אני יכולה לספר שאני עצמי עשיתי פאה השבוע בכוונה אצל פאנית שלא עושה לייס שקוף, גם כדי לחזק את ידיה, וגם כי אני יודעת שבתחום הפאות שנראות פאות היא בודאי מבינה!!! זה פשוט ענף אחר של ייצור!!! אשריך שברגע הנכון עלית על הרכבת הנכונה… ואיחוליי להרבה הצלחה!!!!
***
ראיתי ברשימת הפאניות את אחותי ששואלת כל שאלה על הפאות את הרב גואלמן, אז דיברתי איתה על זה שהיא ברשימה והיא אמרה לי ככה: "ברור! אני גם לא אוכלת חזיר… הרב גואלמן אמר לי שזה אותו דבר…" אלו המילים שלו, למי שלא הבינה עד כמה זה חמור… מפחיד.
***
וואו!!! אחד הנושאים! אלופה! תודה שהבאתם את זה לכאן. הזדעדעתי שהלייס נכנס לסמינרים והזדחל לי פחד ללב שהצניעות הבסיסית נפרצת עד כדי כך! זה כ"כ מסוכן לעם ישראל! עכשיו יש למירי עוד מלא זכויות של חיזוק הרבה מעבר למה שהיא תכננה בהכרזה שלה… חזק חזק ונחזק!
***
היי, מירי אני מעריצה אותך כ"כ!!! עשית משהו גדול – ענק! חברות אני ממליצה על מירי ממש! עשיתי אצלה פאה לפני תקופה ומה אני אגיד לכן? התפעלתי ממש! השירות שלך פצצה, הוצאת לי פאה בדיוק לפי החלומות שלי! וכמובן עם דיוק ועמידה על ההלכות בצורה כ"כ יפה ומכבדת!
***
טוב אצלינו בכלל לא הולכים עם פאות אבל נפעמתי לראות כי יש גם פאניות הנלחמות למרות הכל שכן יבחינו שזה פאה ולא השיער חלילה. ועמך כולם צדיקים- תזכו למצוות
***
רק לייס אסור? בספר הלבוש כהלכתו יש עוד כמה גדרים למשל שהשיער לא התנופף ברוח,, כתוב גם שהשיער לא יהיה מבריק… אם יש לכם איך לעזור בעניין נשמח מאוד
***
אני פאנית בבני ברק, ב"ה אני לא מוכרת פאות ארוכות או לייס, והרבה לקוחות שלי שאלו אותי למה לא כתבו אותך בשמורה….. יישר כוח ותראו כמה קידוש ד יש בכל סיפור שכתוב אצלכם.
***
מאיפה הרשימה? יש גם: מירי שכטר ריקי כהן מרים רוטנברג ועוד.. חבל שאתן לא מפרסמות את כולן. (מערכת המודיע פירסמה רשימה הרבה יותר ארוכה… כדאי לברר! יש עוד הרבה פאניות מקפידות על הלכה!) וכל הכבוד על מה שכן!
***
סיפור מרגש ממש, מסירות נפש, איזה כנות ואומץ אשרייך!! אני מקנאה בך! תופעת הלייס היא פשוט נוראית ומכשילה, ומלמדת עד כמה היצה"ר אורב לנו בפינה ומנסה בכל כוחו להכשיל.
***
הרשימה של הפאניות חלקית מאד ב"ה. זו רשימה של פאניות מעיר מסוימת בלבד? אם כן, תציינו. חבל, זה מוריד פאניות כשרות וישרות מהרשימה באופן אוטומטי… אני אישית מכירה בבני ברק את מירי לרנר, מירי כהן ואני בטוחה שיש עוד רבות וטובות. תודה!
***
שלום לשמורה היקרה! לתשומת ליבכם- המון אדמורי"ים חסידיים יצאו בקריאה חד משמעית לחתום על טופס ביטול מותנה, כדאי לברר.
***
כל הכבוד והלוואי שיצטרפו בזכותך עוד פאניות! גם אני משתדלת אפילו לסרק את הפאה רק אצל פאניות שלא מוכרות פאות לייס חלילה! בטוחה שהסיפור יעורר התעוררות גדולה ואין ספק שמלעמוד על העקרונות שלנו זה רק מוריד שפע מלמעלה! יישר כח!
***
לפאנית היקרה! התרגשתי מאוד לקרוא את מה שסיפרת. זהו אכן ניסיון לא קל לפחות לי…אבל את כעסק, זה ממש קשה! מחזקת את ידיך ומאחלת שתראי רק ברכה! נ.ב אם יש לכם דעות של רבנים או מכתבים שמדברים על הנושא הזה, אני אשמח לקבל.
***
תודה רבה על כל המדורים אני ממש נהנית להיות חלק משמורה. הרשימה נראית לי לא מעודכנת – ייתכן לשני הכיוונים, אשמח שיבררו את הענין יותר לעומק ואחרות לא תכשלנה. תודה רבה!!!
***
סליחה שאני שואלת – עם כל הכבוד וההערכה על הגבורה הנפלאה – באמת רק פאת לייס זה מה שנוגד את ההלכה ואת הרעיון והרגש שבכיסוי ראש? יש עוד מכשולות רבים..
***
וואו דבר ראשון כל הכבוד לך שאת מקפידה על גדרי ההלכה זה באמת מאוד לא פשוט…. ותודה נוספת לשמורה על הרשימה של הפאניות. אמנם עדיין לא זכיתי להתארס אבל אני בטוחה שבעז"ה זה יעזור לי מאוד!!
***
שלום, ראיתי את רשימת הפאניות. לפי דעתי זו רשימה חלקית בלבד. אולי זו רשימה של פאניות מירושלים? אני בבני ברק ולא ראיתי את הפאנית שלי ברשימה. אסתי ברגשטיין. תודה על הכל!
***
כל הכבוד לך על האומץ והיכולת לעמוד מול הרוח הסוחפת שנושבת… ה' הטוב ישלח לך סיעתא דשמיא רבה. אני בטוחה שהרבה נשים "שמורות" מעדיפות ללכת לפאנית כמוך!!! תצליחי.
***
הלכתי לבקר שכנה צעירה אחרי לידה, עם פאת לייס (מזעזע לראות את זה…), הבת שלי בת 4.5 שאלה אותי אחרי מס' ימים איך לפלונית יש תינוק אם אין לה מטפחת או פאה… עצוב.
***
אני פשוט מעריכה את כל הפאניות האלו-מוסרות את הנפש!! כל הדור תלוי בהם-וראה בך ערוות דבר ושב מאחריך זה כל כך לא צנוע הפאות האלו!! תמשיכו ואולי נצליח לעשות מהפכה!
***
מבקשת להוסיף לרשימת הפאניות את הפאנית המקסימה שלי: לאה ויינר ממודיעין עילית 0527131500 מקצועית נעימה ואכפתית מסרקת ומוכרת רק פאות כשרות ע"פ ההלכה.
***
כל הכבוד!!!! כל הכבוד!!! סוף סוף מישהו הרים את הכפפה בגאון ובצורה פומבית הראויה לשמה!!! וכל הכבוד לפאניות שדואגות להמשך כלל ישראל!!! אשריכן!!!
***
בס"ד שלום, אשמח לחזק את ידיה ולהצטרף למעגל הלקוחות. היכן מירי קנר מקבלת? מה הטלפון שלה? תודה
***
מרגש ביותר!! רק עם שיתוף פעולה פורה של כל הצדדים, נוכל בעזרת ה' לשמור על מחנה שמור וטהור!! המון הצלחה
***
תודה תודה תודה! אני רוצה לשפץ את הפאה שלי, וכל הזמן מתלבטת איך לבדוק האם הפאנית שלי עושה על פי גדרי ההלכה או לא.
***
תודה על השיתוף!!! וכל הכבוד!!!! מברכת אותך שתזכי להמשיך ולקדש שם שמיים עם כיסוי ראש מלא, ולזכות בזה עוד המון נשים!!!
***
איזה יופי של סיפור!!! לא יודעת מה זה פאת לייס כי אני כבר "אובר מודל"….. אבל בהחלט מבינה שזה קרב קשה… אלופה שפרשת מהמרוץ!!
***
כמה מרגש באמת נושא כאוב נגעת לליבי בסיפור שלך מחזקת את ידיך ואת כל הנשים שעומדות בגבורה ובוחרות בטוב באמיתי!
***
רק לחזק את ידיה!! אנחנו לא באמת מבינות עד כמה זה קשה אבל לקום מול הגל- ולא באופן פרטני זה עוצמה אדירה! אשריה
***
מירי קנר, יישר כוחך! חזקי ואמצי! אשרייך! שה' יתן לך תמיד פרנסה כשרה וישרה ברווח בלי שתצא תקלה מתחת ידיך.
***
וואו, מטלטל. אשרייך גורם לי לחשוב שאולי כן יש סיכוי שיום אחד (כשאתחתן סוף סוף) תהיה לי פאה צנועה
בקצרצרה
תמסרו למירי כל הכבוד והרבה הצלחה התענגתי לקרוא ולחשוב על מי שמאחורי.. חברתה לסמינר..
***
מהיכרות אישית עם מירי, היא מוציאה פאות יפיפיות ודואגת שגם הקב"ה וגם הלקוחה יהיו מרוצים!
***
מרגש ומחזק!!! בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכותן עתידין להיגאל. חזק וברוך!!!
***
כל הכבוד שהעליתן את הנושא החשוב הזה!!!!!!!!!!!!! זה נותן הרבה כח לעמוד מול הפיתויים
***
נראה לי יש הרבה יותר פיאניות ממה שברשימה. זכור לי ש"קראט" פרסמו כל פעם פיאניות
***
ישר כח לפאניות האלו. בטוחה שזה ניסיון שלא היה באף דור! תחזיקו חזק הלאה, בשבילנו!!
***
אני חושבת שכל רשימת הפאניות הן ירושלמיות. אולי תפרסמו גם בערים אחרות?
***
מה שיפה ברשימה של הפאניות שכולן עם מס' טלפון כשר. זה הולך ביחד…
***
אשריך! איזה יופי! כל הכבוד לך! חיזקת אותי מאוד!!!
***
תודה. איך אפשר להצטרף לרשימת הפאניות שלא מוכרות לייס?
***
תוכלו לשלוח רשימה של פאניות גם בבני ברק? תודה.
***
חזקי ואמצי ולוואי שפאניות נוספות ילכו איתך
***
וואווו מחזק ומרגש!! אשריך מירי!!!
***
וואו, סיפור חזק ומחזק!
***
תודה על השיתוף! מחזק מאוד!!
***
מרגש במיוחד חיזקת ממש!!
***
סוף סוף אמת!!!!!!!!
***
מרגש מאד! אשריך!!!
***
מרגש ממש!!