תגובות לסיפור שלישי האחרון

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
נשיקות

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
בסתר המדרגה

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
תשקיעו. אל תשקיעו

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
בחיים

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
מס והכנסה

שלום שלום שלום שלום
זה התקציר
זה התקציר
זה התקציר
שבט תש"פ

מרגישה שזה מחליש אותך?
את מרגישה שזה עושה לך "לא טוב" (רוחנית, עסקינן) כשמסביבך יש הסתרה גדולה כל כך? קשה לך עם המציאות הזו שאנו נדרשות להתחכך עם כל כך הרבה רוח זרה לנו? ואולי מידי פעם את חשה (וכך גם משתקף מתגובות שונות) שלפעמים, אפילו סיפורים ודוגמאות מחיי יומיום של 'שמורות' אחרות, מערער אצלך משהו מהקדושה ומהטוהר […]