור מרגש! דמעתי ממש.
איזה לימוד זכות זה על עם ישראל. אם רבי לוי יצחק מברדיטשוב היה כאן ועכשיו, איזה מטעמים נפלאים הוא היה עושה מזה!
***
תודה לאפרת שולחת הסיפור, חיזקת!
האמת היא שהיה לי קצת קשה להתרגש מהסיפור ולא כי הוא לא מרגש… אלא בגלל שכבר ראיתי אותו מתגשם כל כך הרבה פעמים בווריאציות שונות ומגוונות… כשיהודי עושה את המעשה הנכון מתוך הרצון הנכון, הוא מקבל בחזרה הערכה והצלחה.
***
איך זיכית אותן! אשרייך! בזכותך יהודיות, בנות של אבא נתנו לו אולי לראשונה בחייהן ברכה!
מקנא בכך על הזכות ועל האומץ!
***
כל הכבוד! אשריך!
תודה לך שאת מחזקת אותנו ונותנת גם לנו אומץ לעשות כאלה מעשים גדולים, לעשות את רצון ד' בלי להתבייש מפני המלעיגים עלינו (או העלולים להלעיג עלינו…).
***
יישר כח כל הכבוד לך על האומץ וההתגברות! אשריך! מחזק מאד
***
מרגשששש! וואוו! אני עם דמעותתת
***
איזה סיפור מתוק…. מביא רוח רעננה ומשמחת!
***
יישר כח ! מרגש ומתוק במיוחד!!!!!!
***
סיפור מרגש ומקסים. מי כעמך ישראל!
***
ממש התרגשתי! אשרייך!!
***
סיפור יפה ומשמח! יישר כח!
***
באמת סיפור מתוק שמשאיר טעם טוב בפה…
***
להגיד לך? ?!!! איזה אומץ!!! גיבורה ממש!!! הלוואי שגם אני אגיע לדרגה שלך!
אשריך בעולם הזה ובעולם הבא! אמן
***
מחזק ביותר!!! איזה אומץ! יישר כח! ה' ישלם שכרך!
***
ועכשיו הסיפור של השבוע – אני עם דמעות – איזה עוצמה.
***
צמרמורות!!! אם היינו יודעים כמה מעשים שיכולנו לעשות לא נעשו והיו יכולים לגרום לכאלה דברים טובים!!!
***
מיוחד! מרגש מאד
***
איזה סיפור מתוק, התרגשתי.
***
מרגש מאד! תודה
***
מיוחד!! אשריך שזכית וזיכית!
***
מרגש!! אשריך
***
מתוקה ומקסימה! סיפור מרענן
***
סיפור מרגש! נפלא לראות את המגוון שלכן!!!
***
יוו, סיפור מתוק מדבש!
***
תודה רבה! כאלו סיפורים אני אוהבת, שיש בהם התגברות, והליכה עם התורה בלי פשרות, ואפילו זוכים לראות את הפירות המתוקים
***
איזו אישה מתוקה שאת!!! עושה טוב לשמוע כאלו סיפורים.
***
סיפור אכן מתוק ומלמד הרבה, גם על המנהלת שנראית רחוקה והיא כנראה לא כל כך…
***
אומץץץ!! זה מה שיש לי לומר. כל הכבוד!!! גאוות יחידה ולעשות את זה בדרך יפה…
***
חזק!!!
***
איזו גדולה!!! כל הכבוד!! אשרייך!
***
יפה מאד מאד! חיזקי ואימצי! לא קל לקבל אומץ, אשריך שזכית ושזכית גם למשוב
***
מתוק! מתוק! הרבה יותר משוקולד. הרבה נחת מהמתוקונת שלך
***
סיפור מבורך!
***
סיפור מתוק ויפה! תודה לשולחת ולעורכת:)
***
איזה אומץ! רק מי שנמצא בכאלו מקומות מבינה שזה באמת אומץ! כל הכבוד!!!
***
וואו, אני גם עובדת בצוות מעורב, משתדלת מאד שלא להיתקל בעניני דינים, מדהים לראות שאולי הן פשוט יודעות במה מדובר! תודה
***
איזה אומץ מיוחד כל הכבוד! קיבלת ממש שוקולד מהשמים. התרגשתי
***
וואו וואו! כל הכבוד על האומץ! וכ"כ יפה לראות את עמ"י במיטבו
***
איזה סיפור מתוק!!!!!!!
***
סתם בקשר למי ששאלה מתי אפשר לקרוא- בדקתי שלוקח לי טיפה יותר מ10 דקות בקריאה מהירה.. (אני קוראת ממש מהר) שווה לי גם לעצור את ה"טיימר" של העבודה, בשביל לקרוא את שמורה, זה ממש משיב נפש!
***