כיכר היונים

סיפור אישי

תגובות לסיפור גזירה משמים

אני עולה במדרגות, מחשבנת מה נשאר לי להכין לסעודות ראש השנה, ונוקשת בהתנשפות על דלת הפאנית.

הנה עוד וי לרשימת ההספקים, הפאה מסורקת לחג.

התישבתי על כיסא המלכות מול פני המראה הנוצצת, לטאצ' אחרון לסרוק.

הי, זו לא הפאה שלי!!

הפאנית איבדה לרגע משיווי משקלה לשמע הקריאה הנחרצת שלי, ומיהרה להביט בשקית בה הגיעה הפאה – רגע, זו לא השקית שלך?

כן, זו היתה השקית שלי, אבל זאת לא הפאה שלי, חד וחלק וגלי.

הפאנית, שמכירה אותי היטב, ומזהה אותי הכי טוב דרך הפאה, הסכימה איתי בתדהמה מוחלטת, זו אכן לא הפאה שלך… איך זה יכול להיות? בחיים לא קרה לה דבר כזה!

אחרי כמה דקות של הלם, ונסיון להבין את סדר התרחשות המאורע החל משלשום בערב בו נכנסה הפאה לערימה הממתינה לחפיפה וסירוק, התבררה התעלומה…

אמא שלי הצדיקה קיצרה לי את הדרך ואספה את הפאה שלי יחד עם שלה. את שלה היא ביקשה לגזור ולעצב מחדש, ובטעות גמורה השינוי בוצע על הפאה ש-ל-י-!, שהגיעה באותה חבילה… היה רשום שם וטלפון ולמרות זאת… היתה טעות.

הפאה הדי חדשה והיקרה. אוהו יקרה, כמה זמן חסכתי בשבילה… ועכשיו היא גזורה…

ואת הנעשה אין להשיב.

אני ממש מתביישת לספר שהפאה השבתית שלי גבולית על האורך… איכשהו היצר הרע הדחיק לי את המצפון עם תירוצים שאני במילא כמעט לא יוצאת בשבת מהבית… ולחתונות? אז הוא החליף תקליט ש"לא צריך לחפור".

הפאנית באמת אמרה לי, לא ממש דוגרי אבל קיבלתי מוסר עקיף חזק, שהיא מאד התפלאה איך אמא שלי קנתה פאה באורך הזה… לא מתאים לרבנית X.

לא יודעת איך הייתי מקבלת את המצב הזה, נזכרתי בסיפורי הצניעות המחזקים ששלחתם ביום שלישי הקודם. אז עכשיו אני שמחה עם הפאה בעיצוב החדש, במראה הצנוע.

לקצר את הפאה לא היה סעיף ברשימת הקבלות שלי לראש השנה תשפ"ב…

אבל כנראה שגרעיני חיזוק נשתלו בליבי, כשקראתי את הסיפורים בשבוע שעבר, וה' שלח לי מתנה שסללה לי את הדרך להגיע ליום הדין ראויה יותר.

תגידו אתם, זה לא "גזירה" משמים? 🙂

גמר חתימה טובה!

תגובות השמורות לסיפור

הבהרה משמורה למגיבות רבות וחשובות:

במערכת התקבלה החלטה שלא להיכנס בשום צורה לדיון על עצם חבישת פאה לעומת מטפחת.

נושא זה נידון בהלכה בין גדולי הדור, וכל אחת נוהגת כמקובל במשפחתה מימים ימימה, ויש לה על מי שתסמוך. בוודאי אין זה מתפקידנו להכריע או לצדד באחת השיטות.

מה כן מתפקידנו? נשאר לנו תפקיד עצום.. לכל אחת ואחת בכל מגזר ושיטה… החובה לחדד את ההרגשים, לעמוד על המשמר ולדייק את הגדרים מול הניסיונות המתחדשים לבקרים מוטלת לעולם על כל אישה ואישה. בינה לבין המראה.. בינה לבין בוראה..

יש לנו את זה "בעצמות" מרגע היצירה, ובגלל גודל הניסיון אנחנו צריכות שוב ושוב חיזוק ותזכורת מהם האמצעים ומהי המטרה… היי צנועה!

התישבתי על כיסא המלכות מול פני המראה הנוצצת, לטאצ' אחרון לסרוק. הי, זו לא הפאה שלי!! הפאנית איבדה לרגע משיווי משקלה לשמע הקריאה הנחרצת שלי, ומיהרה להביט בשקית בה הגיעה הפאה – רגע, זו לא השקית שלך? כן, זו היתה השקית שלי, אבל זאת לא הפאה שלי, חד וחלק וגלי.

תגובות השמורות לסיפור

לא הכוונה הלכתית אלא מבט מחדש ומעמיק על כיסוי הראש!

לגבי פאות, היה כנס בערב יום כיפור בנושא (שהועלה גם בקו השמועה). מרתק ומחכים! לא הכוונה הלכתית אלא מבט מחדש ומעמיק על כיסוי הראש!

וכן רציתי לציין שישנו קו נוסף של הלכות צניעות שאני יותר התחברתי אליו : 02-5495372 הסיסמא כשנכנסים לראשונה לקו היא 6666. הקו בהכוונת הרב ישראל גנס שליט"א והרב משה שאול קליין שליט"א.

שנזכה לעשות נחת ליוצרנו ולקרב את הגאולה!

הצניעות היא המפתח לשמור עלינו

סיפור הגזירה מדהים!! בעיקר ריגש אותי שהצליחה הכותבת לקבל את רצון ד' בהכנעה. זה מאוד קשה. כולנו יודעים מה העלויות של פאות בימינו. ובפרט שלקחה את המאורע לכיוון חיובי וטוב. בטוחה שיהיה לה לזכות גדולה!!

נושא הצניעות הוא לגמרי 'מאסט' בקהילת השמורות וטוב שעוררתן אותו. שהרי הצניעות היא המפתח לשמור עלינו. אוי ואבוי לאן מגיע מי שלא. כמו כן אני שמחה שהעליתן את המודעות לפאות. אני מסכימה שזו קטסטרופה!!

גמר חתימה טובה, ויישר כח גדול לכל העוסקות במלאכת הקודש של השמורה.

כל התגובות מכלל הנשים בעניני צניעות פשוט הדהימו אותי.

מדהים!! מרשים!! אין לי מילים!! איזה צעד נפלא ו…קשה! אני ממש מקנאה בכותבת והזכויות שלה ליום הדין.

גם כל התגובות מכלל הנשים בעניני צניעות פשוט הדהימו אותי. מתפללת שכל הכוונות הטובות וכל הקבלות המיוחדות יעשו רעש בשמים ויביאו גאולה וישועה לעם ישראל!

בינתיים – יש למישהי רעיון איך להשפיע על כלל הציבור בענין?? אם המוכרות/פאניות מביאות מה שהקונות מבקשות, אז למה שלא נבקש שינוי?? נו, בנות…

כמה בתוכך יש לך את הרצון הזה

מרגש עד דמעות!!! ממש סיפור מרגש!!! כל הכבוד על העוצמות לקבל באהבה "גזירת" שמים!

זה רק מראה כמה בתוכך יש לך את הרצון הזה, שהפאה תהיה צנועה, אמנם כלפי חוץ זה קשה כי יש יצה"ר שמתעתע, אבל כשקורה מקרה כזה, זה מראה מה יש לנו מתחת לכל הציפויים. את האמת והרצון לעשות רצון ה'!!

חזקי ואמצי!! מעריכה אותך מאד!!

בקצרה

אני כל כך מופתעת מהסיפור שזה פעם ראשונה שאני מגיבה. במקום להתאכזב, לכעוס להאשים – לקחת את זה למקום כל כך מעצים, ועוד להודות על זה – אישה מדהימה!!! עוד לא פגשתי בעולם הזה כאלו אנשים – זה עדיין נראה לי רק מהסיפורים:)
***

א-מ-א-ל-ה-!!! כולי מטולטלת מהניסיון המפחיד שאת עמדת בו בצורה נוראית. אולי זה נשמע קצת טיפשי ככה לומר על פאה, כולה פאה. אבל ממש לא, זה המראה של זה בעצם – את! וככה, את מקבלת באהבה את הניסיון…. לימדת אותי קצת פרופורציות בחיים….. תודה! ‫

***

סיפור יפה מאודד, יש לך הרבה שכר, ואני חושבת שפשוט גלגלו לידייך זכות כי את זכאית! מאחלת לך מלב מעריך ואוהב שתמשיכי לזכות את הרבים!
***

הזוי הסיפור! מעריכה מאד מאד את המספרת שבמקום להתעצבן ולראות בזה עוול – התעלתה ממש ובחרה לשמוח ולקבל שזה רצון ה', אשריך! שנלמד ממך!

***

צמרמורת! הלוואי ונזכה לסיעתא דשמיא בכל התחומים הטעונים שיפור, ויותר מזה- שנדע להוקיר וליקר את העזרה השמימית… גמר חתימה טובה, ותודה ענקית על השנה החולפת ומעבר!

***

אהבתי ממש! איזה יפה… לפעמים השם פשוט שולח לנו מסר ברור משמים וזה כל כך שקוף שאי אפשר שלא להבין את הרמז, ואז צריך פשוט להודות להשם על המתנה שלו!

***

ה'גזירה' הכי מתוקה שקראתי אי פעם!! תראי כמה הקב"ה חפץ בכל התקדמות שלנו… יישר כח על החיזוק. שתגזור עלינו גזירות טובות
***

כל הכבוד לך!!! שככה קבלת את זה והשלמת עם זה, אשרייך!! כל סנטימטר זה ממש קשה… בפרט בפאה אלגנטית של שבת/אירוע.

***

אין מילים!! מיוחדת וצדיקה!! ד' אוהב אותך!! רגלי חסדיו ישמור… כל הכבוד לך שאת מקבלת ככה באהבה!!! פשוט מדהימה!!
***

אשרייך שקיבלת בכזו השלמה את ה"גזירה"….החדשה! יעמוד לך ולכל עמ"י לזכות!! ובאמת במצבים האלה מתגלה הרצון האמיתי שלנו, רק שאיבדנו קצת את הכיוון בדרך…

***

כל הכבוד לך! את פשוט מתוקה איך שקיבלת את הגזירה….. מעריכה…..

***

כל הכבוד לך שאת מסתכלת על זה ככה, ולא מתמרמרת ונלחמת לשנות את המציאות, אשרייך! ‫

***

מרגש! והכי מרגש שהיה בך את האומץ לעצור ולהיות כנה עם עצמך שצריך להתחזק, את מדהימה! ‫

***

מרגש מאד מאד מאד!!!!! מחזק, מעורר ומחייב! ‫
***

יפה מאוד, סיפור יפה וכתוב יפהפה!
***

מדהים מדהים מדהים מדהים!!
***

מרגש מאוד מאוד מאוד!!!!

***

יפה מאוד! כל הכבוד לך!

***

אשרייך!!!

***

מדהים!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פגישת אסטרטגיה לתכנון פרסום

מתנת: מרקר

עיצוב פרסומת מדויקת

מתנת: טליה טל

שדרוג של דף נחיתה, ניסוח מייל שיווקי או קופי למודעה

מתנת: d.front

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה בשווי 1000 ש"ח.

מתנת: אוריגמי

הדס קורלנסקי

שיחת ייעוץ עיסקי או דוח שנתי בשווי של 1500 + מעמ

מתנת: הדס קורלנסקי

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

מודעת פרסום קופי + עיצוב

מתנת: נחמה שוכמן

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

בוט לאתר בשווי 5000 שח

מתנת: פייגי פיוטרקובסקי-

סדר וארגון אחת ולתמיד בתיבת המייל של העסק- פגישה של שעה וחצי

מתנת: ציפורה סובל

בניית תהליך אוטומטי מותאם אישית לייעול וקידום העסק- בשווי עד 3,000 ש"ח

מתנת: ציפורה סובל

הגשת דוח שנתי לעצמאית / דוח החזר מס לשכירה

מתנת: רחל קירשבוים יועצת מס 0534166459

נתינת שם, סלוגן וקופי למודעה

מתנת: מירי ריזל. קופירייטרית לפרסום שמכיר לקהל היעד שלכם את העסק שלכם בגירסא הטובה ביותר מייל: m0548474619@gmail.com פל': 0548474619

יצירת קונספט, בניית לוגו, ושפה עיצובית, עיצוב ניירת וכרטיס ביקור. וחתימת מייל

מתנת: אילה כחלון

עיצוב פרסומת מדוייקת

מתנת: טליה טל

הנפשת לוגו

מתנת: שירה נחמה כהן

הוראות הפעלה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. 

לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.