סיפור מרגש במיוחד! ריגשת עד דמעות ממש ובלי מליצה. איזו אמונה, איזה בטחון, אמונת חכמים ו-הכל! שלמות בעבודת השם, ובלעשות רצונו בלבב שלם!!! הסיפור המיוחד תפס אותי ממש בסיטואציה דומה. אשריך שחיזקת ונתת כוח! "נשים במאי זכין??? משלחות את בעליהן"- גם כשקשה…
***
סיפור מאוד יפה, שממש נגע לליבי וריגש אותי! ראויים להערכה רבה אנשים שחיים מתוך אמונה גם בלי שיבטיחו להם מופתים בסוף כל סיפור!! אך ודאי שזה ג"כ מחזק באמונה- לראות את הנס שבסוף. תמשיכו לשלוח עוד סיפורים כאלה יפים ומחזקים! תודה רבה!!
***
מהממת אחת!! נפלאות דרכי השם– רק תראי כמה חשוב לריבונו של עולם – לימוד התורה של בעלך… עד כמה הוא מייקר את המאמצים שלו ו– שלך!! המשיכו להרוות אותו בנחת!!! תרוויחו מזה ובגדול:) ראית? הוא יודע לשלם…!!!
***
מרגשת! איזה כיף לשמוע סיפור מהצד של הכוללים, הרי בשביל מה אנחנו בכלל באות לעבודה… וסתם בשביל לשמח אותך- הבנתי שהולכת להיות העלאה נחמדה גם בדתות, ד"ש מתוק מהשמים לאברכים שממשיכים ללמוד למרות יוקר המחיה.
***
וואו סיפור כ"כ מרגש, פשוט דרישת שלום ונשיקה ענקית מה' בזמנים כאלה, שהלחץ הכלכלי דוחק ונושף ולפעמים עלול לערער את כל היסודות שלנו, להיות דבקים במטרה זה לא פשוט!! אשרייך!!! ושזכות התורה תעמוד לך!
***
וואו, מרגש מאד!! כ"כ יפה לראות את זה בעיניים כמה אין קשר בין השתדלות לתוצאה. אנחנו חייבים לעשות השתדלות, וכאן באמת שאלתם רב שהנחה אתכם כיצד לנהוג, והתוצאה בידי שמים… מחזק מאד! תודה!!
***
מרגש!!!!!!!!!!!! גם אני באותה משבצת וכמה שקשה ולא קל בכלל – זוכים לסיעתא דשמיא וניסים גלויים!!!! לפעמים רק צריך לפקוח עינים ולראות!!!!!! ואגב, תורה מתוך הדחק – זו מעלה עצומה!!!!!!
***
מדהים! לא יאומן! סיפור מחזק ומרגש ביותר, ככה לראות את השכר בעיניים! תמיד צריך להתחזק בביטחון, אבל כזה סיפור גם מעודד ונותן כח להתחזק, תודה!
***
כמה מתוק, תודה על השיתוף! כאשת חבר בעצמי, הסיפור מחזק מאוד, מפתיע ולא מפתיע, למה? איך כתבת?! יש מי שכן מחלק כסף בלי שיבקשו!!! עמדו לי ממש דמעות בעיניים מרוב התרגשות ברכה והצלחה!
***
מרגש!! כתיבה כ"כ יפה ונוגעת– סיפור מתוק ונקי של בית של תורה, של חיזוק באמונה, סיפור המבטא את האור שכאן ולא את החושך ששם– יישר כח, לכל אישי לשלישי!! מחכה במיוחד.
***
מרגש ממש, חשוב לי לחדד שזה לא הוראה כוללת. בעלי רצה לעבור לכויילל עם רמה גבוהה ומעט מלגה- ואמרו לו את ההפך, צריך גם לקחת בחשבון את הכסף. אשרי מי שיכול ומצליח בידו…
***
זה מדהים, לצערי אני כבר מזמן לא שומעת/ קוראת בנושאים אילו, ופתאום תוך כדי עבודה לקבל כזה מייל ממלא שעולה לראש מידי פעם…… אני מצומררת ממש.
***
וואו- ממש חיזקת אותי, כי את האמת אני גם חשבתי לבקש את זה מבעלי, וחיזקת אותי שלא כדאי בשביל כסף לעבור לחפש מקום חדש.. תודה רבה על החיזוק!!!
***
ואו! מרגש, מפעים, מחזק!! אני קוראת את הסיפור הזה באווירה שאופפת ומשדרת לחץ כלכלי באופק.. קיבלתי כוחות מחודשים! יישר כוח, תודה רבה!
***
מהמםם.. יאו! פשוט מחזק החיזוקים האלו על הדרך, לזכור באמת מה העיקר ומי זן ומפרנס, ולא צריך את עזרתינו כל עוד אנחנו עושים רצונו
***
חיוב דאורייתא מאד מאד מחזק!!! ומלמד אותנו רק להאמין ולבטוח במי שהוא כל יכול שהוא זן ומפרנס לכל. ולא אף אחד אחר.
***
סיפור מתוק מדבש!:) מהסוג סיפורים שקורים הרבה ורק צריך לפקוח את העיניים להנות מהם ולהתחזק בהשגחתו הפרטית. תודות!
***
מדהים!! מרגש ומחזק ביותר.. הסיפורים נותנים זריקת בטחון ואהבת תורה. אהבת דרך ד' ורצון לעשות רצונו. תודה!!!!
***
הלוואי שכל הבעלים היו יושבים ברצינות ולומדים. אלו שזכו- תעריכו את מה שיש לכן, תגידו תודה כל יום, זה לא מובן מאליו!!:)
***
וואו איזה סיפור מרגש!!!!! ממש מתאים לימים האלו!! חיזקת אותי ואת כולם!!!
***
כל הכבוד!!! מלאת ביטחון ואמונה. חיזקת אותי מאוד!!!! אשריך……….
***
איזה מדהימה את! אני עם צמרמורות! מגיע לך את כל הטובות שבעולם! (כי התורה כוללת…)
***
מחזק מאד!! אשמח לקבל את המספר של קו "השגחה פרטית"… אם אפשרי תודה רבה!!
***
וואו, סיפור ענק עם מסר חזק של אמונה וביטחון התרגשתי לקרוא, דמעות בעיניים.
***
עשית לי צמרמורת, פעם ראשונה שאני מגיבה, כמה חיזקת אותי!!!!!
***
וואוו חיזק ממש!!!! מעודד ומחזק לראות שהשם עוזר ללומדי התורה
***
מרגש… אני עם דמעות בעיניים…. אשרייך… סיפור מתוק מדבש
***
וואו מחזק מאוד!!!!! אשריך על האמונה החזקה בבורא עולם
***
איזו חמודה!! מלאת מתיקות! שתזכו עוד ועוד עד 120!!!
***
סיפור מחזק מאוד! אשרייך שהתגלגלה הזכות לידייך!!
***
תודה, כל כך מחזק! מה המספר של קו השגחה פרטית? (תגובת שמורה: אם יש למישהי את המספר, נשמח לקבל ולפרסם בקובץ הבא בעז"ה)
***
וואוו הצטמררתי!!! -עוד לפני ההפי אנד:)
***
בזכות האמונה החזקה שלך מה שמגיע מגיע
***
וואו! מחזק ממש! פשוט נשיקה מתוקה מה'
***
תודה על החיזוק הנכון במקום הנכון!!!
***
איזה סיפור מיוחד, ומרגש!!!
***
ואווו מדהים!!!!
***
מחזק מאודדדד