חזק!
כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל.
שלום,
אף פעם לא יצא לי להגיב לכם, אבל השבוע הרגשתי אני חייבת.
גם לי הייתה שאלה לגבי מקום עבודה חדש, יותר נכון 2 מקומות עבודה- למה עדיף ללכת והתשובה של הרב זילברשטיין הייתה לנו מפתיע ברמות!! בכיוון שכלל לא חשבנו!
וברור ש"כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל" יש לנו על מי לסמוך, הכי קל ללכת ולשאול…
כל שאלה שיש לי גם עכשיו בתוך מקום העבודה החדש, בעלי הולך אליו
ממליצה לכל מי שמתלבטת על מקום עבודה לשאול את הרב זילברשטיין (אני לא מקבלת אחוזים ;) )
יישר כח עצום ותודה
יום טוב
אני התחלתי מקום חדש בלי לבדוק בפועל מי הצוות, אם הייתי בודקת,לא הייתי הולכת.וכעת לעזוב זה מסובך יותר….
כל הכבוד לך שהלכת לשאול,
אכן, אין כמו התרשמות אישית של ההורים/הבעל ממקום עבודה חדש.
וגם בשבילך, לבוא לרחרח ולבדוק מקום חדש מקרוב זה חשוב מאד,
אני התחלתי מקום חדש בלי לבדוק בפועל מי הצוות, אם הייתי בודקת,לא הייתי הולכת.וכעת לעזוב זה מסובך יותר….
הסיפור הגיע כ"כ בזמן!
בעוד אני מתחבטת עם עצמי מה לעשות במקרה שלי באת ופתחת לי את העיניים
אני עובדת חדשה … ממש… כמה ימים
כשאני העובדת הנשואה החרדית היחידה בחברה. ובדגש על הנשואה חרדית , כי יש עוד כמה בחורות חרדיות.. ודתיות .
בישיבת צוות הראשונה הרגשתי שתהום פעורה ביני לבינן.. וכמו שאמרת זו חברה שבשום סיטואציה אחרת לא הייתי מתיישבת איתם לשיחה ובטח שלא לבלות איתם חצי מהיום שלי…!
ועכשיו כשהודיעו על ערב צוות (לנשים בלבד…מה הבעיה?) באיזשהו מקום בילוי ,די מפוקפק,
פתאום הגיע הסיפור שלך..
תבורכי על התזמון… נתת לי השראה!
הלוואי ונזכה לעשות בעז"ה החלטות נכונות!!
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.
לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.