כיכר היונים

סיפור אישי

מתנה טובה? מתנה מצוינת!

תודה רבה על ימי ההשתלמות שארגנתם לנו, הגעתי בגלל הנושא המקצועי שהיה חשוב לי להשתלם בו ובאוירה 'שמורה', וגם… גם בגלל ההנאה, אוירת הביחד והפינוקים.

א-ב-ל…

ידעתי שאני לא אוכל לפרגן לעצמי את הכל.

יש לי חמישה ילדים קטנים, אמא שבעצמה עובדת במשרה תובענית ומאחר ואני הקטנה בבית, אין לי מאגר של ביביסיטריות במלאי…

בעלי ב"ה שקוע בלימוד, ואני יודעת שיציאה שלי בהכרח תשבש משהו במערכות. אני רוצה להדגיש, שגם אני מידי פעם יוצאת לחופש, ואני בהחלט מכירה בעובדה שאנחנו צריכות להקל על עצמינו ולפרגן את הפינוקים הקטנים על הדרך…

רק מה… הפעם, לא הרגשתי שזה מה שהייתי צריכה… יצאתי לא מזמן לנופש אחר ולא הרגשתי שהתאווררות משמעותית כזו באמת נחוצה לי.

עם כל זאת נופש הוא תמיד דבר מזמין ותוכניות הערב שלכן קרצו לי בהחלט….אבל עדיין לא הייתי שלמה עם היציאה.

לקח לי יומיים שלושה להרהר בדבר והחלטתי ש… כן, אני חוזרת מיד בסוף הקורס עצמו.

ברקע נשמעה המולה בריאה של נשים נהנות, צחוק, כיף וחוויה…

ואני עמדתי בחוץ והמתנתי להסעה שתגיע.

בצהרים איכשהו, בעומס היומי, בכלל לא הצלחתי לחשוב על כלום. אבל, בערב, ככה כשהכל היה שקט ואני תליתי לי כביסה על החבל, הרגשתי צביטה קטנה של… של… של מה בדיוק? לא יודעת, אולי קנאה? אולי החמצה? אולי סתם עיפות….

ואז סיימתי במרפסת השירות ונכנסתי לכיוון הסלון.

מהחדר בקעה מנגינה עריבה. מנגינה הכי ענוגה, הכי רכה, הכי מלטפת שיש…

מנגינה של בני הקטן לומד עם בעלי, יחד מנגנים את הסוגיה הראשונה בגמרא….

ופתאום, דווקא מתוך המקום ההוא בלב, הרגשתי איך האושר מציף אותי.

אני יודעת שלתנאים שלי הפעם, לא התאימה יציאה בת יומיים!

אני יודעת שלו לא הייתי בבית, לו לא הייתי מגישה היום ארוחת ערב, לו לא הייתי משכיבה ילדים, לו לא הייתי מארגנת את הבית… הערב הזה היה נראה אחרת.

עמדתי שם רגע מאחורי הדלת. הפלגתי בדמיוני אל הנשים היושבות על שפת הים ועורגות בשירתן לחיבור אלוקי טהור. נשמתי עמוק וחזרתי להתרפק אל המנגינה המופלאה שבקן האישי שלי.

הקשבתי רגע,

והרגשתי,

שאני שמחה בשבילן…

שמחה בשבילן.

ו… מאושרת…

בשבילנו!

כשהכל היה שקט ואני תליתי לי כביסה על החבל, הרגשתי צביטה קטנה של... של... של מה בדיוק? לא יודעת, אולי קנאה? אולי החמצה? אולי סתם עיפות.... ואז סיימתי במרפסת השירות ונכנסתי לכיוון הסלון.

תגובות השמורות לסיפור

שווה אפילו בשביל מעשה אחד

תודה ששיתפת, ריגש אותי מאוד, העלה לי דמעות, ופי לחש תפילה, שאזכה אני וכל הממתינות, לשמוע בקרוב ניגונים כאלו…

אני חייבת לשתף שאותי באופן אישי סיפורי החיזוק, יחד עם הנשיקות מה' שהגיעו בסמוך (ואולי לאו דווקא בגלל החיזוק במדובר) מאוד מחזקים באופן מעשי!!! וממש לא גורמים לי לצפות לתמורה כלשהי, זה פשוט מחזק בי את  הידיעה מהו רצון ה'!

זאת אומרת שכשקראתי את הסיפורים, מיד עשיתי מעשים מהותיים מאוד להתקדם ולשפר, שידעתי לעלי לעשותם והיה לי קשה קודם. (לדוגמה-הסרתי מינוי מתפוצות מסוימות).השטן כל כך מבלבל. שכל שיתוף כזה, מעלה בי את ההבנה שזה רצון ה', ושלא נפסיד מזה.

למרות שאנו לא יודעים חשבונות שמיים. בכל מקרה, "פרסום הנס" מעל במת השמורה, יוצר עוד מעשים טובים האהובים על הקב"ה, גם אם הנס לא הגיע בעקבות/בגלל…

אשמח מאוד לפרסום תגובתי, ואשמח אם תמשיכו לשלוח סיפורים כאלו.

לעניות דעתי, זה שווה רק בשביל מעשה אחד של קידוש שם שמיים שיקרה בעקבות קריאת הניסים הללו!

תודה ענקית על כל המפעל האדיר הזה!!

איזה אושר

חזק !!!

מרגש ממש !!!!!

נהניתי שציינת את האושר הגדול בסוף ..

כי היום מאוד אופנתי להגיד שאנחנו , הנשים "מקריבות " למען התורה …

אבל את האמת שמי שזוכה להרגיש את המתיקות בנתינה למען התורה , לעולם לא ירגיש קרבן …

וזה אושר גדול .. אינסופי והכי נצחי שיש !

אשרייך ..

זה שווה

מרגש וכל הכבוד לך !!!

מאד מחזק והלואי ותמיד נעמוד בסוג הניסיונות האלו…

אולי באמת צריך עוד סיפורים מחזקים בנושא השה- שווי המאמץ הגדול מאד מבחינתו איך הוא שווה אפילו רק דקות של לימוד תורה

שייך לכולנו

סיפור מדהים ושייך לכל אחת.

כי כמעט לכולם יש את ההתלבטות הזו.

רק שלא כולם מקבלים מיד ובאופן מוחשי את השכר.

קרוב אליך

צמרמורת..

זה רק מראה שלפעמים לא צריך לנסוע רחוק כדי לקבל קרבת אלוקים… בפיך ובלבבך לעשותו

זכית

וואו!!!!

כ"כ נכון,

היה לי גם פעם ניסיון דומה….

לא תמיד זוכים להרגיש את העונג בו בזמן!

אשריך שזכית!!!!

קול פנימי

ואווו!!! כמה הקשבה פנימית ואמיתית נדרשת כדי להחליט כאלו החלטות!

אשרייך! איזו אישה גדולה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.